بازدید 3343

آتش‌سوزی در خط لوله سراسری گاز کنترل شد

حوالی ساعت یک بامداد امروز چهارشنبه (۲۵ بهمن) حادثه آتش‌سوزی باعث انفجار در خط لوله سراسری گاز در محدوده گردنه حلوایی شهرستان بروجن در استان چهارمحال و بختیاری شد که این اتفاق باعث رعب و وحشت مردم شهر‌های بروجن، بلداجی و گندمان شد، به‌گونه‌ای که مردم خانه‌های خود را ترک کرده، به خیابان‌ها آمدند.
کد خبر: ۱۲۲۱۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۲ 14 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، فرماندار بروجن با اعلام این مطلب گفت: این خط لوله گاز که جزء خطوط سراسری گاز کشور است، در منطقه گردنه حلوایی دچار حریق و انفجار شد.

فتاح کرمی افزود: در پی این اتفاق محور ارتباطی بروجن به لردگان و خوزستان در مجاورت این خط لوله، به‌منظور مهار آتش و برقراری امنیت در جاده، بسته شد و تیم‌های امداد و نجات و آتش‌نشانی در محل مستقر شدند.

فرماندار بروجن از قطعی گاز این خط سراسری در پی این رخداد خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت و به خودروهای عبوری مسیر ارتباطی بروجن به لردگان و خوزستان هم خسارتی وارد نشد.

کرمی با بیان این‌که حجم آتش به مرور فروکش کرد و اوضاع تحت کنترل درآمد، افزود: گاز شهری شهرهای بروجن، گندمان و فرادنبه هم که بر اثر این حادثه قطع شده بود، با تلاش مهندسان شرکت ملی گاز وصل شد.

فرماندار شهرستان بروجن گفت: این محور ساعتی بعد بازگشایی شد.

مرکز شهرستان بروجن در فاصله ۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست