سوت

دفاعیات عجیب امیر قلعه نویی از خودش روی آنتن: فوتبال چرا ندارد!

کد خبر: ۱۲۲۲۸۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۷ 19 February 2024
تعداد بازدید : 1986
بازدید 13986
۶
امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال در برنامه فوتبال برتر از خود دفاع غیرمنتظره‌ای کرد و برخی جزئیات اداره تیم ملی را برای نخستین بار گفت. قلعه نویی در فرازهایی از صحبت‌هایش گفت: «فقط من و قطبی برای حذف تیم ملی عذرخواهی کردیم... فوتبال چرا ندارد!... تمام بازیکنان دعوت شده تیم ملی، بهترین بودند... از نظر دوندگی جزو تیم‌های برتر بودیم... اگر نتیجه نمی‌گرفتیم در تیم ملی نمی‌ماندم!... استراتژیمان مقابل قطر درست بود ولی باختیم... قایدی و قلی‌زاده را برای 120 دقیقه در نظر داشتیم... ما قطعا لیاقت قهرمانی در جام را داشتیم... هیچ کادری اینقدر برای تیم وقت نگذاشته بود... اگر پنالتی ترابی گل نمی‌شد، کارشناس‌ها چه‌ می‌گفتند؟... شانس جزئی از فوتبال است... اگر احمدزاده در 6 قدم گلزنی نمیکند قصور مربی چیست؟»
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۶
نمونه کوچکی از مملکت داریمون
دوبار سرمربی تیم ملی شدی و هر دو بار نتیجه نگرفتی. برو بازنشستگی خودت برس.

ضعف های اصلی تیم رو میدونستی و میدونی ولی نتونستی و نمیتونی درستش کنی.

مشکل اول سرعت کم تیم هست و هیچکاری نکردی . وجود بازیکنان با سن بالا و کم تحرک باعث شد تیم در همه خطوط ضعف داشته باشه . تیمت فقط برای ۴۵ دقیقه جون داره. مدیریت افتضاحت درمقصر دونستن بازیکنان مثال زدنی است.

راه حل،
بهتره بازنشسته بشی و از کسی مثل تروسیه برای ساخت تیم جدید استفاده بشه.

اگر مثل همیشه لجاجت میکنی، بهتره تیم ملی ب بکمک یک سرمربی خوب و مدرن تشکیل بشه تا بتونه گنبدهای آینده را بپوشاند.
جناب قلعه نوعی تیم ملی از اسمش پیداست که متعلق به یک ملت است و سرمربی باید از ظرفیت ملی مربیگری کشور برای بهینه سازی آن استفاده کند که الحمدالله شما همین کار را کرده و بهترین ذخایر مربیگری ایران مانند اقایان جلالی و چراغپور و خیلی های دیگر نظر مشورتی گرفتید ضمن آنکه من معتقدم خودت هم از بهترین مربیان ایران هستی و یک موی تو به دهها کارلوس کی روش مدعی می ارزد و علیرغم اینکه شاید بهتر از اینهم میتوانستی کار کرده و تیم ملی را بعد از 50 سال قهرمان آسیا بنمایی ولی به عنوان یک ایرانی از شما و دیگر همکارانتان و بچه های با غیرت تیم ملی تشکر کرده و توفیق بیش از پیش برایتان آرزومندم
دمش گرم - با همین فرمون انتقاد سازنده و مخرب - میشه همه چیز رو مسخره کرد.
اخراج کنید این بابا رو
کجاش عجیب بود؟