بازدید 2188
۷

تغییر قیمت نان تکذیب شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: قیمت نان تغییری نداشته و با همان قیمت مصوب سال گذشته عرضه می شود.
کد خبر: ۱۲۲۱۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰ 15 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ حشمت اله عسگری در جلسه کارگروه آرد و نان استان اظهار داشت: قیمت نان در سال جاری همان مصوبه سال گذشته است و هیچ گونه افزایش قیمتی در این زمینه نداریم.

وی با تاکید بر ضرورت بازرسی و نظارت بیشتر دستگاه های نظارتی و اجرایی ذی ربط و همکاری اتحادیه نانوایان افزود: هرگونه افزایش قیمت نان مبنای قانونی ندارد و قطعا با متخلفان برخورد قانونی می شود.

معاون اقتصادی استاندار تهران عنوان کرد: گستره نظارت ها نباید مختص به روزهای خاصی باشد؛ چرا که این موضوع باعث تعطیلی، کم فروشی و سوء استفاده متخلفان به ویژه در ایام تعطیل خواهد شد.

عسگری از فرمانداران شهرستان ها خواست با تقویت گروه‌های گشت و بازرسی در حوزه آرد و نان نسبت به مدیریت این حوزه حساسیت دوچندانی داشته و اداره غله نیز با همکاری و تعامل بیشتر با فرمانداران نسبت به افزایش اختیارات و تصمیم گیری های این حوزه نهایت همکاری را به عمل آورند.

وی با تاکید بر ضرورت بازرسی های بهداشتی در سطح خبازی ها گفت: چرخه بازدید بهداشتی باید از سیلوی ذخایر گندم، کارخانجات آرد و خبازی ها به صورت مستمر و زنجیره ای با شدت بیشتر استمرار یابد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۷
نان بربری و سنگک با چند عدد کنجد اجباری تا سه برابر قیمت در تهران فروخته میشه
ده بار هم زنگ زدیم شکایت کردیم انگار نه انگار
پس دوباره نون گرون میشه
خدایا خودت شاهد باش همین امروز نان گرفتم نانوا با پلاکارت بزرگ نوشته نان دانه ای 3000تومان ولی حساب میکرد 5000تومان گفت گفته اند 3000تومان بنویس ولی 5000تومان بفروش .
نان بربری ۲۸۰۰۰ریال شده ۳۵۰۰۰ ریال . مسئولین امثال این کجا سیر میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟
اینکه ظاهرا قیمت نان ثابته دال بر گران نشدن نان نیست. نانواها یا وزن نان رو بسیار کاهش دادند و یا اینکه نان ساده را بجای کنجدی با قیمت کنجدی می فروشند و اگر اعتراض کنید ممکن است یکی و دوتا کنجد در گوشه ها نان نشانتان دهند و نانی که حال اندکی کنجد قابل مشاهده تر کند روی آن است را تقریبا 3 برابر یک نان معمولی می فروشند. در خبر ها هم مسئولین پز گران نشدن نان را به مردم می دهند. جالب است که اگر به 124 هم زنگ بزنید ترتیب اثری در کار نیست.
نان را برای افاغنه گرانتر کنید
ببینید چطور درامدتون ده برابر میشه
کجای دین به مسوولین اجازه داده اینقدر دروغ بگن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست