بازدید 2915

رشته تازه دانشگاهی: «تعاون با گرایش اقتصاد»

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص امکان بورسیه دانشجویان رشته تعاون گفت: هنوز در این زمینه تصمیمی گرفته نشده است، اما می‌شود جز برنامه‌های آتی در نظر گرفت تا دانشجویانی که در این بخش تحصیل می‌کنند بورسیه شوند.
کد خبر: ۱۲۲۵۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۱ 03 March 2024

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از رایزنی با چند دانشگاه کشور برای راه‌اندازی رشته «تعاون با گرایش اقتصاد» خبر داد و گفت: دنبال این هستیم تا درس تعاون با رویکرد اقتصادی برای دانشجویان همه دانشگاه‌ها ارائه شود.

به گزارش «تابناک»، حامد ویس کرمی، معاون امور تعاون وزارت کار گفت: ما به دنبال این هستیم نیرو‌های متعهد، متخصص و با مهارت در کشور تربیت شوند، در این زمینه دنبال ایجاد رشته‌های دانشگاهی در حوزه تعاون با گرایش اقتصاد در دانشگاه‌ها هستیم و در این زمینه مذاکراتی را انجام می‌دهیم به طوری که با چند دانشگاه به تفاهم رسیدیم تا نسبت به پذیرش دانشجو در این رشته اقدام کنند.

وی تاکید کرد: پذیرش دانشجو در حوزه تعاون در دوره تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری) صورت خواهد گرفت.

ویس کرمی با بیان اینکه دنبال رایزنی هستیم درس تعاون با رویکرد اقتصادی برای دانشجویان همه دانشگاه‌ها ارائه شود، گفت: تا کنون رشته‌ای تعاون به این شکل که اختصاصا به تربیت نیرو در این حوزه اقدام شود در دانشگاه‌ها وجود نداشت. اگر چه برخی دانشگاه‌ها در این زمینه اقداماتی را انجام داده بودند، اما در حوزه تعاون با رویکرد اقتصادی اقداماتی را انجام نشده بود.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین در خصوص امکان بورسیه دانشجویان رشته تعاون توسط این وزارت خانه نیز یادآور شد: هنوز در این زمینه تصمیمی گرفته نشده است، اما می‌شود جز برنامه‌های آتی در نظر گرفت تا دانشجویانی که در این بخش تحصیل می‌کنند بورسیه شوند.

ویس کرمی همچنین خاطرنشان کرد: هنوز دانشگاه‌هایی که پذیرفته اند تا رشته تعاون را راه اندازی کنند، مشخص نشده است و در حال رایزنی هستیم دانشگاه‌ها سال آینده اقدام به پذیرش دانشجو در این حوزه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی