بازدید 10617

شمار داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به شرکت بیش از ۶۳۶ هزار داوطلب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش، گفت: بیش از ۸۲ درصد داوطلبان زن هستند.
کد خبر: ۱۲۲۶۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵ 08 March 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، عبدالرسول پورعباس در جریان بازدید  رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش از آزمون استخدامی این وزارتخانه ضمن قدردانی از برگزار کنندگان آزمون گفت: بیش از  ۶۳۶ هزار نفر متقاضی در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و استثنایی ثبت نام کرده اند.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: این آزمون یکی از بزرگترین آزمون‌هایی است که در سراسر کشور برگزار شد و اولین آزمونی است که بالاترین داوطلب شرکت کننده زن یعنی ۸۲ درصد را در برمی گیرد و ۱۸ درصد داوطلبان مرد هستند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: این آزمون صبح روز جمعه ۱۸اسفند ماه در ۲۵۴ شهرستان و ۳۲۴ محل حوزه امتحانی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و ۲۱۳۵ حوزه فرعی در سراسر کشور در صحت و سلامت کامل برگزار شد.

پور عباس در خاتمه افزود: آزمون های متقاضیان اخذ پروانه وکالت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه نوبت دوم سال ۱۴۰۲، متقاضیان تأسیس و فعالیت شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا - سازمان راهداری و حمل‏و‏نقل جاده ای وزارت راه و شهرسازی در سال ۱۴۰۲، انتخاب دفتریاری دفتر اسناد رسمی ـ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سال ۱۴۰۲، انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال ۱۴۰۲نیز در صبح و بعداز ظهر روز جمعه ۱۸ اسفندماه برگزار می گردد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی