بازدید 178294

عکسی از همسر ایرانی مورایس؛ خانم بازیگر تئاتر

کد خبر: ۱۲۲۱۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰ 14 February 2024

ایران بهشت مربیان خارجی به خصوص در رشته فوتبال است اما نه فقط برای پول نجومی قراردادهایش...

به گزارش تابناک ورزشی؛ مربیان خارجی زیادی در باشگاه ها و تیم ملی فوتبال ایران استخدام شده و کار کردند و اغلب آنها تا سالها به این کشور متعلق می‌دانستند و در مصاحبه‌ای خود بعضا کشورمان را به عنوان وطن دوم خود معرفی کردند. 

برانکو ایوانکوویچ، کارلوس کی‌روش، بگوویچ، بلاژویچ، لوکا بوناچیچ و غیره در سال‌های اخیر و مربیانی چون رایکوف و ... در سال‌های دور از این جمله هستند.

اما بعضی از مربیان سرشناس خارجی برای زندگی در ایران گامی جلوتر می‌گذارند و از شدت خو گرفتن با فرهنگ ایرانی، همینجا ازدواج می‌کنند. 

ما دیده بودیم که سپ بلاتر رئیس سابق فیفا یا کلارنس سیدورف ستاره تیم ملی هلند، همسر ایرانی دارند اما انتظار ازدواج دستیار سابق مورینیو در ایران را نداشتیم.

مورد تازه ، ازدواج ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی نامدار تیم سپاهان اصفهان با خاتم شیدا مقصودلو راد بازیگر ایرانی تئاتر است.

گفته می‌شود این خانم که چندبار برای تشویق تیم مورایس به ورزشگاه نقش جهان اصفهان هم رفته است، باعث ماندن این مربی روی نیمکت سپاهان و انصراف از جدایی در نیم فصل شده است.

خانم مقصودلو راد تصاویری از حضورش در ورزشگاه نقش جهان با پیراهن زرد سپاهان و نام ژوزه را در صفحه اجتماعی خود منتشر کرده است. 

عکسی از همسر ایرانی مورایس؛ خانم بازیگر تئاتر

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲۵
انشااله خوشبخت شوند
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
انشالله همه جوانان این جهان
خیلی هم عالی.
انشاله که ترویج فرهنگ و تمدن ایران زمین باشد مبارک باشد
ببین، با این خبرهای دروغ نمیتونید سپاهان را قبل از بازی آسیایی خراب کنید، وقتی از خودتون پیزی ندارید و فقط سپاهان آبروی ایران و ایرانیست لطفا شرفتون را نفروشید
به پای هم پیرشن
مبارکه ..اقاژوزه..اون وقت بگومیخوام برم؟؟؟؟؟
مردم تو فقر بدبختی دست پا میزنن آنوقت پول های نجومی خرج فوتبالی میشه که هیچ سودی برای مردم نداره میدونین چرا چون واسه همه نون داره غیر مردم مستمند و بیچاره
به ما چه
مبلرک باشد عجب شانسی
دوبله عالی شد هم قهرمانی اسیا هم زن ایرانی
خدا کنه همه ایرانیا خوشبخت بشن و به شادی و تندرستی زندگی کنن
ینی هر مربی خارجی که میاد اینجا تا زن نگیره که نمیزاریم استعفا بده و بره???
مرغ همسایه غازه. از بین چند میلیون پسر ایرانی یکی نتونستی انتخاب کنی؟ فکر میکنی ازدواج شوخیه و مثل لباسه که هر وقت خواستی عوضش کنی؟ آدم داخل کشور خودش با یه قومیت و زبان یا لهجه ی متفاوت به سختی تطبیق میده خودش رو با طرف مقابل!
بهترین راه گرفتن پاس پرتغالی رو یافت
مگه ژوزه زن نداشت؟
تو ایران فقط خارجی باش مهم نیست کجا فقط ایرانی نباش بهت دختر میدن و دخترها زنت میشن. اما ایرانی باشی زنت نمیشن تا زمانیکه همه چی داشته باشی ولی خارجی باشی چیزی هم نمی‌خوان ازت
ازدواج دایم یا فقط تاوقتی ایران هستن؟؟؟؟احتمالا بعدازپایان کارمورایس بصورت توافقی ازهمه جدامیشن هرچند امیدوارم اینطور نباشه اما اغلب درمواردگذشته چنین بوده
اتفاقا مورایس باید مربی تیم ملی باشد
32 سال اختلاف سنی!!!!!!!
ازدواج زن مسلمان باکافر جایز نییت.
همسر نه دوست دختر مورایس??
خوشبخت چیه؟ ی مدت باهاشه بعدش که از چشمش بیفته ولش می‌کنه و میاره سراغ یکی دیگه،متاسفم برای ی عده که برای پول هرکاری میکنن و اسم ایران رو خراب میکنند،
?
ازدواج زن مسلمان با غیر مسلمان مگر غیر شرعی و قانونی نبود چجوری ازدواج کردند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست