بازدید 6136
۵
تصادف رانندگی شدید در محور خرم‌‌آباد - دلفان

فرمانده پلیس‌راه سلسله و دلفان حین خدمت جان باخت

فرمانده انتظامی سلسله از جان‌باختن فرمانده پلیس‌راه سلسله و دلفان حین خدمت و بررسی صحنۀ تصادف در محور خرم‌آباد - دلفان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۴۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸ 29 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، سرهنگ محمد بوستان، فرمانده انتظامی سلسله با اشاره به وقوع تصادف زنجیره‌ای بین چند خودرو در منطقه گاوکش، اظهار داشت:سرهنگ عبدالرحمن حقیقی‌مقدم، فرمانده پلیس‌راه سلسله و دلفان، به‌همراه چند نفر از نیرو‌های خود برای بررسی سانحه به این منطقه در شامگاه گذشته اعزام شدند.

او افزود: سرهنگ حقیقی‌مقدم در حال بررسی صحنۀ تصادف در محور خرم‌‌آباد - دلفان بود که یکی از خودرو‌های عبوری با او برخورد می‌کند و در این حادثه به‌علت شدت جراحات جان خود را از دست می‌دهد.

فرمانده انتظامی سلسله و دلفان عنوان کرد: میلاد حیدری، کارمند پلیس‌راه، نیز در حادثۀ شامگاه دوشنبه دچار آسیب شده‌است که بلافاصله توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد و حال عمومی او مطلوب است.

جمال‌الدین بابایی، سرپرست جمعیت هلال‌احمر سلسله، نیز گفت: یک مورد حادثه طی تماس تلفنی ساعت ۲۱:۱۱ دقیقه شامگاه پنجشنبه از مرکز EOC لرستان اعلام شد که بلافاصله یک تیم امدادی جاده‌ای مستقر در پایگاه امدادونجات فیروزآباد به محل حادثه اعزام شد.

او با اشاره به رهاسازی مصدومان توسط نجاتگران هلال‌احمر و نیروهای اورژانس، افزود: یک نفر در تصادف شامگاه گذشته جان خود را از دست داد و پنج مصدوم نیز توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۵
اون خودروی عبوری چشم نداشت این ادم ها رو ببینه؟ راننده چه غلطی می کرده؟
ماموریت بسوی مرگ؟اجل مرگ تو جاده های ایران بیشتر از هر جای دیگر کمین کرده.
روحش شاد واقعا وظیفه سختی دارند
خداوند رحمتش کنه اما بی تدبیری در این حادثه تاسف بار خیلی آشکار است.پلیس در این مواقع باید از حدود 500 تا یک کیلومتری صحنه تصادف با گذاشتن مامور وعلائم هشدار دهنده رانندگان بی خبر از همه جا را که حداقل با 110 کیلومتر سرعت در حال حرکت هستند آگاه کند تا برای کاهش سرعت وکنترل خودرو خود زمان وفاصله کافی داشته باشند.خودرو های پلیس باید حتی المقدور با فاصله چند متر درحاشیه جاده متوقف شوند نه نزدیک به صحنه وبین خودرو های آسیب دیده.
خدا رحمتش کنه همه این مواقع باید حواسمونراجمع کنیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست