بازدید 2149
۶

گاز پتروشیمی ها قطع شد

دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی ایران گفت: به علت برودت هوا پتروشیمی‌ها کاملاً دچار محدودیت شدند و گاز اکثر پتروشیمی‌هایی که از گاز متان استفاده می‌کنند قطع هستند.
کد خبر: ۱۲۲۴۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵ 28 February 2024

به گزارش «تابناک»، احمد مهدوی ابهری دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی ایران در گفت‌وگو با مهر با اشاره به برودت هوا و محدودیت‌های جدید گازی گفت: پتروشیمی‌ها کاملاً دچار محدودیت شدند و گاز اکثر پتروشیمی‌هایی که از گاز متان استفاده می‌کنند قطع هستند.

وی با اشاره به اینکه پتروشیمی‌هایی که گاز متان صرف می‌کنند فعلاً از مدار خارج شده‌اند خاطرنشان کرد: در سال گذشته به علت محدودیت‌های گاز ۷۰۰ میلیون دلار عدم النفع برایمان به دنبال داشت.

دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی ایران با اشاره به ناترازی گاز در کشور اضافه داد: فریادهایی که ما می زنیم برای سرمایه گذاری در میادین گازی، مصرف بهینه و صرفه‌جویی به دلیل این است که لطمه‌ای به تولید وارد نشود در حالی که باید سال‌های گذشته به آن فکر می‌کردیم.

وی اضافه کرد: تأسف ما این است که مسؤولین وزارت نفت اعم از مسئولین گذشته و فعلی باید پاسخگو باشند که چرا به این مسائل فکر نکردند و به بخش خصوصی اجازه سرمایه گذاری ندادند زیرا زمانی که سرمایه گذار خارجی امکان سرمایه گذاری ندارد به بخش خصوصی اجازه ورود دهید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶
جالبه گاز مفت دریافت می کنند و تازه اعتراض هم دارند
صنایع پتروشیمی که سودآورترین صنعت کشور بود رو بجایی رسوندن که اکثرا زیان‌ده شدن و بیشتر خطوط تولیدشان تعطیل وحتی از پرداخت دستمزد کارکنان خود هم عاجز هستن! یکی از دوستان گفت پتروشیمی ما که سهامداری صندوق بازنشستگی هست ۶ماهه تولید نداره بخاطر گاورنر کمپرسور که وزنش به ۲۰کیلوگرم هم نمیرسه و فقط آمریکا می‌سازه و توش GPS میذاره که هیچ کس حق فروش به کشورهای تحریم شده نداشته باشه و میگفت تا حالا چند ده میلیون دلار به دلال ها دادن که هر طور شده وارد کنن دلارها رو دلال ها خوردن و خبری از قطعه نشده تا حالا اونوقت میگن تحریم نعمته و با این شعارها کمر اقتصاد مملکت رو شکستن
سخنگوی دولت: یادتان هست در زمستان برق تولیدی ها قطع میشد؟ آن دوره گذشت!
حالا خوبه سرما در حد یکهفته بیشتر نبود...اگه کل زمسون هوا سرد بود فکر کنم کلا صنعت نفت و گاز ۳ ماه از سال رو کامل تعطیل میشد!!!
عجب دوستی داری تو معلومه خیلی مهندسه ....مواظبش باشید.اسپند هم براش دود کنید چشم نخوره
امان از این زمستان های سخت اروپا!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار