بازدید 3151

پرسپولیس ۳-نفت‌وگاز گچساران صفر: پرگل مقابل یک استقلالی

کد خبر: ۱۲۲۵۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰ 04 March 2024

 پرسپولیس با پیروزی مقابل تیم دسته اولی نفت و گاز گچساران به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم پرسپولیس در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی از ساعت 20 امشب (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان تیم نفت و‌ گاز گچساران بود که این دیدار با پیروزی 3 بر صفر شاگردان اوسمار به پایان رسید تا سرخپوشان راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شوند.

مهدی ترابی در دقیقه 38، دانیال اسماعیلی فر در دقیقه 47 و عیسی آل‌کثیر در دقیقه 55 گل‌های پرسپولیس را در این بازی به ثمر رساندند.

نکته مهم در دیدار امروز پرسپولیس مقابل حریف دسته اولی خود، درخشش ارونوف، عبدالکریم حسن و محمد خدابنده‌لو بازیکنان تازه‌ وارد سرخ‌ها در ترکیب بود که توانستند زمینه‌ساز برد شیرین تیم‌شان باشند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان (87 - مسعود ریگی)، دانیال اسماعیلی‌فر (68 - وحدت هنانوف)، عبدالکریم حسن، وحید امیری (77 - امید عالیشاه)، سینا اسدبیگی، محمد خدابنده‌لو، استون ارونوف، مهدی ترابی (68 - سعید صادقی) و عیسی آل‌کثیر (77 - ابوالفضل بابایی).

ترکیب نفت و گاز گچساران: وحید اصغرزاده، علی حدادی فر، امیرحسین صالحی، محسن آقایی، امین رضایی قلعه، محمدمهدی عسگری، جلیل پناهی، علی قربانخانی (71 - علی نبی‌زاده)، مهدی کربلایی، مجید تاجیک، ساسان جعفری.

داور: کیوان علی‌محمدی

شرح گل

پرسپولیس 1 - نفت و گاز گچساران 0 (دقیقه 38 - مهدی ترابی): مهدی ترابی بعد از حرکت در عرض، توپ را روی دروازه فرستاد و در حالی که وحید امیری موفق به زدن ضربه سر نشد، توپ به صورت مستقیم در گوشه دروازه قرار گرفت و تبدیل به گل شد.

پرسپولیس 2 - نفت و گاز گچساران 0 (دقیقه 47- دانیال اسماعیلی‌فر): پاس مهدی ترابی در عمق به دانیال رسید و در حالی که او قصد داشت توپ را برای مهاجمان پرسپولیس ارسال کند، سانترش به یکباره در درون دروازه قرار گرفت.

پرپسولیس 3 - نفت و گاز 0 (دقیقه 55- عیسی آل‌کثیر): اوستون اورونوف در سمت چپ توپربایی کرد و توپ را برای دانیال فرستاد که ضربه اسماعیلی‌فر به بازیکن حریف خورد و در ادامه عیسی توپ را تبدیل به گل کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی