بازدید 1701

کارت آزمون استخدامی مرکز وکلای قوه قضاییه منتشر شد

کارت و برگزاری آزمون متقاضیان اخذ پروانه وکالت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه نوبت دوم سال ۱۴۰۲ از روز سه شنبه قابل توزیع است.
کد خبر: ۱۲۲۵۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۲ 06 March 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، آزمون وکالت قوه قضائیه نوبت دوم در سال ۱۴۰۲ بعدازظهر روز جمعه به‌تاریخ ۱۸ اسفند ماه جاری برگزار خواهد شد. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۱۵:۰۰ (سه بعدازظهر) آغاز و دَرب های ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد، لذا همه متقاضیان باید قبل از بسته شدن دَرب های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه شنبه به تاریخ ۱۵ اسفند از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور برای پرینت در دسترس قرار گرفت. متقاضیان می‌توانند با وارد کردن شماره پرونده و اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

با توجه به دریافت اطلاعات شناسنامه‌ای متقاضیان از سامانه ثبت احوال، امکان ویرایش اطلاعات شناسنامه‌ای وجود ندارد. لذا چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۳ و ۴ (نام خانوادگی نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه و کدملی) کارت شرکت در آزمون، لازم است موارد مغایرت را از اداره ثبت احوال منطقه سکونت خود پیگیری نمائید.

چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بند ۷ (سهمیه ثبت نامی) کارت شرکت در آزمون  وجود دارد (برای داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه بنیاد شهید، سپاه پاسداران، ستادکل نیروهای مسلح و وزارت جهاد کشاورزی) لازم است حداکثر تا تاریخ ۱۸ اسفند منحصراً به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان (قسمت ویرایش اطلاعات) مراجعه و با توجه به توضیحات مندرج در این درگاه اطلاع‌رسانی نسبت به اصلاح سهمیه اقدام نمایید تا درصورت تأیید توسط ارگان مربوطه سهمیه برای آنان اعمال شود.

در غیر این صورت با سهمیه آزاد گزینش خواهید شد و هیچ اعتراضی قابل قبول نیست. ضمناً تأکید می شود متقاضیانی که در مرحله اول ثبت نام متقاضی استفاده از سهمیه بوده اند ولی سهمیه آنان به هر دلیل از طرف ارگان ذی ربط مورد تایید قرار نگرفته، برای بررسی و روشن شدن وضعیت سهمیه خود (بعد از ویرایش) حداکثر تا تاریخ ۲۰ اسفند ماه به ارگان های ذی ربط نیز مراجعه نمایند.

بدیهی است در صورت تایید سهمیه توسط ارگان ذیربط، سهمیه درخواستی اعمال می شود. در غیر این صورت با سهمیه آزاد گزینش خواهند شد و هیچ اعتراضی قابل قبول نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی