بازدید 1950

وحدت اصولگرایان باعث خرسندی مردم شده است

اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس گفت: وحدت اصولگرایان باعث خرسندی مردم شده است
کد خبر: ۱۲۲۴۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱ 27 February 2024

به گزارش «تابناک»، اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با «صبح نو» با اشاره به ویژگی‌های لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، اظهارکرد: «بالاخره و پس از کش و قوس‌ها و فراز و نشیب‌های متعدد، این لیست بین شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و پایداری و سایر مجموعه به نتیجه رسید. این نشان‌دهنده وحدت است که در اول باعث خوش‌بینی مردم و هم خشنودی مقام معظم رهبری و خداوند شده است. این لیست به وحدت و مشارکت در انتخابات دعوت می‌کند. امید داریم که این لیست به‌مانند ید واحد می‌تواند در جهت پیشبرد اهداف نظام و احکام الهی و همدلی باشد.

معرفی لیست شورای ائتلاف 

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه مجلس متعهد و متخصص از خواسته‌های مقام معظم رهبری و مردم است، تصریح کرد: «برکات این لیست و حضور مردم در انتخابات می‌تواند به‌مثابه یک مشت بر یاوه‌گویان و بیگانگان باشد. مجلس انقلابی، متعهد و متخصص می‌تواند پیشرفت کشور و توسعه همه‌جانبه را به همراه داشته باشد.» کوثری با اشاره به ویژگی‌های لیست شورای ائتلاف، تأکید کرد: «هر لیستی بدون عیب نیست، اشکال‌هایی وجود دارد، ولی کسانی که در شورای ائتلاف مصاحبه گرفتند و این لیست را دنبال کردند، بدون هیچ نفعی در اعلام لیست کار و تلاش کردند و این لیست نشان از پختگی کامل دارد.»

دعوت از مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی

وی با اشاره به لیست صدای ملت و نقش آن در انتخابات مجلس دوازدهم، گفت: «این بحث نشان‌دهنده کلام رهبری و مردم بوده است. این لیست نشان از دلسوزان نظام و انقلاب دارد. چندین لیست وجود دارد و به همه احترام گذاشتند. مردم می‌توانند با شناخت کامل، بهترین لیست را انتخاب کنند و پای صندوق بیایند.»

لزوم رعایت اخلاق‌مداری در رقابت‌های مجلس

این تحلیلگر ارشد مسائل سیاسی با اشاره به تخریب و توهین‌ها علیه جبهه انقلاب، آن هم از سوی سوپرانقلابی‌ها؛ افزود: «در دین و مکتب ما اخلاق در درجه اول است. پیامبر (ص) با اخلاق کار خود را پیش برد و الگوی ما و نظام بر اساس احکام الهی است. رهبری هم تأکید کردند که یکدیگر را تخریب نکنید و از برنامه‌های خود سخن بگویید. این خواسته دوستداران انقلاب است که اخلاق‌مداری را رعایت کنیم تا بچه‌‌ها و فرزندان ما نیز این را دنبال کنند.» 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم