بازدید 3519
۳

پوتین: به دنبال پیشروی بیشتر در خاک اوکراین هستیم

رییس جمهور روسیه بر پیشروی و فشار بیشتر بر اوکراین تاکید کرد.
کد خبر: ۱۲۲۳۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴ 21 February 2024

 به گزارش تابناک، رویترز نوشت: ولادیمیر پوتین که بر آنچه فرار آشوب‌گونه نیروهای اوکراینی از شهر آودیوکا تاکید می‌کرد گفت: نیروهای روسیه بیشتر به سمت اوکراین پیش خواهند رفت تا بر موفقیت‌های خود در میدان نبرد اضافه کنند.

این شهر که زمانی ۳۲۰۰۰ نفر جمعیت داشت، روز شنبه به دست روسیه افتاد. این بزرگترین پیروزی پوتین در میدان جنگ از زمان تصرف شهر باخموت توسط نیروهای روسی در ماه مه ۲۰۲۳ بود.

پوتین در کاخ کرملین به وزیر دفاع سرگئی شویگو گفت: در مورد وضعیت کلی در آودیوکا، این یک موفقیت مطلق است، من به شما تبریک می گویم. دستور عقب‌نشینی اوکراین از شهر پس از آن اعلام شد که نیروهای اوکراینی از قبل شروع به فرار در هرج و مرج کرده بودند؛ حقوق اسرای جنگی هم باید رعایت شود.

پوتین بر ادامه فشار بر اوکراین و پیشروی در خاک این کشور تاکید کرد اما گفت: این توسعه باید به خوبی آماده و پرسنل، تسلیحات، تجهیزات و مهمات فراهم شود.

در همین حال دیمیترو کولبا، وزیر امور خارجه اوکراین، به سی‌ان‌ان گفت: اگر کی‌یف سلاح‌هایی را دریافت می‌کرد که به دلیل عدم تصویب یک بسته بزرگ کمکی توسط کنگره آمریکا متوقف شده بود، آودیوکا سقوط نمی‌کرد. م. روسیه قصد توقف یا عقب نشینی را ندارد. هنگامی که آودیوکا تحت کنترل آنها قرار گرفت، بدون شک آنها شهر دیگری را انتخاب می کنند و شروع می کنند. سربازان اوکراینی معجزه کردند اما نمی‌توانند خود را قربانی کنند و بمیرند.

منبع: شفقنا

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۳
متاسفانه ارتش روسیه بسیار بسیار منفعه ، با این همه ماهواره و تجهیزات جاسوسی و دم و دستگاه بلد نیست مکان سامانه های پدافندی اوکراین رو پیدا کنه ! واقعا شناسایی سامانه پاتریوت اینقدر برای شما سخته ؟!
هنوز خبر نشدی بدنت گرمه
نابود باد متجاوز
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست