بازدید 1961
15 سال همراهی و خدمت

کسب رتبه نخست نقل و انتقالات وجوه ارزی در شبکه بانکی از سوی بانک شهر

پانزدهمین سال تأسیس بانک شهر، گرامیداشت تأسیس نهادی است که فصل جدیدی در سپهر اقتصادی ایران اسلامی آغاز کرد.
کد خبر: ۱۲۲۰۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲ 07 February 2024

کسب رتبه نخست نقل و انتقالات وجوه ارزی در شبکه بانکی از سوی بانک شهر

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک شهر، دکتر سیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب و پانزدهمین سالگرد تاسیس این بانک،گفت: نوزدهم بهمن ماه در تاریخ نظام بانکی ایران، سالروز تأسیس بانکی است که در کنار سایر مأموریت‌های محوله با رسالتی متفاوت از سایر بانک‌های کشور قدم به عرصه وجود گذاشت.
دکتر احمدی تصریح کرد: بانک شهر با ماهیت خدمت رسانی به حوزه مدیریت شهری و تامین کننده بسترهای مالی خدمات رسانی به شهروندان کشور شکل گرفت و توانست در این مسیر منشاء تحولات مهم در کلانشهرهای کشور باشد.
وی در ادامه با اشاره به موفقیت های بانک شهر در شبکه بانکی، افزود: اولین صندوق املاک و مستغلات را با هدف خلق ارزش برای شهروندان و مشتریان، راه اندازی کرده و هم اکنون آنها می توانند از مزایای آن بهره مند شوند.
دکتر احمدی به کسب رتبه نخست نقل و انتقالات وجوه ارزی در شبکه بانکی توسط بانک شهر اشاره کرد و گفت: این بانک توانسته است رتبه دوم مدیریت عملیات وجوه ارزی در نظام بانکی جهت تسهیل واردات کالاهای اساسی و خدمات مختلف به داخل کشور را کسب کند.
وی از کسب بیشترین سود هر سهم و سودعملیاتی ناشی از آن در سال جاری به عنوان یکی از اقدامات مهم بانک نام برد و گفت: افتخاراتی که در سال جاری کسب کرده ایم با همت همکاران جوان و تلاشگر بانک به دست آمده است.
مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر اینکه بسترهای خدمات رسانی به هموطنان در شعب بانک بیش از پیش فراهم خواهد شد، خاطر نشان کرد: تلاش می کنیم تا نقش مهمی در تامین مالی صنایع مختلف و پروژه های پیشران اقتصادی کشور ایفا کرده و در ارتقا سطح کیفی زندگی شهروندان تاثیر گذار باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی