بازدید 3871

نیک‌نفس و ارسلان علیه معاوضه با مس رفسنجان

کد خبر: ۱۲۲۱۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹ 10 February 2024

نیک‌نفس و مطهری با درخواست نکونام چند روزی است که در تمرینات استقلال حضور ندارند و در بازی دوستانه روز گذشته آبی‌پوشان مقابل مس رفسنجان نیز اثری از آنها نبود!

در این خصوص چند روز قبل نکونام به ارسلان مطهری اعلام کرد که در تمرینات شرکت نکند که این مسئله به منزله قرار گرفتن او در لیست مازاد استقلال بود. از سوی دیگر درباره زبیر نیک‌نفس هم شرایط تقریبا مشابه است و او هم در تمرینات و مسابقات دوستانه حضور نداشت.

در شرایطی که نکونام چندان تمایلی به ماندن نیک‌نفس و مطهری در ترکیب نفراتش ندارد، باشگاه مس رفسنجان به آبی‌پوشان اعلام کرده در صورتی حاضر به جدایی فرشید باقری و حضور او در استقلال می‌شود که نیک‌نفس و مطهری نارنجی‌پوش شوند. این درخواست محرم نویدکیا سرمربی مس رفسنجان به نظر می‌رسد مورد قبول نکونام هم هست. حتی گفته می‌شود در حاشیه دیدار دوستانه روز گذشته استقلال و مس رفسنجان نویدکیا و نکونام در این باره صحبت کردند و با هم به توافق رسیده‌اند.

مسئله اصلی اما عدم توافق مطهری و نیک‌نفس با مسئولان استقلال برای جدایی است. این دو بازیکن نامه‌ای از باشگاه دریافت کردند که حق حضور در تمرینات ندارند؛ اما قرارداد آنها باید به صورت توافقی و دوطرفه فسخ شود که اگر این اتفاق نیفتد و استقلالی‌ها یک طرفه اقدام به فسخ و خروج نام مطهری و نیک‌نفس کنند، باید مبلغ قرارداد آنها تا پایان فصل را پرداخت کنند!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار