بازدید 3928

ابی دستگیر شد !

کد خبر: ۱۲۲۲۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸ 17 February 2024

دزد معروف به «ابی» که فقط با یک انبر دست و تعدادی کلید به اموال مردم دستبرد می زد، به ارتکاب 30 فقره سرقت در مناطق حاشیه ای مشهد اعتراف کرد.

به گزارش خراسان، ماموران گشت کلانتری رسالت مشهد هنگام اجرای طرح امنیت محله محور، به مرد جوانی مشکوک شدند که در اطراف خودروهای پارک شده،پرسه می زد اما او ناگهان با مشاهده خودروی گشت پلیس پا به فرارگذاشت. در همین حال ماموران انتظامی در یک عملیات کوتاه تعقیب و گریز،وی را درحالی دستگیر کردند که یک قبضه چاقو،18عدد کلید و انبر دست وپیچ گوشتی به همراه داشت.

این مرد 35 ساله که مدعی بود هیچ سابقه کیفری ندارد و کلیدها را پیدا کرده است با دستور سرگرد روح ا...لطفی (رئیس کلانتری رسالت)به مقر انتظامی هدایت شد و مورد بازجویی قرارگرفت. از سوی دیگر درهمان بررسی های اولیه از بانک اطلاعات مجرمان، مشخص شد که وی سوابق متعددکیفری به جرم سرقت دارد وتاکنون چندین بار روانه زندان شده است.  

این متهم که دیگر چاره ای جز بیان حقیقت نداشت به ناچار لب به اعتراف گشود وگفت: باپیچ گوشتی درخودروها را باز می کنم وسپس با استفاده از انبردست کابل باتری را قطع کرده وآن را به سرقت می برم.

وی درباره چگونگی دستبرد به منازل هم گفت:در کوچه های خلوت پرسه می زنم و با شگردی خاص قفل منازل را باز می کنم سپس به هرچه در حیاط یا پارکینگ بود دستبرد می زنم تا هزینه های اعتیادم را تامین کنم. این دزد حرفه ای که مدعی است به خاطر شباهت به دوران جوانی یکی از خوانندگان لس آنجلسی، به «ابی»معروف شده است، به 30 فقره سرقت اعتراف کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی