بازدید 2052

افزایش احتمال تصویب قطعنامه مقابله با طوفان‌های شن

بر اساس اعلام سازمان حفاظت محیط زیست، با توجه به دریافت ملاحظات کشورها نسبت به بندهای قطعنامه «مقابله با طوفان‌های شن و گرد و غبار» که به پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران در مجمع جهانی محیط زیست مورد بررسی قرار گرفته، احتمال تصویب آن افزایش یافته است. 
کد خبر: ۱۲۲۴۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹ 29 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، علی سلاجقه - معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست - در رأس هیأتی متشکل از مدیران و کارشناسان به منظور شرکت در ششمین مجمع جهانی محیط زیست وارد کنیا شد. بخش بلند پایه این نشست با مشارکت و حضور سران و وزرای محیط زیست بیش از ۱۸۰ کشور  روزهای ۱۰ و ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

سلاجقه عصر امروز به وقت کنیا در این اجلاس سخنرانی خواهد کرد. همچنین با توجه به اینکه ملاحظات کشورهای دیگر نسبت به بندهای قطعنامه «مقابله با طوفان‌های شن و گرد و غبار» که به پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس مورد بررسی قرار گرفته، دریافت شده است، احتمال تصویب آن در روزهای پایانی این اجلاس بین المللی قوت گرفت.

گفتنی است، در چند روز اخیر جمهوری اسلامی ایران در سطح هیاتی بلندپایه در این اجلاس حضور یافته است . این اجلاس که از تاریخ ۷ اسفند ماه  در نایروبی کنیا آغاز شده است، قصد دارد تا ۱۹ پیش‌نویس قطعنامه و دو پیش‌نویس تصمیم‌گیری که پیش از این توسط کمیته باز نمایندگان دائمی (OECPR)  تصویب و ارسال شده بود را بررسی کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی