بازدید 3850
۱

نکونام: مگر قراراست هرهفته ببرم که بیانیه دادند؟!

کد خبر: ۱۲۲۶۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۵ 09 March 2024

نکونام بعداز بازی با استقلال خوزستان در نشست خبری بار دیگر از خجالت باشگاه درآمد و با اشاره به بیانیه هفته گذشته آنها که مثلا در حمایت از خودش تهیه شده بود، گفت؛ هر کسی می‌گوید ما باید قهرمان شویم خیانت می‌کند! 

به گزارش تابناک ورزشی؛ سرمربی استقلال گفت: چند هفته‌ای سکوت کردم و حرف نزدم. ابتدای فصل گفتم یادتان باشد کسی سر ما کلاه نگذارد. هر کسی که در باشگاه و خارج از باشگاه می‌گوید استقلال باید قهرمان شود آن فرد می‌خواهد به استقلال خیانت کند.

نکونام با انتقاد مجدد از نحوه فعالیت نقل و انتقالاتی آبی‌ها در تعطیلات نیم فصل اظهار داشت: ما اندازه پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و همین استقلال خوزستان هستیم که در نیم فصل ۷ بازیکن گرفته است؟ 

تلاش مان را برای قهرمانی می‌کنیم.سال گذشته استقلال با ۲۰ بازیکن بزرگسال، ۳ بازیکن زیر ۲۵ سال و ۶ بازیکن زیر ۲۳ نتوانسته این کار را انجام بدهد.

هواداران محترم من خیلی تنها هستم. من الان یک نفر را کنار خود ندارم کدام رسانه؟! الان یکی کنار من نیست که از حق تیم دفاع کند یا در بحث داوری.

مگر قرار است هر هفته ببرم که بیانیه دادید؟ هفته قبل بیانیه دادند ولی به نظرم بیانیه وسط بازی آماده بود! مگر قرار است تیم من هر هفته ببریم. 

آقایان ظاهرا یادشان رفته مشکلات پا بر جا است. هیچ چیزی خوب نیست و فقط خدا را شکر امروز بردیم.  

بیانیه می‌دهند و می‌گویند تیم باید قهرمان شود. بعد از ششمین باختمان باشگاه از من حمایت کرد! من به خاطر مردم و این هوادار باید زحمتم را بکشم ولی کجا از من حمایت شده است. 

مگر من ۶ باخت داده‌ام؟ یک باخت اول فصل دادم . یک باخت هم به مس که با این وضع آن را می‌دانستیم. مگر برای من یار گرفتید؟ 

هواداران ما به هوش باشند و تمام کسانی که بخواهند روی تیم فشار بیاورند بدانند که ما هیچکس را نداریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
پس لطفا در این دو‌باشگاه دولتی ببندید و با خداحافظی خوشحالمون کنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست