بازدید 8070

جزئیات جدید درباره قیمت بنزین و تورم سال آینده

وزیر اقتصاد گفت: فعلا دولت هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت بنزین ندارد، اما در برنامه دارد که بتواند ناترازی را از طریق چند ابزار سیاستی غیرقیمتی در سال آینده از بین ببرد.
کد خبر: ۱۲۲۳۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵ 21 February 2024

 
به گزارش تابناک، سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد با حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های کشور اظهار کرد: پیش‌بینی نهادهای معتبر خارجی و داخلی از اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ حاکی از آن است که تورم سال ۱۴۰۳ پایین‌تر و در مسیر بسیار کمتر از سال جاری خواهد بود و از 46 درصد امسال قطعا کمتر است.

وی افزود: برای رشد اقتصادی هم، امسال وضعیت بهتری را نسبت به سال ۱۴۰۱ شاهد بودیم و در سال ۱۴۰۳ نیز شرایط در مقایسه با سال جاری بهتر خواهد بود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: برای آنکه بخواهیم رقمی از رشد اقتصادی سال آینده ارائه دهیم باید صبر کنیم تا بودجه ۱۴۰۳ نهایی شود و مطابق ورودی‌ها بتوانیم در مدل‌های اقتصادی، خروجی دریافت کنیم.
خاندوزی درباره قیمت بنزین در سال آینده نیز گفت: فعلا دولت هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت بنزین ندارد، اما در برنامه دارد که بتواند ناترازی را از طریق چند ابزار سیاستی غیر قیمتی در سال آینده از بین ببرد.

 

منبع: ایسنا

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۳
یکی غز ابزارها اینه تا ۶۰ لیتر ۱۵۰۰...بیش از ۶۰لیتر تا ۱۰۰ لیتر ۳۰۰۰...بیش از صدلیتر ۱۵ هزار
یا حضرت عباس ، این دوباره حرف زد .
نگو تصمیمی نداریم بگو نمیتونیم چون تو ایران با افزایش بنزین تورم سنگینی داریم وگرنه از نجابت و دلسوزی نیست
لا اقل 5000بکنید خدایش 1500چیزی نیست.اینم از سیاست غلط خودشونه
امسال که سال مهار تورم نامگذاری شده بود ۴۶ درصد طبق گفته خودتان تورم به مردم تحمیل کردید . چطور می گویید که سال دیگر تورم کمتر خواهد بود ؟ مگر اینکه سال آینده را سال ( مهار بیشتر تورم) نامگذاری کنید .
سوئیس و سوئد و ژاپن و دانمارک و اطراف خودمان عربستان و امارات و کویت و قطر و ... شعار مهار تورم ندادند . ولی تورم آن ها بسیار کمتر از ایران بوده است .
با سلام جناب دکتر خاندوزی وزیر نابخرد اقتصاد مردم دیگه توان تحمل حتی یک درصد تورم را ندارند
بسمه تعالی
اگرچه امیدوار به بهبود شرایط اقتصادی کشور در سال‌های آینده هستیم و همین امید باعث صبر وتحمل بر وضعیت کنونی است ولی هیچ اعتمادی به نظرات و وعده ووعیدهای مسئولین دولتی نداریم چراکه نتیجه وعده ها وتحایهایشان را دیده ایم که نه تنها محقق نشد که وضعیت روز بروز بدتر هم شد
پاسخ ها
مسعود
| Canada |
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
اقای باقری جدی میفرمایید امیدوار هستید پس ما این ناامیدیا رو از کجا دراوردیم هر اقتصاددانی میدونه با این روند فقط اقتصاد روز به روز وخیم تر میشه و سفره مردم کوچک تر
به همین روال هم از این روز به روز دیگر نمیرسیم اگه گرانی بیشتر شود چه شود مردن بهتر از ماندن است
شما بعد یه دفعه تلافی همه رو با هم در میارید شما همزمان با افزایش حقوق و افزایش سالانه کالاها به صورت معقول افزایش بدین که با توان مردم همخونی داشته باشه و سود ناشی از افزایش رو اختصاص به عمران استانهایی که وضعیت خوبی ندارند بکنید و یک مقدار هم سوبسید به کالاهای اساسی گران قیمت اختصاص بدین مثل گوشت
شریط مردم عادی به شدت در فشار هستش با این حرفها وکارهای مشکل حل نمی‌شود اقتصاد نابود شده
دوره احمدی نژاد من هم خانه خریدم هم ماشین باری خود را نو کردم درمرحله دوم روحانی خانه بخاطر مشکلات از دست دادم در دروان جناب رئیسی هم ماشین باری رو فروختم که نو سازی بشه ولی دیگر نشد بخرم به علت افزایش دلار الان شب عید دوباره وضع ماشین باری بهم ریخته عجب وضعی هستش
سال به سال یاد پارسال
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی