بازدید 2061

ادامه بارش‌ها در برخی جاده‌های کشور

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از مسدود بودن موقت جاده کرج-چالوس در مسیر شمال به جنوب و جاده هراز در مسیر جنوب به شمال خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۳۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰ 26 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور در خصوص وضعیت جاده‌ها پس از بارندگی‌های اخیر اظهار کرد: بارندگی‌هایی که از روز گذشته شروع شده است امروز نیز در برخی از جاده‌های استان‌های کردستان، لرستان، همدان، قزوین، البرز، تهران و زنجان همچنین مازندران، قم، فارس و اصفهان، اردبیل خراسان شمالی و خراسان جنوبی و کرمان، یزد، گلستان، گیلان، سیستان و بلوچستان، کهکیلویه و بویراحمد، کرمانشاه و خوزستان همچنان این بارش‌ها ادامه دارد.

وی افزود: این بارش‌ها باعث شده در برخی از جاده‌ها به علت کولاک و بارش شدید و پایین آمدن ایمنی در تردد مسدودی موقت ایجاد شود.

شیرانی ادامه داد: اهم محورهای اصلی که در حال حاضر مسدود هستند شامل محور بیرجند درمیان، توسکستان-شاهرود، محور شهداد به نهبندان، محور بوئین زهرا و ساوه، محور شهمیرزاد-کیاسر و جاده کرج-چالوس در مسیر شمال به جنوب موقتاً مسدود است و جاده هراز در مسیر جنوب به شمال به لحاظ پایین آمدن ایمنی و احتمال وقوع بهمن موقتاً مسدود است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: نکته مهمی که مسافران در جاده‌ها و عزیزانی که قصد سفر دارند باید بدانند، شرایط جاده‌ها زمستانی است حتماً تجهیزات زمستانی را همراه داشته باشند، چرا که در گذشته تصادفات زنجیره‌ای ناشی از عدم رعایت فاصله طولی خودروها با یکدیگر افزایش پیدا کرد، نیاز است با لغزنده شدن جاده‌ها فاصله طولی بیشتری با خودروی جلوی خود رعایت شود و با سرعت مطمئنه تردد کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی