بازدید 2232

نیکی هیلی: بایدن برود به نفع آمریکا است

«فکر می‌کنم حزب دموکرات هم همین نظر را دارد. به نظرم به نفع حزب و کشور است که او کناره گیری کند. از همان اول گفتم و باز هم اعلام می‌کنم که حزبی که از شر این کاندیدای ۸۰ ساله خلاص شود، حزبی خواهد بود که پیروز می‌شود.»
کد خبر: ۱۲۲۱۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴ 14 February 2024

 به گزارش تابناک، نیکی هیلی گفته که فکر می‌کند به نفع آمریکا و حزب دموکرات است که بایدن استعفا دهد.

نیکی هیلی کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا از حزب جمهوری خواه در مصاحبه‌ای با شبکه خبری فاکس نیوز گفت که جو بایدن رئیس جمهوری از سمتش کناره گیری کند.

وی در پاسخ به اینکه آیا باور دارد که بایدن باید استعفا دهد، گفت: بله. همین‌طور است.

کاندیدای جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا افزود: ما نمی‌توانیم در این بحبوحه‌های جهانی، کشوری را داشته باشیم که دچار تنش است و ۲ کاندیدای ریاست جمهوری سالخورده داشته باشیم و از آن فرد بخواهیم تا در طول هشت سال مطمئن شود که ما منظم هستیم و روی اقتصاد کشور، مرز‌ها و جلوگیری از جنگ متمرکزیم و کشور را به مسیر اصلی برمی‌گردانیم.

این اظهارات پس از آن مطرح شده که رابرت هور، بازرس ویژه رسیدگی به پرونده نگهداری اسناد محرمانه توسط بایدن گفته بود رئیس جمهوری سال‌هایی را که معاون باراک اوباما بوده به یاد نمی‌آورد.

در حالی که سناتور‌های دموکرات که اخیرا با بایدن وقت گذرانده‌اند، می‌گویند که او از نظر ذهنی تیزبین است و متوجه کاهش توانایی‌های شناختی وی نمی‌شوند، برخی هنوز نگران آسیب‌هایی هستند که این روایت می‌تواند به انتخابات مجدد او وارد کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست