بازدید 7006
۳
تیم اصفهانی منتظر پیشنهاد رسمی نباشد

تمایل علنی مورایس به جدایی از سپاهان؛ بدون مشتری!

مورایس در پی قطع همکاری شخصی با سپاهان و دریافت رضایت‌نامه است تا خودش به عنوان مربی آزاد با مشتریان خود مذاکره کند.
کد خبر: ۱۲۰۹۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹ 09 December 2023

تمایل علنی مورایس به جدایی از سپاهان

سرمربی پرتغالی سپاهان در حالی تمایل خود برای جدایی از طلایی‌پوشان اصفهانی را علنی کرد که یک منبع آگاه می‌گوید پیشنهاد رسمی به این باشگاه اصفهانی نرسیده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ ژوزه مورایس سرمربی سپاهان گفت‌وگویی با روزنامه پرتغالی آبولا داشت و طی آن تمایل خود را برای سرمربیگری بنفیکا اعلام کرد. این گفت‌وگو در حالی منتشر شد که از ساعت 15 امروز و در هفته دوازدهم لیگ برتر شاگردان مورایس مقابل مس رفسنجان قرار گرفته است.

پیش از این مصاحبه هم به صورت غیررسمی شایعه تمایل سرمربی پرتغالی برای جدایی از سپاهان و دریافت دو پیشنهاد همکاری از لیگ برتر پرتغال شنیده شده بود.

با این حال منبعی آگاه در باشگاه سپاهان در پاسخ به پیگیری گفت که هیچ پیشنهاد رسمی به باشگاه برای مورایس نرسیده است. این منبع مطلع که تمایل نداشت نامی از او به میان بیاید تأکید کرد که موضوعی مبنی بر جدایی مورایس وجود ندارد چرا که پیشنهادی به این باشگاه نرسیده است.

به نظر می‌رسد طرح موضوع تمایل به پذیرش هدایت بنفیکا،  فقط یک بهانه برای جدایی بعداز برکناری محمدرضا ساکت است. مورایس با قراردادی حیرت انگیز نتوانسته به اهداف از پیش تعیین شده برسد و فشارها را با توجه به خریدهای نجومی تابستان، به خوبی حس می‌کند.

با اینحال گفته می‌شود مورایس در پی قطع همکاری شخصی با سپاهان و دریافت رضایت‌نامه است تا خودش به عنوان مربی آزاد با مشتریان خود مذاکره کند و بقیه مسائل بهانه است.

بزودی تکلیف تکذیبیه ها مشخص می‌شود و منوچهر نیکفر احتمالا در تعطیلات نیم‌فصل یا شروع جام ملت‌های آسیا باید دنبال یک سرمربی جدید باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۳
اب بریز همونجا که میسوزه دوباره که فشاری شدید
حالا یحیی هی قهر میکنه خیلی مشتری داره؟ گیر دادین به این بنده خدا
تابی جون خودت دلیلش رو تو متن گفتی : استعفای آقای ساکت که این مربی و بازیکنانش را با حقوق های نجومی بکار گرفته و حالا به سادگی همگی با استعفا میخوان از جواب دادن به مردم فرار کنن چون میدونن که در این صورت هیچکس بهشون کاری نداره و آب از آب تکون نمیخوره!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی