بازدید 2757

سرقت کارت بانکی بیماران در بیمارستان

کد خبر: ۱۲۲۲۸۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹ 19 February 2024

سارق حرفه‌ای که کارت‌های عابربانک بیماران را سرقت می‌کرد از سوی پلیس شهرری دستگیر شد

به گزارش ایران، چندی پیش مرد سالخورده‌ای به کلانتری 131 شهرری مراجعه کرد و به مأموران کلانتری گفت که در بیمارستان فیروزآبادی برای دریافت وجه مقابل دستگاه خودپرداز رفتم، مرد جوانی به من نزدیک شد و گفت چون شما بیمار هستی اجازه بده من کمکت کنم و برایت از دستگاه پول بگیرم.

 من هم به او اعتماد کردم و پس از چند دقیقه اعلام کرد، سیستم قطع است و کارت عابر را پس داد. وقتی به دستگاه دیگری بیرون بیمارستان رفتم متوجه شدم این کارت به نام من نیست و کارت من را جابه‌جا کرده است.

سرهنگ محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به شناسایی سارق مراجعان بیمارستان فیروزآبادی افزود: پس از وصول گزارش سرقت کارت عابر با توجه به حساسیت پرونده، موضوع سریع در دستور کار مأموران عملیات کلانتری قرار گرفت. پس از انجام هماهنگی‌های لازم، مأموران راهی صحنه وقوع جرم شدند و پی بردند مرد جوانی ساعتی قبل کنار خودپرداز ایستاده و مشغول شناسایی طعمه بوده تا در زمانی مناسب به سرقت کارت عابر آنها اقدام کند.

در گام بعدی با روش‌های تخصصی و تحقیقات فنی هویت متهم را شناسایی کرده و پیک ساعات احتمالی حضور سارق را به دست آوردند و سرانجام روز شنبه  28 بهمن، مأموران عملیات کلانتری به صورت نامحسوس درحال پوشش‌دهی انتظامی بودند که سارق را درحال پرسه‌زنی در حیاط بیمارستان مشاهده و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ طرهانی با اشاره به انتقال متهم به کلانتری خاطرنشان کرد: در بررسی‌های اولیه از متهم بیش از 8 فقره کارت عابر بانک، کشف و 7 مالباخته نیز شناسایی شده است. متهم برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی