بازدید 2391

واگذاری زمین به ۲ میلیون متقاضی در شهرها و روستاها

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن از برنامه واگذاری زمین به ۲ میلیون متقاضی شهری و روستایی تا پایان دولت سیزدهم خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۵۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲ 07 March 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، ابوالفضل نوروزی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی، گفت: برنامه امسال و سال آینده تأمین زمین برای ۲ میلیون متقاضی است که نیمی از آن اراضی در روستاها و نیم دیگر در شهرها واگذار خواهد شد. به دلیل قدردانی از خانواده‌های ایثارگران، این واگذاری‌ها در طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن شامل خانواده‌های ایثارگران نیز خواهد شد.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن ادامه داد: برنامه امسال برای واگذاری زمین در طرح جوانی جمعیت، واگذاری زمین به ۷۰ هزار متقاضی بوده که هم‌اکنون بیش از ۷۰ هزار قطعه واگذار و بیش از ظرفیت انجام شده است.

نوروزی توضیح داد: در قانون اجاره‌بها در ماده ۱۴ که اخیراً در شورای نگهبان تصویب شد تاکید شده است که چنانچه زمینی واگذار شود تا قبل از پایان ساخت و فروش امتیاز نهضت ملی، امکان نقل و انتقال به هر صورتی از جمله فروش رسمی، وکالتی، هبه و … وجود ندارد و در صورت واگذاری معامله صورت گرفته در محاکم قضائی و ادارات پذیرفته نخواهد شد.

وی تصریح کرد: امتیاز نهضت ملی مسکن تا قبل از اتمام ساخت امکان نقل و انتقال ندارد. پیشرفت ساخت و ساز در پروژه‌هایی که مدیریت ساخت توسط مردم انجام می‌شود در مقایسه با پروژه‌های انبوه‌سازی بیشتر است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی