بازدید 7860
۴

پاداش نجومی پادشاه اردن به تیم ملی اردن

کد خبر: ۱۲۲۰۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰ 09 February 2024

دولت اردن با اشاره پادشاه فوتبال‌دوست این کشور، پس از موفقیت تاریخی تیم ملی در راهیابی به فینال جام ملت‌های آسیا از پرداخت مبلغ یک میلیون دینار اردن به فدراسیون فوتبال این کشور خبر داد.پاداشی نزدیک به صد میلیارد برای تیم ملی اردن

به گزارش تابناک ورزشی، اردن قبل از این دوره از مرحله یک چهارم نهایی عبور نکرده بود اما تیم حسین عموته، سرمربی مراکشی، همه را خیره کرد و با پیروزی برابر کره‌جنوبی به دیدار نهایی رسید تا در فینال با قطر مدافع عنوان قهرمانی و میزبان دیدار کند.

تلویزیون اردن به نقل از بشر الخصاونه، نخست وزیر این کشور، اعلام کرد در جلسه روز پنجشنبه دولت و بر اساس دستور ملک عبدالله دوم، حمایتی به ارزش یک میلیون دینار اردن (حدود یک و نیم میلیون دلار) به فدراسیون فوتبال اردن پرداخت خواهد شد.

عموته در مدت زمان حضور خود در اردن، خواهان توسعه لیگ این کشور بود و تلاش می‌کرد تا تعداد بازیکنان حرفه‌ای را در اروپا افزایش دهد تا سایر بازیکنان هم رویکرد موسی التعمری، بازیکن فرانسوی مون پلیه را دنبال کنند و به یکی از پنج رقابت لیگ بزرگ منتقل شوند.

اردن پس از پیروزی مقابل مالزی، تساوی با کره‌جنوبی و باخت مقابل بحرین به مقام سوم گروه خود رسید و به دور حذفی راه یافت. این تیم در در مرحله یک هشتم نهایی عراق را شکست داد، سپس مقابل تاجیکستان پیروز شد و در نیمه نهایی هم از سد کره‌جنوبی گذشت.

دیدار فینال روز شنبه 10 فوریه در ورزشگاه لوسیل برگزار می‌شود که میزبان فینال جام جهانی 2022 بود نیز بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
در مقابل پاداش حواله خودرو که ایران داد چیزی نیست
راستی پراید ۱۰سال پیش ورزشکارن را دادن.
دینار کشور فقیر اردن بدون هیچ منابع طبیعی نه نفت دارند نه آب ۱۰۰ هزار تومان ، اشتباه ننوشتید
در صورتیکه ایران پول یک پراید را هم پاداش نمی دهد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی