بازدید 5250

توقف جنجالی رئال؛ داور لحظه گل، سوت پایان را زد!

در ثانیه‌ پایانی رئال به گل رسید اما زمانی که این توپ در حال ورود به دروازه والنسیا بود داور سوت پایان بازی را زد تا گل در جریان بازی ثبت نشود.
کد خبر: ۱۲۲۴۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۶ 03 March 2024

توقف جنجالی رئال؛ داور لحظه گل، سوت پایان را زد!

بازی رئال مادرید در مستایا باز هم به جنجال کشیده شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در اقدامی نادر و عجیب، داور یک ثانیه پیش از به ثمر رسیدن گل سوم رئال مادرید، سوت پایان بازی را به صدا در آورد! او در وقت اضافه یک پنالتی هم برای والنسیا گرفته بود که توسط وی ای آر ، مردود اعلام شد.

جود بلینگهام زننده گل و رودیگر مدافع رئال به تصمیم عجیب داور اعتراض کرده و با کارت قرمز و اخراج مواجه شدند! این دو بازیکن دیدار بعدی رئال مادرید مقابل سلتاویگو را از دست دادند. این تساوی که با کامبک رئال ثبت شد، می‌تواند دو امتیاز از اختلاف مادریدی ها در صدر جدول را کاهش دهد.

بامداد امروز در آخرین بازی شب دوم از هفته بیست‌و‌هفتم لالیگای اسپانیا در ورزشگاه مستایا، تیم رئال مادرید میهمان والنسیا بود و این بازی که در آن دو گل از حریفش عقب افتاده بود را با تساوی 2-2 به پایان رساند.

والنسیایی‌ها با گلزنی هوگو دورو در دقیقه 27 پیش افتادند و فقط سه دقیقه طول کشید تا رومن یارمچوک آنها را به گل دوم برساند. 5 دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه نخست گذشته بود که وینیسیوس جونیور، یکی از گل‌های خورده را برای رئالی‌ها جبران کرد. بال برزیلی رئال که سال گذشته به خاطر توهین‌های نژادپرستانه هواداران والنسیا در همین ورزشگاه به شدت آزرده خاطر شده بود، از آنها انتقام سختی گرفت و با زدن گل دوم خود و تیمش در دقیقه 76، خفاش‌ها را از کسب پیروزی محروم کرد.

این گل وینیسیوس جونیور اجازه نداد که دومین باخت فصل رئال مادرید و یازدهمین برد فصل والنسیا به ثبت برسد و این بدان معناست که رئالی‌ها یک امتیاز دیگر کسب می‌کنند و موقتاً با 66 امتیاز، حاشیه امنیت خود در صدر جدول را به هفت امتیاز افزایش می‌دهند. والنسیا هم به لطف این تساوی 37 امتیازی شد و به رده هشتم جدول صعود کرد.

این نتیجه در حالی رقم خورد که تیم رئال مادرید یک ثانیه قبل از به صدا درآمدن سوت پایان بازی توسط بلینگام به گل سوم رسید، اما داور چون قبل از آن پایان مسابقه را اعلام کرده بود، آن را نپذیرفت. همین مسئله اعتراض شدید رئالی‌ها را در به دنبال داشت و درگیری‌هایی در پایان مسابقه به وجود آمد.

در ادامه بازی‌های هفته بیست‌و‌هفتم لالیگا، امروز چهار مسابقه برگزار می‌شود که برنامه آنها را در ادامه مشاهده می‌کنید:

ویارئال - گرانادا، ساعت 16:30

اتلتیکومادرید - رئال بتیس، ساعت 18:45

مایورکا - جیرونا، ساعت 21:00

اتلتیک بیلبائو - بارسلونا، ساعت 23:30

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست