بازدید 4151

هشدار مدیریت بحران به تهرانی‌ها

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران، از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر فعالیت پراکنده سامانه بارشی طی امروز چهارشنبه دوم و فردا پنج شنبه سوم اسفندماه خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۳۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱ 21 February 2024


به گزارش تابناک، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به هشدار بارش برف و باران،مه و کولاک برف در مناطق کوهستانی گفت: شهروندان ضمن احتیاط در تردد از مسیرهای کوهستانی به تجهیزات زمستانی مجهز باشند.

حامد یزدی مهر مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با بیان اینکه طبق اعلام سازمان هواشناسی در نیمه شمالی به ویژه ارتفاعات استان شاهد بارش برف و باران، وقوع مه و کولاک برف در مناطق کوهستانی خواهیم بود، گفت: در ارتفاعات توچال ایستگاه ۷، میگون، آبعلی، دماوند، پردیس، لواسان، شمیرانات و شرق تهران اثر این مخاطرات قابل مشاهده خواهد بود، لذا به همه عزیزان توصیه می‌شود به طور جدی از صعود به ارتفاعات و فعالیت‌های کوهنوردی خودداری کنند.

یزدی مهر با اشاره به اینکه در مناطق مذکور احتمال لغزندگی معابر و جاده‌ها و اختلال موقت در تردد پیش بینی شده است افزود: به همه رانندگانی که قصد تردد از این مناطق را دارند توصیه می‌شود نسبت به همراه داشتن تجهیزات زمستانی به ویژه در مسیرهای کوهستانی و گردنه‌های برف گیر توجه ویژه داشته باشند.

وی در خصوص عدم توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها نیز هشدار داد و بیان کرد: بررسی دهانه پل‌ها و بستر آب روها به جهت اطمینان از پاک سازی و لایروبی از اهمیت ویژه برخوردار است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران درباره استحکام سازه‌های موقت و سست مانند داربست‌ها و پوشش‌های گلخانه نیز هشدار داد و عنوان کرد: در مدت مذکور احتیاط در فعالیت‌های عمرانی و عدم توقف کنار سازه‌های نیمه کاره مورد تاکید است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی