بازدید 5853

حمله گسترده ارتش یمن به ناوهای جنگی آمریکا

نیروهای مسلح یمن در پاسخ به تجاوز آمریکا به خاک یمن و حمایت از ملت فلسطین در عملیاتی نظامی، یک نفتکش و شماری از کشتی‌های جنگی آمریکایی را هدف قرار دادند.
کد خبر: ۱۲۲۳۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹ 25 February 2024

 

به گزارش تابناک به نقل از تلویزیون الجزیره مباشر، سرتیپ «یحیی سریع»، سخنگوی نیروهای مسلح یمن، اعلام کرد: نیروهای مسلح یمن یک نفتکش و شماری کشتی جنگی آمریکایی را هدف قرار دادند.
سرتیب یحیی سریع بامداد روز یکشنبه در بیانیه خبری تاکید کرد که نیروهای مسلح یمن در یک عملیات نظامی، یک نفتکش و شماری از کشتی‌های جنگی آمریکایی را هدف قرار دادند.

او خاطرنشان کرد که نیروی دریایی یمن با چند موشک دریایی مناسب نفتکش آمریکایی «TORM THOR» را در خلیج عدن هدف قرار داد.

سرتیپ یحیی سریع تاکید کرد که شماری از کشتی‌های جنگی آمریکا در دریای سرخ نیز هدف حمله پهپادی نیروی هوایی یمن قرار گرفتند و این حمله‌ها در پاسخ به درخواست‌های ملت یمن برای حمایت و یاری رساندن به ملت مظلوم فلسطین و نیز در پاسخ به تجاوزگری‌های آمریکا و انگلیس به خاک یمن صورت گرفت.

گسترش عملیات ویژه خود بر ضد هدف‌های متخاصم در دو دریای سرخ و عرب
سخنگوی نیروهای مسلح یمن در این بیانیه اعلام کرد که نیروی‌های مسلح یمن با گسترش عملیات ویژه خود بر ضد هدف‌های متخاصم در دو دریای سرخ و عرب و برای دفاع از کشور و ملت یمن و امت اسلامی، با تشدید حمله آمریکا و انگلیس مقابله خواهند کرد.

در این بیانیه تاکید شده است که نیروهای مسلح به همراه تمامی ملت بزرگ یمن به اجرای وظایف دینی، اخلاقی و انسانی خود در قبال ملت فلسطین ادامه می‌دهند و عملیات نظامی نیروهای مسلح یمن تنها در صورتی متوقف خواهد شود که حمله و تجاوزگری‌های ارتش رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در نوار غزه و محاصره ظالمانه این منطقه پایان یابد.

سازمان تجارت دریایی انگلیس: گزارشی درباره وقوع حادثه در ۷۰ مایلی شرق بندر جیبوتی دریافت کردیم
به گزارش شبکه «الجزیره عربی»، سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس اعلام کرد که گزارشی درباره وقوع حادثه در ۷۰ مایلی دریایی، شرق بندر «جیبوتی» دریافت کردیم.

صنعا هدف حمله هوایی متجاوزان آمریکایی و انگلیسی
به گزارش شبکه تلویزیونی «الجزیره عربی»، «محمد البخیتی»، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن، اعلام کرد که صنعا هدف حمله هوایی متجاوزان آمریکایی و انگلیسی قرار گرفت؛ هدف از این حمله‌ها تنها حمایت از عاملان جنایت نسل کشی در غزه است.
البخیتی افزود: حمله هوایی به یمن سبب خواهد شد که عملیات ما برای حمایت از مردم غزه افزایش یابد.

امکان عقب کشیدن کشتی غرق شده انگلیس در ازای کمک به غزه قابل بررسی است
«محمدعلی الحوثی»، عضو شورای عالی سیاسی جنبش انصارالله یمن، در صفحه خود در شبکه اجتماعی اکس (توئیتر سابق) نوشت: امکان عقب بردن کشتی غرق شده انگلیس در ازای ورود کامیون‌های حامل کمک به غزه وجود دارد. این پیشنهادی قابل بررسی است.

حمله آمریکا و انگلیس به هجده موضع در یمن
به گزارش شبکه تلویزیونی «المیادین»، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد: نیروهای آمریکایی و انگلیسی، ۱۸ موضع و هدف جنبش انصارالله را در یمن بمباران کردند.

حمله متجاوزان آمریکایی و انگلیسی به بخش‌هایی از صنعا
خبرنگار شبکه تلویزیونی «المسیره» در صنعا گزارش داد: در ۳ حمله متجاوزان آمریکایی و انگلیس، کارخانه تولید حشره کش در محله النهضه در شهرستان الثوره هدف قرار گرفت. در ۶ حمله نیز منطقه عطان و در ۳ حمله منطقه النهدین هدف قرار گرفت.

خبرنگار شبکه المسیره در صنعا افزود: متجاوزان آمریکایی و انگلیسی در حمله به استان صنعا، دو بار «جبل عرام» در «همدان و ۳ بار منطقه «صرف» در «بنی حشیش» را هدف قرار دادند.

 به گزارش شبکه تلویزیونی «الجزیره مباشر»، رسانه‌های وابسته به (جنبش) انصارالله یمن اعلام کردند که متجاوزان آمریکایی و آمریکایی بخش‌های گوناگونی را در صنعا و استان‌های حجه و تعز بمباران کردند.

 به گزارش شبکه تلویزیونی «المیادین»، خبرنگار این شبکه اعلام کرد که متجاوزان آمریکایی و انگلیسی در سه حمله هوایی، شبکه‌های ارتباطات در شهرستان‌های حیفان و مقبنه در استان تعز در جنوب یمن را هدف قرار دادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست