بازدید 8724
۲
اتفاق نادر در فوتبال دنیا

ماشاریپوف کل پولش را یکجا از استقلال گرفت!

کد خبر: ۱۲۲۲۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷ 17 February 2024

ماشاریپوف کل پول قرارداد امسالش را یکجا و هنگام امضای رسمی قرارداد گرفته است. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ در حالی که باشگاه‌های ایرانی به دلیل بدقولی در پرداخت‌ها اعتبار پایینی بین بازیکنان و مربیان خارجی پیدا کرده اند، باشگاه استقلال دست به ریسک بزرگی زد و کل دستمزدش در نیم فصل دوم را یکجا و قبل از امضا گرفت.

پیش از این پرسپولیس نیمی از مبلغ قرارداد آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی و کلاهبردار خود را هنگام امضا پرداخت کرد و بدون اینکه از او بدلیل تمرد از حضور در تمرین، استفاده خاصی کرده باشد مجبور شد به او غرامت هم بدهد!

حالا درحالی‌که گفته می‌شد در بند قرارداد «ماشاریپوف» آمده که باید پیش قسط اول قراردادش را دریافت کند، اما تسنیم فاش کرده که این بازیکن ازبک، کل مبلغ قرارداد امسال خود را دریافت کرده است. 

 هافبک و کاپیتان تیم ملی ازبکستان به مدیران استقلال اعلام کرده بود زمانی قراردادش را امضا می‌کند که ۳۰۰ هزار دلار یعنی مبلغ قرارداد نیم فصل خود را بگیرد.

 مدیران استقلال با توجه به نیاز سرمربی تیم به ماشاریپوف،  این مبلغ را پرداختند تا او پیراهن استقلال را بر تن کند. قرارداد این بازیکن ازبکستانی با استقلال یک سال و نیمه است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲
ایرادی نداره که الان جواد و خطیر میگن با ۱۵ میلیون استقلالی شده که خود جواد از جیب داده مثل بقیه قرادادهاشون و البته جعلهاشون
همش که واسه خودش نیست مدیرعامل و شرکا هم سهم دارند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی