بازدید 3502

پیش‌بینی نماینده ردصلاحیت شده از ریاست مجلس آینده

نماینده رد صلاحیت شده ریاست مجلس آینده را پیش بینی کرد.
کد خبر: ۱۲۲۶۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵ 08 March 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از دیده‌بان ایران، شهریار حیدری، نماینده مجلس که صلاحیتش برای مجلس آینده تایید نشده بود، درباره پیش‌بینی خود از ریاست مجلس آینده گفت: «قابل پیش‌بینی نیست، ولی آنچه در فضای فعلی به چشم می‌آید، این است که بیشتر ریاست آقای قالیباف محتمل است. قالیباف در دوره گذشته هم رقیب داشت، اما با وجود لابی‌هایی که انجام شد، اکثریت نمایندگان به این نتیجه رسیدند که قالیباف رئیس مجلس شود. از آنجایی که بسیاری از نمایندگان فعلی برای مجلس آینده رای آوردند، به باور من حکایت از اجماع برای قالیباف است.»

از همین الان برای پست‌ها و مسئولیت‌های مختلف دارند لابی و رایزنی می‌کنند

وی درخصوص لابی‎هایی که شکل گرفته است، افزود: «از همین الان برای پست‌ها و مسئولیت‌های مختلف دارند لابی و رایزنی می‌کنند. امیدوارم با تشکیل مجلس دوازدهم، اکثریت نمایندگان بتوانند به نوعی تصمیم بگیرند که برای مردم موثر باشند. چراکه افراد تندرو عموما کارکردشان برای منافع ملت نیست بنابراین باید از طیف آرام‌تر و مطمئن‌تر و از کسانی که به مجلس ثبات و به جامعه آرامش می‌دهند استفاده شود. ولی در عین حال لابی‌هایی که از هم‌اکنون شروع شده نشان از یک نوع تنش در ترکیب هیات رئیسه و کمیسیون‌هاست.»

🔥سود ۳۸ % | سرمایه‌گذاری با مجوز رسمی فرابورس و ضمانت نامه تعهد بانکی


این نماینده مجلس همچنین درباره ترکیب مجلس دوازدهم گفت: «ترکیبی که در مجلس آینده است باتوجه به اینکه تعداد زیادی از نمایندگان فعلی مجلس رای آورده‌اند، باعث می‌شود مجلس از یک ثبات و پایداری برخوردار شود. همچنین تعدادی از نمایندگان ادوار هم در مجلس بعدی حضور دارند که با تجربه هستند.»

حیدری ادامه داد: «به نظر من با همین ترکیب فعلی که رای آورده و جمعیت بیشتری از مجلس را تشکیل می‌دهند، اگر هرکدام بر اساس تخصص و تجارب‌شان در کمیسیون‌ها قرار گیرند و اجازه داده شود که در صحن مجلس افراد متخصص محور موضوعات باشند، می‌توان امیدوار بود. باتوجه به وضعیت اقتصادی کشور، تورم، نوسانات نرخ ارز، تحریم‌ها و بودجه ۱۴۰۳ که تقریبا مالیات محور است، تندروی در جریانات سیاسی نتیجه خوبی ندارد. همه این مشکلات نیاز دارد که مجلس با آرامش و ثبات با دولت همراهی کند تا بتوانند این شرایط را مدیریت کنند.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی