بازدید 4334

راهنمای خرید کامل لوازم خانگی

در این مقاله به بررسی لوازم خانگی ایرانی و خارجی میپردازیم و برند های مختلف رو با هم مقایسه میکنیم.
کد خبر: ۱۲۲۵۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲ 04 March 2024

راهنمای خرید کامل لوازم خانگی

لوازم خانگی نقش مهمی در زندگی روزمره ما ایفا می‌کنند. از یخچال و فریزر که مواد غذایی ما را تازه نگه می‌دارند تا ماشین لباسشویی که لباس‌هایمان را تمیز می‌کند،اما با تنوع عظیمی که در بازار لوازم خانگی وجود دارد، انتخاب محصول مناسب می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. در این مقاله، به عنوان راهنمای خرید کامل لوازم خانگی، به نکات مهمی که باید در نظر داشته باشید می‌پردازیم.نکته مهم در خرید لوازم خانگی توجه به این است که آیا لوازم خانگی باید ایرانی باشد یا خارجی این نکته بسیار قابل توجه میباشد در ادامه به بررسی هر کدام از این گروه ها  می پردازیم.

بودجه ی خرید لوازم خانگی:

اولین قدم در خرید لوازم خانگی تعیین بودجه است. قیمت لوازم خانگی می‌تواند از چند صد هزار تومان تا چند میلیون تومان متغیر باشد. با تعیین بودجه، می‌توانید انتخاب‌های خود را محدودتر کنید. البته در این رابطه برند مورد نظر بسیار پر اهمیت میباشد زیرا اجناس ایرانی دارای قیمت مناسب تری میباشد این اجناس در مقایسه با رقیبان خارجی خود کیفیت مناسبی دارند در عین حال امکانات برخی از برند های خارجی بیشتر از رقبای ایرانی خود میباشد.

قیمت لوازم خانگی ایرانی:

برای خرید لوازم خانگی ایرانی باید اول به تعداد اعضای خانواده توجه کنیم برای یک خانواده ی دو نفره یخچال های بالا و پایین با میانگین قیمت 17 میلیون تومان ، لباسشویی با میانگین قیمت 14 میلیون تومان ، تلویزیون با میانگین قیمت 15 میلیون تومان  و ظرفشویی هایی با میانگین  قیمت 25 میلیون تومان میتوان خرید  برای اطلاع از قیمت ها میتوانید به سایت لوازم خانگی خانه تک مراجعه کنید.

قیمت لوازم خانگی خارجی:

لوازم خانگی خارجی نیز دارای  قیمت های مختلف میباشند به طور میانگین قیمت های لوازم خانگی خارجی 10 الی 15 میلیون تومان نسبت به لوازم خانگی ایرانی افزایش قیمت دارند.

نیازهای لوازم خانگی:

قبل از خرید هر وسیله‌ای، به نیازهای خود فکر کنید. چه امکاناتی برای شما ضروری است؟ چه مقدار فضا در اختیار دارید؟ به عنوان مثال، اگر خانواده پرجمعیتی دارید، به یخچال فریزر دوقلو و ساید بای ساید نیاز دارید در عین حال اگر جمعیت شما کم هست یخچال بالا پایین نیاز شما را برطرف میکند. این مورد در رابطه با لباسشویی ، ظرفشویی و تلویزیون هم صدق میکند در ادامه به چند مورد از این موارد می پردازیم.

تلویزیون ها

1-اندازه ی تلویزیون : در تلویزیون ها موارد مورد نیاز اول از همه اینچ هست که با توجه به اندازه ی تی وی روم خود باید اندازه ی تلویزیون خود را انتخاب کنید.

2-هوشمند بودن : قابلیت هوشمند بودن از جمله قابلیت هایی هست که باید یک خریدار به آن توجه کند این قابلیت باعث میشود که تلویزیون شما بتواند به وای فای وصل شود و از اپلیکیشن های ایرانی و خارجی استفاده کند.

3-سیستم عامل : در هنگام خرید تلویزیون به سیستم عامل آنها توجه کنید سیستم عامل اندروید قابلیت مناسبی را در میان تلویزیون ها دارند این تلویزیون ها میتوانند اپلیکیشن هایی مانند نماوا ، فیلیمو و... را در خود نصب کنند همچنین رابط کاربری تلویزیون های هوشمند دوو و اسنوا هم هوما هست که خاصیت فرمان صوتی به زبان فارسی رادارد.

یخچال ها

1-اندازه ی یخچال : اندازه ی یخچال ها  عامل مهمی در خرید آن ها هست این اندازه ها از 24 فوت تا 36 فوت میباشند.

2-قابلیت درب سوم : برخی از یخچال ها دارای قابلیت درب سوم میباشند این قابلیت باعث میشود شما محتوای یخچال را بدون باز کردن درب آنها ببینید.

3-دسته مخفی بودن : این نکته در زیبایی برخی از از یخچال ها حائز اهمیت میباشد و دستی به صورت داخلی میباشد.

 

برند های لوازم خانگی:

برندهای مختلفی در بازار لوازم خانگی وجود دارند. هر برند مزایا و معایب خاص خود را دارد. قبل از خرید، درباره برندهای مختلف تحقیق کنید و نظرات مشتریان را بخوانید.همانطور که قبلا هم اشاره کردیم این برند ها شامل موارد ایرانی و خارجی میباشند ، برند های ایرانی شامل دوو، اسنوا ، جی پلاس و... میباشد برند های خارجی نیز شامل برند های بوش ، تفال ،مدیا،بکو و... میباشند که هر کدام را به صورت جداگانه توضیح میدهیم.

لوازم خانگی اسنوا:

راهنمای خرید کامل لوازم خانگی

اسنوا یک برند کاملا ایرانی هست و توسط شرکت انتخاب تولید میشوند و تمامی این کالا ها دارای ضمانت نامه ی انتخاب سرویس میباشند.  برای خرید این محصولات بهتر است به نمایندگی اسنوا در تهران مراجعه فرمایید.

ماشین لباسشویی اسنوا

ماشین لباسشویی های اسنوا در سری های مختلف اکتا، اکتا پلاس، هارمونی و واش این واش و در ظرفیت های 7، 8، 9 کیلوگرمی در دسترس می باشد.

لباسشویی اسنوا 7 کیلویی

از رنج قیمت 13 تا 15 میلیون تومان

لباسشویی اسنوا 8 کیلویی

از رنج قیمت 15 تا 19 میلیون تومان

لباسشویی اسنوا 9 کیلویی

از رنج قیمت 19 تا 22 میلیون تومان

 

یخچال و فریزر اسنوا

 یخچال های اسنوا از جمله یخچال های مقرون به صرفه ی بازار میباشند این یخچال ها شامل بالا پایین ، دوقلو و ساید بای ساید میباشند که در زیر به آنها اشاره کردیم.

یخچال و فریزر بالا و پایین

یخچال و فریزر بالا و پایین اسنوا در سری های فیت، پرفکت، مورانو و در سایز های 20 تا 27 فوت قابل انتخاب می باشند .

یخچال فریزر اسنوا سری فیت

از رنج قیمت 16 تا 18 میلیون تومان

یخچال فریزر اسنوا سری مورانو

از رنج قیمت 25 تا 28 میلیون تومان

یخچال فریزر اسنوا سری پرفکت

از رنج قیمت 25 تا 28 میلیون تومان

 

یخچال و فریزر ساید بای ساید

ساید بای ساید های اسنوا  در سری های هارمونی، گالری و هایپر و سایز 29 تا 35 فوت می باشند.

ساید بای ساید اسنوا سری هارمونی

از رنج قیمت 40 تا 50 میلیون تومان

ساید بای ساید اسنوا سری هایپر

از رنج قیمت 50 تا 60 میلیون تومان

ساید بای ساید اسنوا سری گالری

از رنج قیمت 70 تا 80 میلیون تومان

 

یخچال دوقلو

دوقلو های اسنوا در سری های هایپر و کوئین و سایز 36 تا 40 فوت می باشند.

دوقلو اسنوا  سری کوئین

از رنج قیمت 30 تا 40 میلیون تومان

دوقلو اسنوا سری هایپر

از رنج قیمت 40 تا 50 میلیون تومان

 

اجاق گاز اسنوا

اجاق گاز های اسنوا در سری های رومینا، آدرینا، آترینا، والنتینو، اورانوس و شف در اندازه های 4 شعله و 5 شعله موجود است.

اجاق گاز اسنوا سری رومینا

از رنج قیمت 11 تا 13 میلیون تومان

اجاق گاز اسنوا سری آدرینا

از رنج قیمت 14 تا 16 میلیون تومان

اجاق گاز اسنوا سری شف

از رنج قیمت 21 تا 24 میلیون تومان

 

ظرفشویی اسنوا

ظرفشویی اسنوا 14 نفره و رنگ سفید از رنج قیمت 29 تا 31 میلیون تومان

ظرفشویی اسنوا 14 نفره رنگ استیل از رنج قیمت 30 تا 32 میلیون تومان

لوازم خانگی دوو:

راهنمای خرید کامل لوازم خانگی

دوو یک برند کره ای میباشد که بعدا سهامش توسط شرکت ایرانی خریداری شد و محصولات این شرکت در ایران توسط گروه انتخاب تولید و مونتاژ میشوند تمامی کالا های این برند دارای ضمانت نامه ی انتخاب سرویس میباشند.همچنین برای خرید محصولات دوو بهتر است آن ها را از نمایندگی دوو در تهران خریداری نمایید.

لوازم خانگی کنوود:

کنوود نیز یک برند انگلیسی هست که اخیرا برخی از محصولاتش توسط گروه پاک سرویس تولید میشود.از جمله محصولات این گروه میتوان به یخچال ساید بای ساید ، لباسشویی و ظرفشویی اشاره کرد.

مصرف انرژی لوازم خانگی:

به برچسب انرژی لوازم خانگی توجه کنید. لوازمی که رتبه انرژی بالاتری دارند، مصرف انرژی کمتری دارند و در درازمدت به صرفه‌تر هستند. در این باره باید توجه کنید که مصرف انرژی حتما A باشد اغلب محصولات دوو و اسنوا دارای این استاندارد میباشند.

خدمات پس از فروش:

خدمات پس از فروش از جمله گارانتی و تعمیرات، از نکات مهمی است که باید در نظر داشته باشید. قبل از خرید، از شرایط خدمات پس از فروش محصول مورد نظر خود مطلع شوید.

در این مورد حتما به این نکته توجه کنید که از خرید کالا های قاچاق و بدون گارانتی خود داری کنید و محصولات را از نمایندگی های آن ها خریداری نمایید.

نکات تکمیلی:

  • قبل از خرید، نظرات مشتریان را در وب‌سایت‌های مختلف بخوانید.
  • از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید.
  • به ضمانت و گارانتی محصول توجه کنید.
  • از شرایط حمل و نقل و نصب محصول مطلع شوید.

سخن پایانی

فروشگاه لوازم خانگی خانه تک نمایندگی دوو، اسنوا ،کنوود،جی پلاس و.. میباشد شما میتوانید برای خرید محصولات همراه با ضمانت نامه به شماره ی 02134615 تماس حاصل فرمایید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست