بازدید 42443
۳

فوری: اعلام گواردیولا برای حضور در جام‌جهانی

کد خبر: ۱۲۲۳۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴ 22 February 2024

فوری: اعلام گواردیولا برای حضور در جام‌جهانی

پپ گواردیولا در اندیشه هدایت یک تیم ملی در جام جهانی و فتح مهمترین جام زندگی حرفه‌ای اش است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ دیگر جام معتبری در رده باشگاهی اروپا و دنیا نمانده که گواردیولا فتح نکرده باشد.

پپ همین حالا هم دوران درخشانی به عنوان سرمربی سپری می‌کند. او در اسپانیا، آلمان و انگلیس جام قهرمانی لیگ را بالای سر برده و سه بار نیز لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرده است.

پس از کسب 32 عنوان قهرمانی، گواردیولا در اندیشه اضافه کردن یک جام بزرگ ملی به عناوین قهرمانی‌اش است، هر چند او می‌گوید اصراری برای این کار ندارد. ESPN برزیل از سرمربی اسپانیایی پرسید پیش از پایان دوران مربیگری‌اش چه هدفی برای دستیابی دارد. گواردیولا در پاسخ گفت: هدایت یک تیم ملی. من دوست دارم یک تیم را برای قهرمانی در جام جهانی یا جام ملت‌های اروپا تمرین دهم. چنین چیزی را دوست دارم. 

او در پاسخ به این که کدام کشور را ترجیح می‌دهد، گفت: نمی‌دانم کدام کشور به دنبال من خواهد بود! برای کار در فوتبال ملی، درست مثل رقابت‌های باشگاهی، یک تیم باید شما را بخواهد. قهرمانی در جام جهانی یک هدف است؟ هرگز به فوتبال ملی با چنین دیدی نگاه نکرده‌ام. وقتی کارم را در مربیگری شروع کردم، هرگز به این که باید قهرمان لیگ یا اروپا شوم، فکر نکردم. تجربه حضور در جام جهانی، جام ملت‌های اروپا یا کوپا آمریکا یا هر چیزی دیگری را دوست دارم. نمی‌دانم این تجربه چه زمانی اتفاق می‌افتد. شاید 5، 10 یا 15 سال آینده باشد اما دوست دارم در جام جهانی مربیگری کنم. 

گفتنی است گواردیولا تا انتهای فصل آینده با منچسترسیتی قرارداد دارد. او اخیرا از تمایلش برای ادامه همکاری با قهرمان انگلیس و اروپا پرده برداشته بود.  

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۳
برزیل
قاره ها جهان بهترین تیم ها برای مربی گیری پپ گواردیولا بزرگ
اروپا ، ایتالیا انگلیس
آسیا ، ژاپن ، استرالیا
آمریکا ،آرژانتین اروگوئه
تو که با بایرن همه رو از دم تیغ گذروندی حالا بیا این آلمان رو جم جور کن تبدیل به آلمان سال ۲۰۱۴ کن قوی خشن وحشتناک و بی رحم ...به امید ستاره پنجم مانشافت و موفقیت پپ وکسب جام جهانی که کلکسیونش تکمیل شه....اگه پپ بیاد آلمان اسپانیا برزیل ارژانتین انگلیس نمی‌مونه همرو میزنه خرد خاکشیر میکنه..‌‌‌مگه اینکه جلو فرانسه یکم کم بیاره..‌‌‌‌خدایی فرانسه هم لعنتی واسه خودش خداس
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی