بازدید 11186

سردار سلامی: ۱۱ اسفند با دشمنان اتمام حجت می‌کنیم

فرمانده کل سپاه گفت: جمعه ۱۱ اسفندماه، یک اتمام حجت دیگر با دشمن داریم و همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور ملت پای صندوق‌های رای، مشت محکم دیگری به دهان دشمن می‌زنند.
کد خبر: ۱۲۲۳۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵ 23 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسدارن در مراسم بهره‌برداری از طرح محرومیت‌زدایی سپاه فجر استان فارس با اعلام رمز مبارک «یا صاحب‌الزمان یا صاحب‌الزمان یا صاحب‌الزمان» دستور افتتاح طرح‌های عمرانی و غیرعمرانی را صادر کرد.

در همه محافل نام شیراز برجسته و نوآفرین است

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه، با بیان اینکه شیراز در تکوین شخصیت تاریخی و تمدن‌سازی ایران، یک نام درخشان و جهانی است، اظهار داشت: در همه محافل علمی، فلسفی و ادبی و تمدنی جهان، نام شیراز برجسته و نوآفرین است.

سرلشکر سلامی با اشاره به تقدیم ۱۵ هزار شهید در استان فارس در دفاع مقدس، تصریح کرد: به همین دلیل شیراز همچنان مغضوب دشمنان اسلام و ایران است، اما این استان به فضل الهی در حال حرکت است.

تلاش دشمن برای تبدیل همه عرصه‌های زندگی مردم به میدان جنگ

وی با اشاره به تلاش‌های دشمن برای تبدیل کردن همه عرصه‌های زندگی مردم به میدان جنگ، تاکید کرد: حرکت شتابنده مردم و بسیجیان برای عروج و به قله رسیدن را تجربه می‌کنیم، از تاریخ سختی عبور کردیم، مخاطراتی را که دشمنان برای این ملت وجود آوردند، اگر به هر ملتی وارد می‌شد، حتی قدرتمندترین کشور‌ها مثل آمریکا بود، می‌شکست و از پا می‌افتاد.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه خداوند نعمت‌هایی خاص را به این ملت عطا کرده که در جای دیگری دیده نمی‌شود، تصریح کرد: خصوصیات استثنایی برای ملت ایران وجود دارد و قوی شدن در نقطه فشار، یکی از این خصوصیات است؛ چرا که هر ملتی وارد جنگ شود، حتی اگر پیروز شود، شکننده می‌شود، اما ملت ایران به واسطه اتکای این ملت به منطق وحی و قرآن در پرتوی هدایت‌های نایب امام زمان، از آن جنگ قدرتمندتر شده است.

باید با قدرت‌های بزرگ وارد کارزار شویم

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خداوند این ملت را از هر صحنه‌ای عزیز و سربلند خارج می‌کند و ما کارآزموده شدیم متوجه شدیم باید با قدرت‌های بزرگ وارد کارزار شویم.

وی با بیان اینکه موضوع نبرد قدرت‌های جهانی با یاران، بر سر تعادل است، ولی وقتی می‌جنگیم، این دشمن است که از تعادل خارج می‌شود و مجبور به تغییر موضع و تنزل سطح هدف می‌شود. جنگ اقتصادی می‌کند تا نظام اقتصادی را فلج کند و فقر و محرومیت و اسارت اقتصادی را بر مردم تحمیل می‌کند، ولی مردم ایران با تبعیت از منبع نور یعنی امام زمان و نائب برحقش خطرات تحریمی را به فرصت‌هایی باشکوه برای ساخت همه نیاز‌ها در داخل کشور تبدیل می‌کنند.

امروز ما ماهواره به فضا می‌فرستیم و تولید علم داریم

وی با اشاره به قبل از انقلاب که ایران برای پیش پا افتاده‌ترین نیاز‌های روزمره مردم هم به کشور‌های غربی وابسته بود، اما امروز در فروشگاه‌ها که می‌رویم، همه نیاز‌های روزمره را از تولیدات داخلی می‌بینیم، تاکید کرد: با ترور دانشمندان ما و محدود کردن ما در همه عرصه‌ها، دشمن تلاش کرد ما را منزوی کند، اما امروز ما ماهواره به فضا می‌فرستیم و تولید علم داریم.

سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه همه فضا‌های مختلف را در ایران به جنگ تبدیل کردند، تاکید کرد:، اما ایران اسلامی با رهبری ولایت به عنوان تجسم حقیقی مکتب اسلام، اسلام به عنوان مجموعه‌ای انگیزه بخش و قدرت‌آفرین، و ملت، ملتی وفادار، مقاوم و نافذالبصیر ایستاد و ملتی حدید از ایران را به نمایش گذاشته است.

هرجایی که دشمن نفوذ کند، آن راه را می‌بندیم

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه هر جایی که دشمن نفوذ کند، آن راه را می‌بندیم، و این، با اتحاد نیرو‌های مردمی و بسیج با هم امکان‌پذیر است، ادامه داد: رحمت الهی و نصرت جاری خداوند را باید مورد اعتماد قرار دهیم.

وی گفت: مردم کف جامعه ما فلسفه اصلی نظام و انقلاب ما هستند، اگر اطلاع‌رسانی می‌کنیم، برای امیدبخشی است نه برای منت گذاشتن، ما پیش‌مرگ مردمیم و به دشمنان می‌گوییم هرچه با ما درگیر شوید بیشتر نشان می‌دهید که ناکامید، ما کوتاه نمی‌آییم و این راه ادامه دارد تا لباس فقر و‌محرومیت از همه افراد این ملت خارج و لباس رفاه بپوشد.

۱۱ اسفندماه یک اتمام حجت دیگر با دشمن داریم

سرلشکر سلامی با بیان اینکه تک‌تک این مردم برای ما به اندازه ملت عزیزند، تصریح کرد: جمعه ۱۱ اسفندماه، یک اتمام حجت دیگر با دشمن داریم و همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور ملت پای صندوق‌های رای، مشت محکم دیگری به دهان دشمن می‌زنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۴
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲۹
ولی من نه ...
دشمن اصلا براش انتخابات مهم نیست
حتما رای میدم نه اینکه راضی باشیم از این وضعیت ناجور اما از لج این غربگداها و وطن فروش های بی غیرت رای میدم تا بفهمن مسایل ایران به خود ایران مربوطه نه خارج نشین ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
اگر ناراضی بودین رأی نمیدادین چرند و پرند نگو
سردار اگر مشارکت کم بود چی؟؟؟؟
پاسخ ها
علی
| United States of America |
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
رای داده شده ،شمرده شده فقط یازدهم باید بگذره
جناب سرادار سلامی
باسلام
اینجانب دانشجوی دانشگاه به صورت داوطلبانه از محل علم و دانش قبل از خدمت سربازی برای دفاع از ناموس و شرافت و حریم کشورم به جبهه اعزام شدم و برای تبدیل وضعیت به نیروی انسانی سپاه و بسیج چندین سال مراجعه نموده و هر بار با دلایل مختلف از دادن گواهی حضور در منطقه عملیات جنگیخودداری مینمایند. به بنده میگویند شما جرء دانشجویان اعزام اجباری شش ماه هستید که این مغایر با نامه ترخیصی میباشد. لذا خواهشمندم امر به جدایی ما دانشجویان داوطلب را از دانشجویان 6 ماهه اجباری را نمایند. باتشکر و احترام
پاسخ ها
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
داداش سهمیه ، حقوق و مزایا وسوسه ات کرده !!؟؟
اگه برای ناموس و شرافت رفتی ، بزن بحساب همین ها و مدعی چیز دیگه ای نباش
من هم نه
پاسخ ها
هادوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
بنده به تمام سربازان وسرداران کشورم ارادت دارم که در عرصه مقاومت وتولید ذره ای سستی نکردند وبه روح پر فتوح سردار دلها درود میفرستم وسخنان سردار برای بنده یک حجت است.
درست است که بی عدالتی ها وکالتی ها هست.اما این مشکل به جای دیگر مرتبطه.امید که سرداری از بین سرداران برای انقلاب اقتصادی وانقلاب مبارزه با بی عدالتی وراثت خواری بلند شود که همه ما منتظر این خیزش از طرف سرداران اقتصادی هستیم
با حضور خود در پای صندوق رای مجلس با قدرت تشکیل خواهیم داد
کشورهای خارجی برای بالا بردن مشارکت انتخابات در کشورشون، خودشون را به آب و آتش میزنن، بعد به ایران که میرسه میگن نرید رای بدید.
از روز اول انقلاب هم گفتن رای ندید.
هر که ایران، امنیت، اقتصاد و.... دوست دارد باید رای دهد، با رای ندادن مشکلات بدتر میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
دیگه از این بدتر برو سری به قبرستانها بزن تا ببینی وضع کشور چطوریه ببین در ماه چقدر خاکسپاری هست وبیشتر جوان بخاطر ایست قلبی و سکته وغیره و علتش چیه گرانی
بیکاری حقوق کم هجوم افغانی ها که باعث کم شدن کار شدن وهرچه چیز های دو لتیه وهر جا اجناس قیمت پایین برای ایرانی ها اعلام می کنند غارت می کنند ویا خانه های قیمت کمتر برای اجاره همه را پر کردن
شما که میگید نه با دشمن اسرائیلی هیچ فرقی نمیکنه باید رای داد تا در آینده بتوانیم کشورمان. را بسازیم کشور ما تحریم است پسر من آلمان دانشجو ست هر سال ۲۰۰ یورو برای اتاق ۹متری باید اضافه کنی آلمان کشور صنعتی است آنجا کار وجوددارد اما دستمزد بالا نیست یک عده فکر می کنند آنجا همه چیز خوب است نخیر آنها مثل ما نه تحریم‌ها نه دشمن دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
فقط پسر شما آلمان یا کلا خارج نیست همه بهتر میدونن آنجا چه خبره هم خوب وهم بد ولی همشون میگن آنجا ترجیح داره آرامش داریم
یازدهم اسفند حتما مردم میان حتما
این حرف مال دیروز بود سخنرانی امروز را بگذارید۰۰۰ با تشکر از سخنران سپاه اه اشتباه نوشته شده فرمانده سپاه
این وقتا معلوم میشه مملکت دست کیست .هر چند ظاهرا پشت صحنه بازی کند .
سلام صد در صد بخاطر رهبر عزیزتر از جانم و وطن عزیزم ایران و زحمات شما رزمندگان اسلام در انتخابات شرکت میکنم با شعار لبیک یا خامنه ای و مرگ بر دشمنان رهبرم و ایرانم و رزمندگان عزیزم
خدا قوت سردار عزیز شما قهرمانان جنگ ونسل فداکار کشور هستید
رای میدهم که به امیدخدا همیشه اسلام محمدی و انسانیت محمدی باقی بماند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
رای میدهیم که شاید شاید دلسوزی پیدا بشه شاید از میان مردم عادی باشه و درد مردم را بفهمه
رای دادن یک شعور بالایی می طلبه...
به تبعیت از بزرگان وسخنان سردار حتما درپای صندوق رای خواهم بود وبه دلسوزتر واصلح ترین رای خواهم داد...تا کور شود هر آنچه امنیت کشورم را نمی‌تواند ببیند
سردار عزیز لطفاً مقداری هم به فکر حل مشکلات اقتصادی و ازدواج جوانان باشید.نگران حضور مردم نباشید عده ای بخاطر فک و فامیل های شرکت خواهند کرد.ربطی هم به نظام ندارد.ما امتحان خود را در 22 بهمن سالگرد انقلاب اسلامی نشان دادیم و نمره قبولی گرفتیم اما مسئولین رفوزه هستند.
مگه۱۱اسفند‌چه‌خبره.
شما را به خدا قسم دست از سخنرانی وغیره بردارید وبه داد مردم برسید مردم در ۲۲بهمن آمدن در انتخابات هم توقع دارین بیان ولی شما چه می کنید برای همین ملت به قرآن گرانی وحقوق کم داره نفس همه را می گیره کاش بین ملت بودین البته ناشناس تا ببینین مردم چه می کشند ببینید چقدر بیکاری زیاد شده طلاق بخاطر نداری خودکشی بخاطر شرمندگی خانواده
تا حالا چند بار اتمام حجت کردین؟ حداقل یه شعار جدید بدین همش حرفای تکراری دهه شصت؟
سلام سردار سلام خدابر رزمندگان ویادگاران دفاع مقدس وشهیدان انقلاب وحاج قاسم عزیز وبه کوری چشم دشمن ۱۱اسفند می ائیم.
سلام سردار من با 50نفر دوستام میایم ورای میدیم اینطوری تخته سنگ می‌اندازیم تو آسیاب دشمن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست