بازدید 27883
جام ملت‌های آسیا برای تیم عجول و شلخته قلعه‌نویی تمام شد

قطر ۳ - ایران ۲: توقف پشت سد تاریخ! / جام مفت پرید

تیم ملی فوتبال، راحت‌ترین قهرمانی سه دهه اخیر جام ملت‌های آسیا را در کمال ناباوری با شکست مقابل قطر از دست داد. در جامی که اردن به فینال رسید، تیم قلعه‌نویی با وجود زدن گل زودهنگام، بسیار شلخته و عجول بازی کرد و سه گل از میزبان خورد و فینالیست نشد؛ شانس هم در این نتیجه نقش داشت.
کد خبر: ۱۲۲۰۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴ 07 February 2024

قطر ۳ - ایران ۲ : توقف پشت سد تاریخ! / جام مفت پرید

تیم ملی فوتبال ایران بار دیگر از صعود به نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا بازماند تا رویای قهرمانی از ۵۰ سال بگذرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم ملی در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا، از ساعت ۱۸:۳۰ امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه الثمامه دوحه به مصاف قطر رفت و با ارایه نمایشی بی‌نظم و پرنوسان و شکست ۳ بر ۲ مقابل میزبان در نود دقیقه، در یکقدمی فینال از مسابقات حذف شد.

سردار آزمون (۴) و علیرضا جهانبخش (۵۱- پنالتی) برای ایران گلزنی کردند و جاسم جابر (۱۷)، اکرم عفیف (۴۴) و معز علی (۸۲) گل‌های قطر را به ثمر رساندند تا میزبان مسابقات به فینال راه یابد و ساعت ۱۸:۳۰ شنبه ۲۱ بهمن در دیدار نهایی برابر اردن قرار گیرد.

شجاع خلیل‌زاده در دقیقه ۱+۹۰ کارت قرمز گرفت.

 

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، احسان حاج صفی (۴۶- میلاد محمدی)، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، رامین رضاییان (۸۷- شهریار مغانلو)، سعید عزت‌اللهی، امید ابراهیمی (۴۶- محمد محبی)، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، سردار آزمون و مهدی طارمی (۸+۹۰ رضا اسدی).

ترکیب قطر: مشعل برشام، جاسم جابر (۸۱- عزیز حاتم)، پدرو کوریا (۶۳- طارق سلمان)، المهدی علی مختار (۶۸- بوئلان خوخی)، محمد وعد البیاتی، یوسف عبدالرزاق (۶۳- حسن الهیدوس)، اکرم عفیف، لوکاس مندس، همام احمد (۴۶- اسماعیل محمد)، معز علی و احمد فتحی عبدالله.

 

تصور می‌شد تیم ایران با گل زودهنگام سردار آزمون، پیروزی آسانی مقابل میزبان کسب کند و به آسانی راهی دیدار نهایی شود و به طلسم نیم قرن ماندن در نیمه نهایی پایان دهد؛ اما داستان این بازی بسیار متفاوت نوشته شد.

بر خلاف پیش‌داوری‌ها، قضاوت این بازی توسط داور کویتی بسیار متعادل و عادلانه بود و هیچ نشانی از تمایل داوری به سود میزبان عربی دیده نشد. اغلب تصمیم ها صحیح گرفته شد و داور در اعلام پنالتی به نفع ایران با دخالت کمک داور ویدیویی هم می توانست نظر دیگری داشته باشد.

تیم ایران تقریبا سراسر نیمه دوم را سراسیمه به ارسال های بلند پرداخت و با وجود این، فرصت های متعددی را با کم دقتی و بدشانسی از دست داد.

بازی از عقب تیم ملی توسط بیرانوند و مدافعان ایران با اشتباهات زیادی همراه بود و اصرار بیش از حد روی این تاکتیک کار را برای سازماندهی حملات سخت کرد. سردار آزمون بازی خوبی به نمایش گذاشت اما اثری از مهدی طارمی در زمین نبود و قطعا می‌توانست زودتر تعویض شود.

در سمت چپ خط دفاعی میلاد محمدی نتوانست نفوذهای همیشگی را داشته باشد و تعویض او به جای احسان حاج‌صفی مشکلی حل نکرد. بازی امید ابراهیمی هم پر اشتباه بود و به درستی در ابتدای نیمه دوم از زمین بیرون کشیده شد. 

بازی شجاع خلیل‌زاده خوب و قابل قبول بود اما محمدحسین کنعانی‌زادگان از روزهای خوبش فاصله داشت. رامین رضاییان در سمت راست نتوانست جلوی فرارهای اکرم عفیف مقاومت کند.

سعید عزت‌اللهی، تمام توان خود را گذاشت و سامان قدوس یک هافبک بازی‌ساز تمام عیار نبود. او اشتباه در پاس های آخر را تکرار کرد. علیرضا جهانبخش بازی درخشانی ارائه داد و نشان داد یکی از بهترین مهره‌های ایران است. محمد محبی هم در فرصت مناسب یکساعته که نصیبش شد چیزی ارایه نداد.

در نهایت امیر قلعه‌نویی و کادرفنی ایرانی تیم ملی، در ادامه روند پرنوسان خود در جام هجدهم، امشب در بخش افت حرکت سینوسی خود قرار داشتند و نتوانستند تیم را بدون تنش روانی و با آرامش و تاکتیک مشخصی به زمین بفرستند.

تیم ایران با وجود رسیدن به گل زودهنگام، بسیار هیجان‌زده به بازی ادامه داد و گل‌های عجیبی تقدیم قطر کرد. استفاده از دو هافبک دفاعی مقابل تیمی در حد قطر، نشان از احتیاط زیاده از حد قلعه‌نویی داشت و ریتم تیمی همراه با چند پاس پیاپی و حرکت تمرین شده در تیم دیده نشد.

نتیجه گرفتن سرمربی ایران در بازی ژاپن از تاکتیک هوایی، باعث شد او دوباره به این شیوه منسوخ بازگردد و از گردش توپ در پشت محوطه حریف با وجود دو مهاجم زهردار و اروپایی، استفاده نکند.

 

شرح گل‌ها

ایران ۱ - قطر صفر (دقیقه ۴: سردار آزمون): علیرضا جهانبخش، اوتی که مهدی طارمی در سمت راست زمین گرفته بود، با پرتاب بلند به محوطه جریمه فرستاد که ضربه پشت سر سعید عزت‌اللهی را پدرو میگل به شکل ناقص دفع کرد تا سردار آزمون با فرصت‌طلبی، جای‌گیری مناسب و ضربه قیچی برگردان تماشایی گل اول بازی را به ثمر رساند.

قطر ۳ - ایران ۲ : توقف پشت سد تاریخ! / جام مفت پرید

ایران ۱ - قطر ۱ (دقیقه ۱۷: جاسم جابر): فرار اکرم عفیف از سمت راست محوطه جریمه و پاس کات‌بک او را جاسم جابر با شوت محکم از پشت محوطه جریمه زد که توپ پس از برخورد به پای مدافع ایران و عبور از روی سر بیرانوند به تور دروازه چسبید و گل تساوی را به همراه داشت.

ایران ۱ - قطر ۲ (دقیقه ۴۳: اکرم عفیف): موج دوم حمله قطر با دفع اشتباه بازیکنان ایران در زمین خودی شکل گرفت که پاس رو به جلوی احمد فتحی را اکرم عفیف با نفوذ سریع به محوطه جریمه و شوت فنی و تماشایی به گوشه دروازه فرستاد تا گل دوم تیمش را به ثمر رساند و پیش بیفتند.

ایران ۲ - قطر ۲ (دقیقه ۵۱: علیرضا جهانبخش): در زمان پنالتی زودهنگام نیمه دوم برای ایران، در حالی که مشعل برشم به سمت راست شیرجه رفته بود، علیرضا جهانبخش توپ را به مرکز دروازه زد تا گل تساوی به ثمر برسد.

قطر ۳ - ایران ۲ : توقف پشت سد تاریخ! / جام مفت پرید

ایران ۲ - قطر ۳ (دقیقه ۸۲: المعز علی): ارسال اکرم عفیف از سمت چپ زمین را شجاع خلیل‌زاده با ضربه سر برگشت داد تا پشت محوطه جریمه توپ به عبدالعزیز حاتم برسد و این بازیکن یک دقیقه پس از تعویض اقدام به شوت‌زنی کند که ضربه او در میانه راه به المعز علی رسید و در حالی که رامین رضاییان آفساید را پُر کرده بود، این مهاجم گل سوم قطر را با شوت زمینی زد.

قطر ۳ - ایران ۲ : توقف پشت سد تاریخ! / جام مفت پرید

لحظات حساس مسابقه 

دقیقه ۵: شوت فنی اکرم عیفیف را بیرانوند به راحتی در آغوش کشید.

دقیقه ۱۲: فرار علیرضا جهانبخش از جناح راست یک موقعیت جدی دیگر برای ایران خلق کرد که پاس رو به جلوی این بازیکن، خطرناک از مقابل پای طارمی عبور کرد.

دقیقه ۳۲: اکرم عفیف روی غفلت مدافعان ایران در موقعیت خوب گلزنی قرار گرفت. ضربه اول او را بیرانوند برگشت داد و در ادامه نیز توپ به شکلی خطرناک از بالای دروازه ایران به بیرون رفت.

دقیقه ۳+۴۵: کرنر ارسالی قدوس در داخل محوطه شش قدم به کنعانی زادگان رسید که ضربه این بازیکن پس از برخورد به بدن مدافع قطری از روی خط برگشت داده شد.

دقیقه ۴۶: کرنر ارسالی قدوس در دقیقه ابتدایی نیمه دوم در شلوغی محوطه جریمه به سعید عزت‌اللهی رسید. ضربه این بازیکن به دست بازیکن قطری برخورد کرد. داور اعتقادی به پنالتی نداشت، اما پس از بررسی صحنه از طریق VAR ضربه پنالتی اعلام شد.

دقیقه ۵۲: ضربه سر پدرو میگوئل روی ارسال به تیر دوم  را خلیل‌زاده از روی خط دروازه ایران برگشت داد.

دقیقه ۵۳: نفوذ یوسف عبدالرزاق در عمق دفاع ایران و شوت سنگین این بازیکن را بیرانوند به زیبایی با یک عکس العمل عالی برگشت داد.

دقیقه ۷۴: ضربه سر شجاع خلیل‌زاده روی کرنر ارسالی قدوس را مشعل برشام با یک واکنش خوب راهی کرنر کرد.

دقیقه ۷۶: موقعیت خطرناک تیم ایران از دست رفت. در این صحنه توپ روی خط شش قدم به مهدی طارمی رسید، اما این بازیکن نتوانست ضربه خوبی به توپ بزند و در ادامه نیز ضربه سر آزمون از روی خط دروازه برگشت داده شد.

دقیقه ۷۸: حملات متعدد تیم ایران توسط مدافعان قطری برگشت داده شود و موقعیت‌ها یکی پس از دیگری برای کشورمان از دست رفت.

دقیقه ۱+۹۰: شجاع خلیل‌زاده به دلیل خطا روی اکرم عفیف ابتدا از داور کویتی کارت زرد دریافت کرد، اما پس از بررسی VAR، داور کارت زرد را پس گرفت و به مدافع ایران کارت قرمز نشان داد.

دقیقه ۵+۹۰: شوت علیرضا جهانبخش از پشت محوطه جریمه با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۴+۹۰: ضربه فنی علیرضا جهانبخش در اوج بدشانسی تیم ایران به تیر دروازه قطر برخورد کرد.

دقیقه ۱۵+۹۰: شوت رضا اسدی در شلوغی محوطه جریمه راه به جایی نبرد و توپ بعد از برخورد به مدافع قطر و دفع مشعل برشام برگشت داده شد.

قطر ۳ - ایران ۲ : توقف پشت سد تاریخ! / جام مفت پرید

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳۵۵
مقصر اصلی مربی بود، تاکتیک درستی نداشتیم، سامان قدوس گند زد به بازی، طارمی یه حرکت درست نداشت، جای قائدی واقعا خالی بود
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
خداحافظ گروهبان قندلی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
سامان قدوس ضعیف بود. توپ زیاد از دست داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
به نظرم به بازیکنان ایران حواله واردات ماشین بدن
ناشناس
| Canada |
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
هم بازی را باختید هم اخلاق را
صحنه های درگیری طارمی با تماشاگران قطری مایه تاسف هست
سرپرست و سرمربی وکاپیتان تیم موقع درگیری کجابودند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
من باختم بدم باختم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
من که از نتیجه راضی ام
ناشناس
| Netherlands |
۰۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
وقتی یه گروهبانو رنگ می کنی جای ژنرال میفرستی آخرش همینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
.

بازیکنان پولکی و پیر و پاتال + مربی با شکم بزرگ = باخت و حذف از مسابقات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
عاقبت خود بزرگ بینی و خود بزرگ پنداری چیزی جز شکست نیست.
غزاله چلابی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
برنده واقعی قطر بود با احداث چندین ورزشگا شیک و مدرن جام جهانی و آسیا را ابرومندانه میزبانی کرد ما چی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
انصافا تیم ملی عالی بازی کرد.
بی عدالتی های قطری هادر طول تاریخ ورزش سابقه نداشته
لطفا مثل اینترنشنال وطن فروش به تیم محبوب ایران حمله نکنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
این نتیجه شعار ما می توانیم است !!! حالا فرق مدیریت علمی کی‌روش و مدیریت گروهبان قندی را متوجه شدید!!!
آقای قلعه‌نویی چرا بازیکنان رو از نفس می اندازی و تعویض نمی کنی؟ و موقعی هم که تعویض میکنه که کار از کار گذشته...؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
فکر کرد مثل بازی با ژاپن الان گل میزنن
شهرام
| Canada |
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
آخ گفتی . این تفکرات همدوره ای های علی پروینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
چقدر برخی از شماها بی وطن و خود تحقیر هستید.
قطری که با پول و بازیکن خارجی به جام میرسه رو ول کردید و طرف خودی ها رو می زنید؟
قادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
درسته تاکتیک تعویض به موقع نبود
چی شد ... ببخشید تدبیر آریایی نتیجه نداد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
نوش جان نوکران غرب
نوکران صداقت و راستی و درستی غرب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
واکسن غربگدایی نزدی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
آی پی فرانسه بعد از آی پی کانادا رتبه دوم نوکری غرب و غربگدایی
با افتخار گدای جنایتکاران غربی
گدای صداقت و راستی و درستی جنایتکاران غربی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
معلومه از باخت ژاپن بد سوختی
یاس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
منم دلم با این تیم ملی نبود اما تو باختش مثل توی خود فروخته هلهله نمی کنم
ناشناس
| Canada |
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
و چه حقیر و بیمقدار باید باشی که بخوایی یک ملت و نژادش رو تمسخر کنی! امروز روز ما نبود، روزی دیگر و با سرداری سربلند از نژاد آریایی، بر خواهیم گشت و خواهیم درخشید. تا کور شود هر آنکه نتواند دید!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
با این حجم کامنتی که گذاشتی معلومه بعد از برد ژاپن یکسره در حال سوزش بودی که الان اومدی داری یه سره خوشحالی میکنی
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
ولله عربها حقشونه .
اون از رفاه حداکثری برای مردمشون
اون از نبود اختلاس و دزد و بدبختی .
اینم از فوتبال و ورزششون .
آخه ماها به چیمون مینازیم ؟

یادتون باشه باور درست کشور درست میسازه !
ما حتی تو باورمون هم منحرفیم .
یاس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
تابناک فصل های جدیدی را در صنعت سانسور رقم زده و افق های تازه ای را در عرصه ممیزی به منصه ظهور گذاشته و در های نوعی را گشوده
با حذف قسمت اول کامنت من را قسمت دومش را منتشر کرده است
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
دولت از یک دستاورد سازی مهم محروم شد!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
قطر با یکی دو ملیون جمعیت و این همه ثروتو کلی فقر زاغه نشین ساخته شده دست انگلیس است و هنوز هم آمریکایی ها از پایگاه‌های قطر دارند به کشورهای شیعه و سنی حمله می کنند
آخه چرا اینقدر خود تحقیر هستید؟
تدبیر آریایی بعد از شکست شمشیر سامورایی ، سوراخ شد متاسفانه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
از باخت ژاپن ناراحت شدی
آخییییییی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
عراق هم ژاپن را زد دلتان را به همان خوش کنید
ما همیشه در توهم توطئه ایم
ایرانی جماعت قبل از بازی : تبانی کردن، داور کویتی گذاشتن ، داور عرب گذاشتن که به نفع بگیره ، ای اف سی رو خریدن ، به ما خیانت کردن ، ننگ بر این فوتبال ننگ بر ای اف اسی

ملت بعد از پنالتی گرفتن برای ایران و دادن 16 دقیقه وقت به ما که ایران رو زوری قهرمان کنه : داور چقدر آدم شریفی بود ، سعید عزت اللهی پرچمدار خلیج فارس ، داور امشب بیا باهم آبگوشت بخوریم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
آی گفتی . . .
داور کویتی بیچاره 16 دقیقه وقت اضافه گرفت .
به خدا اگه ایران جلو بود و داور این 16 دقیقه رو میگرفت ، میگفتن داور هر کاری کرد که قطر گل تساوی رو بزنه .

نیست خودشون اینجورین ، خیال
میکنن اونام اینجورین

اونا چنان در باور و ایمانشون راسخن که برای یک بازی فکستنی از دستش نمیدن . اونا بر خدا توکل میکنن نه بر غیر خدا !!
ناشناس
| Netherlands |
۰۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
مقایسه کنین با ناداوری های فغانی بخاطرتاجیک ها به بازیکن عراقی کارت قرمز داد. اینم از شاهزاده های کاغذیش
تابناک خبر رو دیر منتشر کردی چون خبر رو ب برد ایران نگارش کرده بودی و دقیقه 90 همه چیز عوض شد نه؟ آخیییی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
هشت کامنت در دو دقیقه
معلومه داشتی له له میزدی که خوشحالی کنی
ببخشید دیر منتشر شد
کمی آب بخور
تا زمانی که میدان بازی رو با میدان انتقام و جنگ و دشمنی اشتباه بگیرید به هیچ جا نخواهید رسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
این رفتار عربها بود نه ما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
چاپ که نمیشه ولی چیز دیگه ای یاد نگرفتیم متاسفانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
تا الان ۲۹ تا کامنت گذاشتی؟
یه نفس بکش
بزا بقیه غربگداها هم دیده بشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
ناشناس ۲۱:۳۱
این گزارشگر ایرانی بود که بعد از گل اول ایران، با هیجان داد میزد: اسمع قطر ، اسمع قطر
من عاشق اون 60 نفری ام که به قهرمانی ایران در آسیا رای دادن توی نظر سنجی تابی جون
ادامه کابوس 60 ساله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
50 ساله اون هم 70 هست نه 60 که مال کره است و البته ژاپن
چرا گزارشگر آخر بازی گریه کرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
چون باید برگرده ایران با پول مفت داشت خوش میگذروند الان باید برگگرده
اشکتون دراومد بالاخره؟
چه اشکایی بازیکنای ایران ریختن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
اشک وطن دوستی و مردم دوستی
شمام دست بوسی اربابان اسرائیلی و غربی رو بکن
ناشناس
| Canada |
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
اشک از دست دادن اتومبیلهای صدمیلیاری بود !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
۲۱:۳۶
آخه آشغال !! مسابقه فوتبال با قطر چه ربطی به مسائل سیاسی و اسراییل داره؟ شماها واقعا مریض روانی هستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
تابناک جان لطفا توهین این رو حدف کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
چیز بدی نگفته ک حذف کنه بعضی ها واقعا به دکتر نیاز دارن
سردار آزمون چطوری عزیزم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
خوب همه اینارو تو یه کامنت میگفتی vpn فرانسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
سردار آزمون افتخار ملت ایران
ناشناس
| Australia |
۰۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
ای جانم حرف دل ما رو زدی دمت گرم
ناشناس
| Netherlands |
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
تنها بازیکن درست حسابی همین پسر ترکمن بود
حالا دیگر نمیشه گفت که داور کویتی و وی سی ار تقصیر داشتند. حالا مسئولان و مربیان می خواهند تقصیر را گردن کی بیاندازند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
دشمن .دشمن.دشمن!!
گروهبان قندلی متشکریم
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
وقتی گروهبان لباس ژنرال بپوشه همین میشه
آنچه به ذهن میرسه اینه که سیستم آموزشی ما هیچ وقت کنترل ریسک و شرایط بحران رو به ما یاد نداده. نمودش در بزنگاهها در میادین مختلف میشه دید. بخصوص وقتی فعالیت تیمی باشه. ما یادنگرفتیم احساسات خودمون کنترل کنیم گل میزنیم وا میدیم گل می خوریم بهم میریزیم
اونی که میگفت در دیدار ژاپن کادر فنی تدبیر اندیشیده بودن و تیم همون تیم نیمه اول بود الان کجا هستن؟ بیان دوباره از همون استدلالها بکنن بخندیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
شانس در فوتبال خیلی مهمه پنالتی دادن ژاپن در دقیقه نود و خوردن ضربه جهانبخش به دروازه دونمونه
اکرم عفیف ، معز علی و دیگر هیچ

اکرم عفیف مسی آسیا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
خدایی این دونفر در سطح یک فوتبال اروپا بازبازی کردن
سلام.به همه کادر فنی و بازبکنان تیم ملی فوتبال ایران خداقوت و دست مریزاد میگم.یاد ملبورن را زنده کردن.دم همه شما گرم. همه شما را می بوسم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
داداش! باختنا! نبردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
از فشاره زیادیه دیگه! باخت رو برد میبینه.چشماش قیلی ویلی میره.
ناله کن
حسرت ما 50 ساله شد
ما که راضی و خوشحالیم ......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
تو بی وطن اهمیتی نداره تو چه حالی باشی خخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
خیلی بدبختی، بی وطن
دیوید بکهام اومد عمدا انرژی منفی بده به ایران بگه 6 تا زدیم بهتون الانم شکست بخورین
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
قبلا بازی اردن و کره جنوبی رو هم تماشا کرده بود. از نیمه نهایی به بعد بازی ها رو تماشا می کنه
مغز براندازان در شروع جام
کره یا ژاپن قهرمان میشن. صد در صد. اصن صد در هزار، صد در میلیون. اینا میخوان استفاده سیاسی کنن.

مغز براندازان بعد از پیروزی ایران بر ژاپن
ژاپن با تیم پنجمش اومده بود به جام برای کسب تجربه بازیکناش. اینا میخوان استفاده سیاسی کنن

مغز براندازان بعد از حذف کره
کره هم با تیم پنجمش اومده بود. اینا میخوان استفاده سیاسی کنن.

مغز براندازان حذف ایران
جوووووووووونم کره و ژاپن.

تشخیص
رباط صلیبی مغز پاره شده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
آب رو بریز همونجا که میسوزه
داود
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
ناله کن ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
واقعا بیچاره ای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
برعنداز
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
مزدور کار زشته. نون بازو بخور عمو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
آخه این چه روشی هست !!!!
خجالت آور هست همه چیز توطه و دسیسه هست !!!!
همه در حال برنامه و دشمنی هستند!!!!
یکبار این مغز فندقی چرکه با خود ننداخته که شاید مغزاش ایراد دارد و توهم او باعث این مزخرفات و موضوعات بی ربط شده است
تا زمانی که افرادی چون شما و امثال شما همه چیز به هم ربط می‌دهید و سو مدیریت باد و شانس و جادو میدانید هیچ گاه پیروزی و قهرمانی ما نخواهیم داشت
از خبرگزاری تابناک میخواهم این افراد جو مغز و توهم را هیچگاه جولان گاه آشیانه نکند چون اینها مقصران اصلی ناکامی های و سوءمدیریت هستند و باعث عقب ماندگی هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
ما خودمون اعصابمون از باخت تیم ملی خراب شده، تابناک هم با انتشار حرفهای این دیو...، بیشتر اعصاب ما را خط خطی میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
با تمام بدبختیام ولی دلم به حال تو یکی میسوزه متخصص!!!با این زندگیه بی ارزشت.خوش باش
مرسی از بابت عکسی که گذاشتید و آبروریزی کردید و با نمایش این اشک ها
بازیکنان تیم ملی فوتبال قطر وحشی هستند نزاشتن بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورعزیزم ایران به فینال برسه حرومتون باشه بازیکنان قطر وحشی امشب بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورعزیزم ایران را ناراحت کردید حرومتون باشه بازیکنان قطر وحشی
وای وای وای باختییییییین چراااا
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
ای جانم حرف دل ما رو زدی دمت گرم
قهرمانان واقعی امثال شهید منوچهر محققی خلبان چیره دست فانتوم هستن که اگه با عراقی ها که به انواع سلاحهای دوربرد مجهز بودند مقابله نمیکردند امروز اینا نمیتونستن تیم ورزشی تشکیل بدن
و فوتبال بازی کنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
حالت خوبه؟ چرا قات زدی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
وقتی خورشت رو میریزی توی ماست ها
جام مفت نپرید ! بحث لیاقت بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
دقیقا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
وقتی لیاقت باشه وبحث حمایت از تیم ملی مقطعی وصرفا وسیله نباشه میشه سه دوره متوالی هم قهرمان شد
وقتی با گروهبان قندلی میریم به مصاف قطر چه انتظاری دارید
حالا جدای از فوتبال قطر بیشتر پولش رو صرف رفاه و  آرامش
مردم خودش میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
خب ناراحتی مردم ایران هم به این خاطر هستش!!!با چند برابر ثروت قطر وضع ۸۵ درصد مردم اینیه که میبینیم!! نه رفاه و ارامشی اینم از فوتبال!!
در جواب 21:52
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
،،!!جاش ما اون دنیا رو داریم که!
چطور میشه پیروزی ها به اسم پارس مصادره میشه و شکستا ایران نوشته میشه؟؟؟
باید تیتر میزدید
کیش مات پارسیان
مثل دفعات قبلی
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
بله بله شیران پارسی یوزهای پارسی ، تدبیر آریایی ، موقع باخت میشه: ایران
این بازی ورزشی است. قطر بهتر بازی کرد بخصوص ستاره جنگلی اش. به هر حال ورزش را سیاسی نکنیم. ایران با مربی ایرانی اولین بار به جام جهانی رفت ولی با مربی خارجی هم به جام جهانی رفت. این ورزش هست. مشکل کسانی است که ان را سیاسی می کنند. می دانید چه اندازه صدا و سیما و رسانه های سیاست زده خود را اماده کرده بودند که قهرمانی احتمالی را به معنی موفقیت سیاستهای مدیریتی خود در جنبه های مختلف کشور کنند. مشکل مردم این سیاست بازی و تبعیض هست. با مردم صادق باشیم .
دو تا گل ایران کاملا شانسی بود در مقایسه با سوپر گل اکرم عفیف
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
گل اکرم عفیف یه گل نبود بلکه یه تاج گل یا یه دسته گل بود
دقایق آخر قطر 2 گل مسلم داشت
بازی یک درمیان بد این بار نتیجه خوش نداشت....
چه دلخوشی گذاشته اید ...از خودرو ...رفاه ...زیر ساخت ......هیچی ..
جای گروهبان قندلی صادق بوقی رو فرستاده بودیم قهرمان میشدیم
این عکس اشک ریختن رو بردارید اوخخخی دلم سوخت
چیدمان نفرات خوب نبود. چند تا فوروارد میاری داخل زمین؟ اصلن اعتقاد به دفاع محکم نداری؟
ما با برد ژاپن ۹۰ درصد راه تا فینال را پیمودیم ولی شانس یار نبود و تیر جهانبخش اگر گل شده بود ورق بازی برمیگشت
خداحافظ گروهبان قندلی
خدایا شکرت
گریه نکنین بزرگ میشی یادت میره
قطر
مچکریم
معجزه توسعه قطر
حق ما ۳ تا نبود
۶ تا بود
تنزل تیم ملی فوتبال در حد تیم یک حزب !!!!
انتخاب رییس فدراسیون فوتبال حزب فلان سرمربی تیم ملی فوتبال همان حزب و تماشاگر نما ها نیز با هزینه همان حزب = به قدرت پروردگار سر تعظیم فرود می آوریم !
خدایا تو بهتر می دانی!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
درود به شرفت اقا وحید.گل گفتی دمت گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
دمت گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
یکی باید زبان تو را بچیند با این حرف های چندش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
از شادی نکردن مردم بعداز برد ژاپن اختلاف بین آنها و تیم کاملا معلوم بود خوب شد که باختند
چی شدههههه چرا گریه میکنیییییییی
ایول قطر
خدا پدر قطر ها را بیامرزه. به هر حال اگر گاز ایران را نی زدند و چند برابر دارند پول ازش در می اورند ولی حداقل خیلی هم خسیس و بخیل نیستند. براحتی توانستیم از شبکه جهانی اینترنت با مجریان بین المللی و با کیفلیت عالی و بدون قطع و بدون مکث و بدون تکرار تصاویر تماشاگران بازیها را ببینیم. اگر ایران سرعت اینترنت بود و فیلتر مسابقه ورزشی نبود مردم ایران هم می توانستند با کیفیت ببینند و از دانش گزارشگران حرفه ای بین المللی لذت ببرند . خوب. اگر معمولا به نتیجه نمیرسد.
مگه مقابل اسپانیا یا برزیل بازی کردید که ۳ تا گل خوردید ؟؟؟!! از هر زاویه نگاه بشه قابل قبول نیست !!! تیم افلیج نیمه اول چلاق مطلق بود
امشب بساط خندمون حسابی فراهم شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
خخخخخخخخخخ.
فقط شبکه ورزش و خیابانی رو ببینید.روده بر شدیم.
جیگرم خنک شد
آخیش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
از خنکی یخ بزنه انشاالله
طارمی و بیرانوند تیم را نابود کردند.
حالا هی بیت المال رو بریزید توی شکم اینا
یعنی باخت به هنر و تاثیر گذاری ستاره این بازی یعنی اکرم عفیف مفت باختن هست؟ خوب. در انصور باختن به مسی و رونالدو هم مفت باختن هست!
(((((:
گریه نکنین ان شاالله 4 سال دیگه نشد 14 سال نشد 40 سال نشد 400 سال ولی چیزی از ارزشهای تیم ملی کم نمیشه اینو یادتون باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
کره 70 سال و ژاپن 60 ساله فهرمان نشدن پس....لطفا
خدا کنه کره بزنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
ایشالا به مدد الهی
ناشناس
| France |
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
نه کره شکست میخوره عربستان میزنه
ناشناس
| Netherlands |
۰۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
چین یک و نیم میلیارد جمعیت داره چین هم کره رومیزنه هم تایلندو ن
مهدی طارمی دمش گرم عجب مترسکی بود ؛ در مقابل ستاره میدان اکرم عفیف
فینال عربی
سیستم قلعه نویی در دفاع بکش زیرش و در حمله سانتر سانترتا پیروزی بود .
اصلا کجای دنیا سرمربی چنین چیزی رو ارائه میده ؟!
هیچ وقت یه سرمربی خوب نداشتیم فقط اسکوچیچ خوب بود ک به خاطر تصمیمات اشتباه آقایون گذاشت رفت .
بازیکن سازی هم هیچی میانگین سنی براچی باید ۲۹ سال باشه ؟ ( پیرترین تیم )
زیرساخت هم که کلا نداریم مثل ورزشگاه هایی با چمن باکیفیت و استانداردهای جهانی که خیلی مهم هست شما قطر رو نگاه کنید چه استادیوم هایی ساخته .
همه ورزش ها همینه نه فقط فوتبال هزینه کنی برنامه ریزی کنی نتیجه میگیری .
از اینکه قاطعانه باختیم بی نهایت خوشحالم
انصافا باید بیشتر میخوردیم
چقدر کند و بدون برنامه ، انتقال توپ از دفاع بمیانه و خط حمله وجود نداشت.
۲ بازیکن حمله قطر تمام دفاع و میانه و دروازه ایران را فلج کرده بود.
فقط توپ‌های بلند و ضربات سر تصادفی توپ به ایران میداد.

قطر شایسته برد بود و حمله ایران بدون دقت و با بد شانسی همراه بود.

این نسل پیر و فرتوت ایران سوخت، ایکاش مربی قبلی ژاپن، که الان مربی ویتنام است را برای ساخت تیمی جوان به ایران بیاورید.

تیم ایران در نیمه اول فقط راه میرفت . متاسفم ولی این بازیکنان یا قطر را دست کم گرفتند یا توانی برای این بازی نداشتند. ایران هنوز نتوانسته تیم سرعتی بسازه. تکنیک و مهارت دریبل هم در ایرانی‌ها دیده نمیشه چرا مثل عفیف در بازیکنان ایران نداریم؟ ایران با این همه جوان نتوانسته ۴ بازیکن سرعتی بسازد، در خط هافبک تیم اصلن بازیکن مطمئن نیاوردید؟؟؟؟!!!!.
ب هر حال هر مسابقه ورزشی برنده و بازنده دارد،با یک برنامه ریزی قوی و علمی میتوان در دوره بعد پیروز شد،اما بازنده همیشگی مردم ایران در بهره برداری میدان پارس جنوبی در مقابل چپاول کشور فسقلی قطر میباشد.حدود ۳۰ سال قطر در حال بالا بردن استانداردهای زندگی مردمانش میباشد و در مقابل مردم مظلوم ایران ک برای ابتدایی ترین نیازهای خود درمانده هستند.و این فقط بخاطر تفاوت نوع مدیریت و نگرش مدیران دو سوی خلیج فارس میباشد
بیرو سوراخ سوراخ
چطوری بیرو ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Ukraine |
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
اسمع القطر
چرا باید قطر رو ببریم
قطری که میلیارد دلاری خرج میکنه و ما حتی پول تعمیر ورزشگاه آزادی رو تامین نمیکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
چه بی ربط
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
عربستان چرا نبرد پس؟ از قطر که بیشتر رج کرد نفله
مقصر باخت : قلعه نویی ، طارمی ، قدوس ، بیرانوند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
اشتباه نکن !
مقصر دشمنه
:-)
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
دقیقا گند زده بودن به بازی
تبریک به ملت غیور قطر
قطر مچکریم
خدا جای خقه
در عجبم که چرا قلعه نوی تعویض نمیکرد !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
پیش خودش فک کرد مثل بازی با ژاپن الان گل میزنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
بهترین کار این بود که خود قلعه نوعی را تعویض میکردند
ناشناس
| Netherlands |
۰۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
خود قلعه نویی باید تعویض میشد
جام جهانی را انداختین گردن مردمی که عصبانی بودند و همچنان هم هستند و برد ژاپن را هم مصادره کردین حالا این تقصیر کی میندازین وقتی که قطر جزو مستکبرین هم نیست و روابطش عالیه باهاتون?
تیمی که به فکر دغدغه مردم نباشه بهتره ببازه
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
دغدغه شما لخت شدنه آخه چه ارزشی داره فقط میخواهید فرهنگ ایران رو از بین ببرید تایلند بشه ایران
واقعاً لقب گروهبان قندلی برازنده مربیان سنتی بی دانش است. آخرش از ضعف دفاعی تیم گروهبان قندلی ضربه خوردیم. حتی نتوانستند تا ضربات پنالتی دوام بیاورند . تیمی که به قطر می بازد يعنی ژاپن را شانسی برده است. تیمی که بازی برده را می بازد یعنی ساختار تیمی ویرانی دارد. فرق بین یک گروهبان سنتی بی سواد با یک مربی بادانش اروپایی مشخص شد. همین یکی دو روز آینده تاج دلال می گوید ما از گروهبان قندلی راضی هستیم و قراردادش را تمدید می کنيم!! آقای گروهبان قندلی همیشه نمیشه با بزن زیرش نتیجه گرفت. با کیروش نتوانستیم آن وقت انتظار داشتند با گروهبان قندلی فینالیست بشویم ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
کی روش که بدرد هیچی نخورد ... قلعه نویی شرافت داشت و دارد به نسبت کیروش لعنتی
خدایا تو خودت حقی.
ایول به قطر.دمش گرم عالی بود و بازی رو برد.نوش جونشون.
طارمی اصلا توپ به پاش نخورد بیرونش کنید بابا چه سودی داره همیکنه استرس میگیرن و میرن تو لاک دفاعی شکست میخورن
فوتبال جهان سومی
مرسب قطر
خدایا شکرت
حالمون بد بود ... بدتر شد !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
حالمون بد بود
خوب شدیم
عالی
طارمی رو اخراج کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
بنده خدا تازه از اسطوره های واقعی فوتبال هم دعوت کرده بود برای دیدن این باخت از نزدیک
ناشناس
| Netherlands |
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
اونو اخراج کنیم کی گریه کنه
خسته نباشید به همگی
دم همه بازیکنان گرم
جنگیدید واسه شادی مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
جنگیدن واسه شادی ۱۰ یا ۱۵ درصد از مردم!!!
جنگیدن واسه حواله خودرو و پاداش!!
هرچند تلخه ولی باید بپذیریم قهرمان شدن ایران با این فدراسیون فشل ظلم به بقیه تیمهای دارای سیستم ومدیریت قوی بود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
قلعه نوعی میگفت تاج تو بازی ژاپن خیلی به ما کمک کرد !
تو بازی قطر چرا ایشون کمک نکردن ؟
خدا کنه چهارم شیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
من که چشمم آب نمی خوره !! مگر اینکه قلعه نوعی رو عوضش بکنند
پول چای دبش میگن از سپرده ملت درآمد
طرق فقط ۷هزار میلیارد تو تهران سپرده کرد میشه ماهی ۲۱۰ میلیارد تومان سود روزانه؟؟
واقعاً لقب گروهبان قندلی برازنده مربیان سنتی بی دانش است. آخرش از ضعف دفاعی تیم گروهبان قندلی ضربه خوردیم. حتی نتوانستند تا ضربات پنالتی دوام بیاورند . تیمی که به قطر می بازد يعنی ژاپن را شانسی برده است. تیمی که بازی برده را می بازد یعنی ساختار تیمی ویرانی دارد. فرق بین یک گروهبان سنتی بی سواد با یک مربی بادانش اروپایی مشخص شد. همین یکی دو روز آینده تاج دلال می گوید ما از گروهبان قندلی راضی هستیم و قراردادش را تمدید می کنيم!! آقای گروهبان قندلی همیشه نمیشه با بزن زیرش نتیجه گرفت. با کیروش نتوانستیم آن وقت انتظار داشتند با گروهبان قندلی فینالیست بشویم ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
به حضرت عباس تا ابن مرحله هم با خوش شانسی و الطاف داوران رسیدیم
تبریک به مردم قطر
آقای رئیسی بعد از برد ژاپن با عجله با قلعه نویی تماس گرفته بود که به تیم روحیه بده و احیانا اگر تیم قهرمان شد رو دستاورد خودش حساب کنه اما تیرش به سنگ خورد متاسفانه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
چرا متاسفانه؟ با خوشحالی بگو خوشبختانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
تخصص این دولت مصادره دستاورد دیگران به نفع خودشه،اگر غیراین باشه باید تعجب کنید،ما میتوانیم روبه معنای واقعی ترجمه کرد ،چطور داغ ودرد همه چی رو رو دل مردم میذاره ،باتماس بی مورد تمرکز کل تیم رو بهم زد
چرا همیشه سردار آزمون تک تنها نوک حمله باید باشه
ما اصن تیم ملی چینش 3 5 2 ندیدیم تا حالا

این از جام آسیا
اون از جام جهانی
ایران به طارمی‌باخت نه قطر
حیف از آن‌ هرینه هایی که برای فرستادن نورچشمی های ارزشی شد تا با آن شکل و شمایل ، تحت عنوان تماشاگر ، تیم ملی ایران را در استادیوم قطر تشویق کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Malaysia |
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
دقیقا بخش مشمئز کننده مسابقات همین بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
خدایی حال بهم زده ترین قسمت این مسابقات این تماشاچیان تیم قله نویی بودن..
شمبه تعطیله ؟
به مناسبت باخت تعطیل کنید
عزای عمومی
آفرین به تیم ملی.نکته جالب اینکه گزارشگر برای موقیتهای ایران میگفت خدا کمک کرد و برای قطریها میگفت شانس آوردن.
بیرانوند و طارمی رو اخراج کنید همه چی درست میشه بیرانوند رو فقط زمان پنالتی ها بیارید
مشکل اصلی تیم فوتبال ما در بعد از انقلاب و بویژه بیست سال اخیر نداشتن مربی یا بازیکن خوب نیست ... مشکل نداشتن بازی تدارکاتی کافی و با تیمهای خوبه .....بازیکنان فقط خودشون زحمت میکشن و خبری از پیاده شدن تاکتیک تیمی نیست
هنیه توی هتل فوتبال رو دیده ؟
ایرانم تسلیت
تیم ایران به بازیکنان و مربی خود باخت، تیم قطر واقعا بجز عفیف چیزی نبود.

قطر با ۵ بازیکن در میانه زمین و دو مهاجم، ایران را فلج کرد.

دیگر بهانه نیاورید، این تیم پیر باید نسل عوض کند و نیاز بمربی دارد که بازیکنان سرعتی و با قدرت بدنی بالا و تکنیکی از جوانان بسازد. تیم قطر در حد یک هشتم بود که باینجا رسید.
مربی ایرانی فعلن نه دانش و نه تفکر بازی سرعتی دارد. فاصله بازیکنان همیشه زیاد، دفاع در حمله ما تعطیل بود!!!! چرا آزمون و طارمی همانند عفیف و معزعلی نتوانستند قطر را تحت فشار بذارند؟؟
در وسط جای هافبک های سرعتی ایران خالی بود!!!! واقعا بهترین فرصت خود و ایران را سوزاندید.
برویم برای جام جهانی ولی این مربی و بازیکنان پیرش، دوای درد ایران نیستند.
واقعیت فوتبال ایران همین بازی با قطر بود. نه نیمه دوم بازی با ژاپن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
اگر گل می شد که قطر 5 تا باید می‌خورد و نه دوتا و 10 بر دیگر بازی کنند ایران باز برنده می شود و این بازی یار با ایران نبود عزیزم
اشک بریز
اکرم عفیف
مچکریم
به عنوان یک مربی فوتبال که سالهاست در اروپا با جوانان کار کردم. به جرعت میتونم بگم ، نبود طارمی به تیم کمک بیشتری میکرد. گل دوم قطر مقصر بیراوند بود. وقتی توپ به سمت چپ دروازه میرود، چرا بیراوند با دست راست به سمت توپ میرود. اگر با دست چپ شیرجه زده بود توپ را کنترل میکرد. تیمی که دقیقه سه بازی جلو بیفتد ونتواند بازی را کنترل کند، همان بهتر که ببازد. هرچند که قلب ما امشب به درد آمد.
طارمی واسه اروپا که بازی میکنه میپره رو آسمون برگدون میزنه تو گل واسه ایران حتی یه شوت هم نمیزنه سمت دروازه
کار نیمه تمام که آقای رئیسی قرار بود تمام کنه همچنان نیمه تمام ماند !!!
تیم باید مربی با عرضه داشته باشد
که ندارد چاپلوسی کار پیش نمی برد
باخت
حق مسلم اینا بود
الان نفرت پراکنان می آیند دوباره
مقصر اصلی شکست غرور کاذب تیم بود اقای قلعه‌نویی دوران بزن زیرش تموم میشه بهترین موقع قهرمان شدن بود
ای خدااااااا. فقط برنامه شبکه ورزش خیابانی و عزیزی رو نگا کنید!!!بخدا مردم از خنده.ببینید به چه روزگاری افتادن دارن به زمین و زمان چنگ میزنن که یه جوری باخت رو توجیه کنن!!خدایا این خوشی رو از ما نگیر.
افتخار ما آرمان ها و عجمیان ها هستن نه بازیکنان پورشه سوار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
افتخار ما علی دایی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
علی دایی ابر بدهکار بانکی با اون گردن کلفت یه خراش روش نیوفتاده چرا قهرمانته؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
افتخار ما علی دایی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
مرد یعنی علی دایی که واسه مردم از همه منافع ش گذشت
این تیم تمام شد و خاطرات خوبی برای مردم نساخت بر خلاف نسل علی دایی که در کنار و در دل مردم باقی ماندند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
لعنت خدا بر علی دایی ابر بدهکار بانکی! این از من
در جواب 22.39
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
چرا ابر بدهکار اینقدر زیادنددلیلشو میدونی؟
چطوری بیرو ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Ukraine |
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
اسمع القطر
حالا ۵۰۰تا بسیجی رو برگردونید که بیشتر هزینه رو دست ملت نزارن
بیرو سوراخ سوراخ شد
پاسخ ها
ناشناس
| Ukraine |
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
بود
تقدیر و شانس و داور و ... بهونه است.
فدراسیون را بدید دست یک فوتبالی، لیگ را از دست دلال ها نجات بدید و بازیکن سازی کنید، مربی سطح جهانی برای تیم بگیرید، تیم ملی را درست ببندید، آماده سازی تیم را درست انجام بدید و بعد انتظار نتیجه داشته باشید.
سیستم قلعه نویی سامان بکشششش زیرشششش بود و طارمی هم کلا نمیدوید در زمین در حال نرمش بود گویا .
فرهنگ خشم و دنبال مقصر گشتن شروع شد ... آقایان کره ایها هم باختند چه شد مگر
این دراز رو بذارید کنار دیگه
شمبه رو تعطیل کنید
میخواهیم بخندیم
این طور که بوش میومد، مقامات دولت سید محرومان می خواستن برن قطر ... همون خدارو شکر حذف شدیم ...
بعد بازی با ژاپن، بعضی از سایبری ها می گفتن فرق تیم ملی حسن کلید با تیم سید محرومان و .... این هم تیم ملی سید محرومان
کره
ببینم چی کار میکنیا
خودمونیم، ما ژاپن رو هم شانسی بردیم، همونطور که سوریه رو بصورت ناپلئونی و با ضربات پنالتی شکست دادیم.
حقیقت این است که سطح فوتبال کشورهای آسیایی پیشرفت زیادی داشته ولی ما فقط امیدمان به خلاقیت های فردی بازیکنان لژیونر تیم ملی است.
اینا رو فقط باید فرستاد غزه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
فدای کلامت. حرف حق را گفتی
تنها کسی که می تونست مربی تیم باشه و جلوی تیم های عربی ایران را قدرتمند پیروز کند ولید الرکراکی بود کاش او سر مربی تیم بود تا بازی را می بردیم.
بیت المال دست خودتونه اختیار خرجش هم مال خودتون میدونین . عین ریگ هزاران میلیارد تو فوتبال فاسد نابودش میکنین . ذره ای هم براتون مهم نیست مالکان اصلی بیت المال یعنی مردم اصلا رضایت دارن به این حیف و میلها یا نه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
رحمت به پدرت.خدایی همینطوره
حالا حتی اگر قطر را هم می بردیم، از کجا معلوم که می توانستیم اردن را شکست بدهیم و فاتح جام شویم؟ بعضی ها وعده وعیدهای بیخود داده بودند که ما قهرمان آسیا میشویم
از اول بیرانوند تمرکز نداشت. آقای قدوس کلی توپ لو داد و روی اعصاب همه بود. امید و طارمی کلا محو شده بودند و از همه مهمتر آقای قلعه نوعی یادش رفته گویا تعویض کنه و یا اصلا تعویض کردن بلد نیست. بهر حال تیم تا همینجا هم انتظارش ازش نمی رفت ولی می تونست با کمی چاشنی شانس به فینال برسه و جام را ببره حتی. متاسف شدم واقعا.
وطن فروشی موج میزنه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
تو دیگه چی میگی غربتی
حذف بازیکنانی چون نوراللهی و صیاد منش و بردن بازیکنان مسنی چون ابراهیمی و حاج صفی بازی ندادن درست به قاعدی و قلی زاده ،نتیجه خود را نشان داد
چون اصولا ما ایرانی ها در امور زندگی عقلانی و علمی عمل نمی کنیم و ببشتر تابع احساسات هستیم و معمولا در کارهای گروهی و مدیریت کلان با مشکل مواجهیم با یک برد مقابل ژاپن به سادگی تمام مشکلات بازی های قبلی تیم ملی را فراموش می کنیم و در این بازی معلوم شد نبود طارمی در بازی ژاپن اتفاق خوب و موثری بود. در این بازی طارمی با باید زودتر تعویض می شد.
وزیر ورزش دولت محرومان می خواست بره قطر ؟؟؟؟؟ خدارو شکر حذف شدیم
تمام نود دقیقه بازی با قطر را میتوان در جمله زیر خلاثص کرد:
تیم ۱۱ نفره ایران بازی را به بک نفر به نام‌ احمد عفیف باخت
دشمنان ایران به شماها ربطی ندارد که باختیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
انصافتو شکر ، یعنی هرکی از باخت تیم ملی ناراحت بشه، دشمن ایرانه !؟ حالا مثلا تو بعنوان یک ایرانی خوشحالی که ایران باخته؟!!؟
عو عو عو عو
عو عو عو عو
چیزی که هست اینه که ما در حال صعود به قله های پیشرفتیم. و خیلی از مسئولان کشورهای افزیقایی به رییس جمهور گفتن که از این همه پیشرفت متحیرن. این باخت و عدم صعود هم مشکل کوچکی هست که انشاللاه ماشاللا مسئولان حلش می کنند. در مملکت ما هیچ بنبستی وجود نداره
پس بیراه نمی گفتن اشکتونو درمیاریم . ولی اشک اونی باید دربیاد که بالای 100 میلیارد از پول این مردم بدبخت و گرفتار قرارداد فصل میریزه جیب و اشک اونی که بحدی فوتبال مغزشو پوسونده که اگر توپ پلاستیکی یک سانت از کنار دروازه رد بشه درجا سکته میزنه . مردم پشیزی فوتبال و اخبارش براشون اهمیت نداره با اینهمه گرفتاری و تورم و مشکلات زندگی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
زنده باشی.گل گفتی دمت گرم.
باید همون ترکیب ژاپن رو میذاشتن .
طارمی انگار حرکت آهسته کار میکرد . نمیدونم این بازیکن اروپا چکار میکنه ؟
کلاً حق برد نداشت ایران .
اکرم عفیف به تنهایی همه تیم ایران رو حریف بود .
در همین حد حقشون بود نه بیشتر و نه کمتر
خدایا شکرت مارو از چند سال پخش سرود هایه حماسی و کارشناسان میلی راحت کردی با باختشون.!! ممنونیم ازت خدا جون
یادی کنیم از کارلوس کیروش . سیستم دفاعی خوبی طراحی میکرد . شجاع خلیل زاده مورد پسند کیروش نبود. بیرانوند اصلا خوب نبود در این جام . به بقیه دروازبان ها باید فرصت ، البته به جز حسینی . یا حق
ما به مربی خودمون باختیم نه قطر
از الان تقصیر ناکارامدی و .... دولت روحانیه
قطر گاز میدان مشترک را میبره این مهمه فوتبال مهم‌نیست
مدیونید اگه بیشتر از یک پراید چیزه دیگه بهشون بدید
قلعه نوعی در قد و قواره تیم مبی نیست قبلا هم اینو نشون داده مقصر فدراسیونه که بجای مربی تراز اول دنیا میره دنبال مربی داخلی که امتحانشو قبلا پس داده و در قواره باری ملی نیست!
از حدود ۲۴۰ پیام، تقریبا ۳۰ پیام غیرقابل انتشار چه خبره تابناک جون
جام رو مفتی نمیدن. جام به شایستگی و تلاش هست
کدوم تیم ملی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
تیم ملی یه کشور دیگه
اگر همان بازیکنان بازی با ژاپن از شروع بازی در زمین بودند به راحتی بازی را برده بودند طارمی بدترین بازیکن ایران در این دوره از مسابقات بود.
در چهل سال اخیر، مربیان ایرانی هرگز در جدال های بین المللی موفق نبوده اند
هرچه زودتر گروهبان قندعلی را اخراج و بجای او یک مربی خوب خارجی بیاورید
طارمی امشب واقعا گند زد
روح رئیسی چ کنیم؟!!! می‌ره برای فینال
ما پنجاه سال قهرمان آسیا نشدیم
پنجاه ساله تیم امید به المپیک نرفته
نوجوان و جوانان قهرمان آسیا نشده
سی ساله باشگاهامون قهرمان آسیا نشدن
این فوتبال را باید گل گرفت
پول فوتبال را به ورزش های دیگه داده بودیم بهتربود
دولت ضعیف و بدون دستاورد دنبال دوختن یه عبا برای خودشون بودن از این مسابقه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
نتیجه حال داد
ولی خداییش داور با شرف و با وجدانی بود با اینکه کویتی و عرب بود بیشتر به سود ما سوت زد
قطر تیم نیست، ولی در کل خوشحالم ایران باخت
حالا بقیه بیان بگن من از اینترنشنالم، خائنم، وطن فروشم، غرب زده ام و...
یه ورزشکاری مثل هادی چوپان که افتخار افرینی می کنه، باعث افتخار ما مردمه ایرانه، دانشمندانی مثل مریم میرزا خانی و اینهمه ایرانی که در کشورهای اروپایی در عرصه های علمی افتخار آفرینی می کنن باعث افتخار ماها هستن؛
طارمی. حالا فهمیدی کت تنه کیه
طارمی هم جنبه باختو نداره درگیر میشه
نمیشه پول تخم مرغ بدی بعد بهت باقالی پولو با ماهیچه و گردن بدن
می دونی که منظورم چیه؟
یعنی ایران به این بزرگی و این همه ثروت ؛ نمی تونه یه تیم ملی ۲۲ نفره مث تیم قطر تحویل جامعه بده ؟؟؟؟
متاسفم برای طارمی پول پرست!!!یکی مثل عفیف در حد اروپا ولی در قطر بعد طارمی بره اینتر 3.5 میلیون یورو بابت چی؟!!!!کسی که بین بازیها بلند شه بره تبلیغ 10 میلیاردیش!!! یک تیم داشتیم سالها قبل در حد مرتیه مردم ایران بود اونم 1998 !این تیم فقط یک شو اجرا کرد و بس با اون رییس فدراسیون رانتی پولیش
والا این بیشتر شبیه تیم باشگاهی مهدی تاج بود تا تیم ملی فوتبال ایران.
همون با پارتی اومده بودن. تابناک ممنون که منتشر میکنی
اون چند تا بازی هم الکی بردند خداییش حیف نیست جام به عفیف نرسه؟ این جام باید با دستان عفیف که امروز یکنفره روبروی یازده نفر ایستاد و برد باید بالا برود
بله آقای طارمی نگران اینتر بودی و پول هنگفت که تو تست اینتر مشکلی پیش نیاد برات خوشا به مرامت ایرانی!!!
بازی برد و باخت دارد و شانس هم موثر است. اما چرا باید گزارشگر بازی اینقدر یک طرفه و با تحقیر تیم های مقابل و تحقیر تماشاگران و ایجاد توهم توطئه در ذهن ببینده گزارش کند. اینکه تیم ما قوی بود و میتواسنت ببرد شکی توش نیست اما این نوع جو رسانه ای و جو بازی علیه داوری ای اف سی زمین و همه چیز خوبی یاد تماشاگر نمیده باعث میشود ما در زندگی شخصی خودمان مشکلات خود را قبول نکنیم و در پی توجیه باشیم.
باید سفر قطر کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
بس دیگه شورش در اومد
خدایا کارت درسته
تنها بازیکن خوب ما تو این بازی ، جهانبخش بود
و زمانی که یک هیچ جلو بودیم ، باید وسط بازی میکردیم و بازی رو با آرامش کنترل میکردیم ،سر مربی ما بزرگترین اشتباهش نزاشتن قائدی تو ترکیب بود ، وقتی فقط امیدش به طارمی باشه همین میشه ، لااقل سردار که معلوم بود بعد گل انگار دیگه ، تمام شده بود و هر دفعه میخورد زمین ، حال بلند شدن نداشت ، با قائدی تعویضش میکرد
کلا آرنج چیدن اشتباه ، و نداشتن برنامه درست برای تعویض ،
کلا خدایی بد بازی کردن ، درسته فرصت از دست داده زیاد داشتیم ، که اونم بازیکن چارچوب شناس نداریم ، واقعا پاس های اشتباه ، از دست دادن زیاد توپ ، یارگیری نامناسب ، وسط همیشه مشکل داشتیم
قائدی حداقل توی این بازی کلید خیلی از مشکلات بود
اما،،، دیگه گذشت تا چهار سال دیگه
فغانی که داور ایرانی هستش گفته پنالتی ایران اشتباه بوده مه اتفاقا خودم هم موافقم
اگه پنالتی نمیشد الان نتیجه ۳ به ۱ بود
نورالهی را از تیم بیرون کرد و سلیقه ی بازیکن به تیم آورد جواب نداد اصلا تیم تاکتیک نداشت فقط زیر توپ میزند و توپ را میفرستادن رو دفاع حریف آنها هم با سر میفرستادن به اکرم عفیف او هم مسی وار گل میزد قلعه نوعی نمی دونست چطوری از بازیکنان شاخص خودش کار بکشه چون دانش او از بازیکنان کمتر بود باج میداد بازیکنان سرگردان تو زمین حرکت میکردن چون هدف و راه تاکتیکی نداشتند از کجا باید هجوم ببرن همش در این فکر بودن که دو هفته قبل همین تیم را چهار صفر بردن در صورتی که اکرم عفیف و موعض علی دفاع ایران بهم میریختن و گل میزدن خلاصه گند زدن حقشون باخت بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
تیم قطر با اون مربی پرتغالی که گند زد به فوتبال ایران، ۴ تا خورد
قطر هم میدان گازی آرش رو برد و هم فوتبال رو.واقعا شایستش بود.
ما چه چیزمون درسته که فوتبالمان درست باشه!
واقعا که ناامیدی همدم همیشگی ما ایرانی هاست...
از سردار ودیگر باریکنان ایران که از جان مایه گذاشتند تشکر میکنم ای کاش طارمی بازی نمیکرد
یاد حرف بهداد سلیمی افتادم که چهار سال پیش به این فوتبالیست ها گفته بود
باسلام سالهای سال است که آرزوی یک جام از فوتبال روی دل مردم ماند دیگه اینکه ثابت شد مربی به روز باید هدایت تیم ملی را بپذیرد
با اینکه روز خوبشان نبود ولی وقتی توپ ها گل نشود اما توپ آنان گل بشود همین است فوتبال
با این حال دمتون گرم و بی غیرت های بی هویت که اینجا دیدیم ساکت
بابا اینها هیچ برنامه ای نداشتن ؛ الکی توپ رو مینداختن رو دروازه ببینن چی میشه و آخرش هم هیچی !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
قطر هم از دفاع شوت می کردن برای معز علی و اکرم
بچه ها اصلا ناراحت نباشید این باختها چیزی از پاداشهای شما کم نمیکند سر بلند باشید !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
به کنعانی زادگان یک جواله مفت دیگر بدن اسمش از صدمیلیارد زادگان به دویست میلیارد زادگان تغییر خواهد کرد
حیف که توپ ها گل نشد
بچه ها تلاششون رو کردند قطری ها بهتردفاع کردند عدم تمرکز تو خط دفاع علت باخت دیگه بقیه ش حرفه فرصتهای رو دروازه قطرکم از برد نبود انصاف داشته باشیم همه شرایط به نفع اونا بود برد رو مسئولین قطر داشتند ما یک استادیوم در سطح جهانی نداریم این شکسته جام جهانی برگذار میکنند بیدارشین مسیولین
وقتی جلوی قطر به جای اینکه حداقل هفتاد درصد بازی را روی زمین بازی سازی می کنید و جلوی قطر مثل ژاپن بازی می کنید خوب معلومه که توان تیم را نمی تونید استفاده کنید. عجیبا باز به خاطر باری خوب فردی 2-2 شد و من دیدیم دقیقه 70 قطر وا داده بود، بازم اونجا زمینی بازی نکردیم. من واقعا نمی فهمم آقای قلعه نویی من بیننده فوتبال اینو فهمیدم
باید به قلعه نوعی فرصت بیشتری داد همانطور که آلمانی ها به یواخیم لوو دادند.
یه چیز مینویسم در درستیش شک نکنید! قطر همه را خریده بود، فدراسیون فوتبال آسیا، داور، فدراسیون فوتبال ایران و حتی ..... درستی این فرضیه در این است که چرا تیمی که جلو ژاپن آنطوری بازی کرد، شل داد و بیرانوند چرا در گل سوم اینجوری گل خورد؟ فقط باید حساب بانکی افراد ذینفع چک شود که چرا اینجوری شد! ملت طفلکی سرکاراست! از اول قرار نبود تیم بیش از این بالا رود! کلینزمن هم بیخود آخر هر باخت‌نمیخندید!
حالا بدویین بهشون سکه، جواله خودرو خارجی و هزارتا رانت و کوفت دیگه که از بیت المال هزینه میشه به عنوان جایزه باخت بدین…
امشب ثابت شد خدا خیلی بزرگ است.
کیم مین جائه دفاع و ستاره کره جنوبی در مرحله گروهی مقابل بحرین و در یک چهارم مقابل استرالیا کارت زرد گرفت و 2 اخطاره شده بود و در نیمه نهایی مقابل اردن محروم بود حتی روی نیمکت کره هم نبود، حالا چطور پدرو میگل دفاع قطر که در مرحله گروهی مقابل لبنان و در یک چهارم مقابل ازبکستان دو اخطاره شده بود امشب بازی کرد؟ ایران باید اعتراض کنه
باسلام و تشکراز بازی کنان بعدازگل اول با این تفکر که دقیقه ۵ که یک گل زدیم تا اخر ۵ گل را خواهیم زد اشتباه همین جا بود
فوتبالمان هم مثل باقی چیزمون...نباید توقع داشته باشیم توی فرهنگ و اقتصاد و سیاست ضعیف باشیم اما توی ورزش سرآمد دنیا!
دانش پایین کادر فنی مخصوصا سرمربی وکمکای ایرانیش این شد نتیجش بازی باسوریه عیار کادرفنی رونشون داد،بازی ژاپن ایران به معنای واقعی شانس آورد ژاپن اون روز بازیش نگرفت ،تمرکز تیم ژاپن با اخراج یه بازیکنش ازاردو تیم قبل بازی بهم خورده بود،واقعیت روباید قبول کنیم ،تو دفاع وخط هافبک مشکل داشتیم ،توارنج تیم اشتباه داشت سرمربی،وقتی دفاع سرعتی رو میذاره بیرون،قلی زاده بازی ساز ودریبل زنو میذاره بیرون نتیجش میشه داع وحسرت رو دل مردم ،اتلاف منابع وفرصت سوزی مثل همه بخش های کشورمون که فقط تخصص مسئولین هست
رئیسی بگو که برای فینال شنبه می خواست بره قطر،الان باید بره سفر استانی
ترکیب بازی دیشب برای ژاپن منطقی بود ولی برای قطر لازم نیست دو هافبک دفاعی ، بهتر بود ترابی و قائدی رو بازی می داد
بهتر چون اگه قهرمان میشدن قطعا حواله واردات خودرو میگرفتن و این یعنی دهن کجی به مردم
قلعه ژنرال فوتبال محلات
شانس در فوتبال تاثیر دارد بغضی تحلیل ها آبکی است
چند سالی بود فوتبال ندیده بودم ولی خدایی این چه تیمی درست کردین من بار ها شمردم حتی ۴ تا پاس پشت سر هم نمی‌تونستن بدن پنج نفر چیده بود قلعه نوعی تو حمله و منظم هی میزدن زیر توپ که برسه بهشون !!! یعنی همون سیستم اتوبوسی کی‌روش ولی برعکس!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
اینا یک مشت مفت خورن که اومدن پولهای کلان و رانت های انچنانی بگیرن تیم ملی و تعصب به کشور کیلو چند
تیم ملی هر مملکتی
متناسبا ، با بالا رفتن معدل رضایت عمومی مردمش :
جونی تازه میگیره و با قدرت لازم ، به صحنه نبرد میره
ایا واقعا :
ماها به تیممون ،، تونسته بودیم که روحیه بدیم؟؟
به عقیده من
وضع اقتصادی و و ضع معیشتی موجود در مملکتمون ،،، مادر اصلی تمام عدم موفقیتهاست؛؛؛((((
مگر خدا تفضلی بکنه؛؛؛)))؛؛؛؛))))
قدوس و طارمی خیلی گند بازی کردند
مربی باید دانش روز داشته باشه نه قدیمی
هیچ برنامه ریزی وجود نداشت
آقا همیشه یکی بازنده است. بازی باید تماشاگر رو پر از انرژی مثبت کنه. خدا وکیلی این همه کرکری خوندنها مسخره نیست.
سلام
تعدادي از كشور هاي عربي حوزه خليج فارس كه قدمت هايي حدود 70 سال دارن ، نياز به كسب افتخارات اينچنيني دارند ! پس مسابقات جام ملت هاي آسيا و شعار فينال عربي در همين راستا است و تمتا سعي خودشان را مي كنند تا به اين شكل براي خودشان اعتبار كسب كنند . .
اما از حالا به بعد باخت به قطر مهم نيست و بايد مثل ژاپن بريم برنامه ريزي كنيم و آماده بشيم براي بازي هاي مقدماتي جام جهاني !!!
یکی از بزگترین مشکل تیم ملی حضور مهدی طارمی هست در بازی ژاپن این اثبات شد این رو باید نیمه دوم تو زمین راه نمیداد بایستی قائدی رو میاورد
ایران کشور آزمون و خطا ومهد اعتماد بی دلیل و تصمیمات غیرمنطقی هست؛قلعه نوعی قبلا هم مربی تیم ملی بوده و نتیجه ضعیف گرفته و بعدازاون هم تنهاتغییرش بزرگترشدن شکمش بوده نه کلاس مربیگری در دانشگاههای ورزشی مطرح جهان رفته ونه سابقه مربیگری درباشگاههای مطرح دنیا داشته دیگه همین نتیجه هم از سرش زیادی هست؛خودکرده را تدبیرنیست
گزارشگران فوتبال ما، سالهاست نقش ایجاد نفرت به همسایه ها رو بازی می کنن، به نظر ساده س اما بعد از هر بازی فوتبال، میزان نفرت ما از همسایه بیشتر میشه، برای چند دقیقه روی آنتن بودن و جلب توجه احساسی و دشمن سازی و توهم توطئه، تخم نفرت و کینه و زمینه جنگ نژادی رو می کارن
فقط ادعا داریم.
ایکاش ایکاش ایکاش مهدی طارمی تو این بازی نبود. فقط یکباربازی راببینید.
بعضی ها می خواهند فوتبال را به همه چیز ربط بدهند اینکه فوتبال نیاز به کار سخت تمرین امکانات سخت افزاری و جمعیت اون کشور و تعداد استعدادهای فوتبالی دارد درست است اما اینکه فقط اون کشوری که اقتصادش بالاست قهرمان میشود همیشه درست نیست. یا اینکه فوتبال را به نژاد توهین نژادی وصل میکنند برای همه اینها نمونه عکس هست مثلا الان کشورهای آفریقایی وضع مالی خوبی دارند؟ کلی فقیر و گرسنه دارند یا اینکه آیا المان همیشه باید قهرمان بشود؟ انگار اینجا توهم توطئه و تئوری همه چیز خیلی جواب میدهد و شاید القای این تفکر از طرف گزارشگران و بعضی کارشناسان به مردم عادی است.
حالا که باختیم شنبه را تعطیل کنید !!!!!!!!!!!!!!!!
چرا فکر میکنید تو فوتبال میتونیم معجزه کنیم
وقتی پراید برای ما آرزو هست اونا سوار بهترین ماشین ها می‌شند
خونه دیگه هیچ
درآمد سرانه اصلا زشته مقایسه کنیم
خیلی وقته از اونا عقب افتادیم
اشکالی نداره، غصه نخورید ، سپاهان با تدبیر مورایس انتقام سختی از عربها میگیره و مردم خوشحال میشن. مورایس برعکس قلعه نوعی بسیار شجاع و با تدبیره و به جوانها خوب و به موقع میدان میده و از کل بازیکنانش بهترین عملکرد را میگیره.
سلام
اگر نصف این هزینه و پول و امکاناتی را که به این تیم متنخب دادند بمن بهدهند یک تیم از شهر خودم جمع میکنم و قول میدهم اگر چهار ماه بمن پول و وقت و نصف هزینه های این تیم ملی را بدهند از این تیم ملی می برم
اگر قلیزاده و قائدی بازی میکردند نتیجه برعکس میشد به همین سادگی حیف که گروهبان قندلی این را نفهمید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
همه دنیا در سطح ملی از مربیان تراز اول استفاده میکنند غیر از ایران که پولهای کلان مفت را به ادمهای کوچک میدهد واقعا میخواستید با امیر قلنویی قهرمان اسیا هم بشید؟؟؟؟؟؟؟
توطعه آمریکایی با همکاری قطر و ای اف سی. داوری و دست های پشت پرده باز هم جلوی قهرمانی ابر قدرت فوتبال را گرفت. این بهترین تیتر میتونه باشه. لعنت به آمریکا
قطری ها بازی باخته را با حقه بازی بردند
و همین کار را هم با اردن انجام خواهند داد
نتیجه بازی قطر با اردن هم با همین روش حقه بازی 3-0 به نفع قطر خواهد شد
واقعا جای قایدی و قلی زاد خالی بود
شادی و غرور یک ملت به کیفیت زندگی و ازادی و رفاهش.فوتبال نمیتونه این بار سنگین حمل کنه
کامنت هارو میخونم همه رو مقصیر مربی یا بازیکن میگن دراصل فوتبال باید به روز دنیا باشه نه مربی سنتی و احساسی
قطر لایق پیروزی بود
به بازیکنان گفته بودند اگر برید فینال باز هم حواله خودرو بشما میدیم با پاداشهای انچنانی دلاری گریه اخر بازی هم بخاطر همین موضوع بود والا این بازیکنان از باخت ناراحت نبودن از دست رفتن چند صد میلیارد پول مفت ناراحت بودن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست