بازدید 1625

درخواست مهم زنان هوادار برای دربی

با نزدیک شدن به زمان برگزاری داربی، هواداران زن دو تیم پیگیر تحقق یک درخواست مشترک هستند.
کد خبر: ۱۲۲۵۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵ 06 March 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ورزش سه، شهرآورد شماره ۱۰۳ درحالی هفته آینده برگزار خواهد شد که از همین حالا در فاصله بیش از یک هفته تا این مسابقه، حواشی مربوط به آن آغاز شده است. اما یکی از مهم‌ترین موضوعات مورد بحث در خصوص داربی پایتخت، سهم هواداران زن دو تیم از ظرفیت استادیوم آزادی است.

درحالی که در دیدار رفت سرخابی‌های پایتخت، هواداران زن این دو تیم اولین تجربه حضور خود برای تماشای داربی را پشت سر گذاشتند؛ استقبال پُرشور آن‌ها از تمام مسابقات به ویژه داربی پایتخت، موجب درخواست آن‌ها برای داشتن سهم بیشتر از سکوهای آزادی شده است.

در دیدار رفت، سهم هواداران زن هر کدام از این دو تیم ۱۵۰۰ بلیط بود و در فاصله چند ساعت تا آغاز مسابقه، ظرفیت تعبیه شده مملو از جمعیت زنان شد اما حالا با افزایش ظرفیت کلی ورزشگاه، زنان هوادار استقلال و پرسپولیس هم خواهان سهم بیشتری هستند. دیدار رفت این دو تیم با بلیط فروشی برای حداکثر ۳۰ هزار هوادار انجام شد اما حالا ظرفیت حداقلی ۴۵ هزار نفر برای داربی برگشت در نظر گرفته شده و بدین ترتیب دختران هوادار این دو تیم هم انتظار دارند که سهم بیشتری در جایگاه تماشاگران داشته باشند.

حال باید دید که موضع شفاف سازمان لیگ و هیئت فوتبال استان تهران به عنوان متولیان برگزاری این مسابقه، در خصوص این درخواست هواداران زن چه خواهد بود. آیا به مانند بازی رفت فقط ضلع جنوبی دو دروازه در طبقه دوم به هواداران زن اختصاص خواهد داشت یا با گذشت زمان، این ظرفیت افزایش می‌یابد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی