بازدید 3111

فولاد بازیکن آرژانتینی تیم سوریه را خرید

کد خبر: ۱۲۲۰۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳ 06 February 2024

بازیکن آرژانتینی- سوری با عقد قرارداد رسمی به فولاد خوزستان ملحق شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، ابراهیم هیسار هافبک تهاجمی دوملیتی که تجربیات زیادی در فوتبال آرژانتین دارد و چند ماهی است به عضویت تیم ملی سوریه در آمده، بعد از تأیید فنی از سوی ایگناسیو مارتینس و توافق با مدیریت باشگاه قراردادی 1.5 ساله را با فولاد خوزستان به امضا رساند.

این بازیکن 30 ساله در جام ملت‌های آسیا در چهار مسابقه برای سوریه به صورت کامل به میدان رفت و مقابل تیم ملی ایران هم 120 دقیقه در ترکیب قرمزپوشان سوری حضور داشت. او در مصاف سوریه و هند پاس گل تیمش را به عمر خریبین داده بود.

 هیسار فصل گذشته لیگ برتر آرژانتین را در تیم بلگرانو گذراند و با این تیم به مقام پنجمی رسید. او با توانایی بازی در پست‌های هافبک تهاجمی، وینگر و مهاجم طی دو فصل گذشته در 48 مسابقه برای بلگرانو به میدان رفت و موفق شد 5 گل به ثمر برساند. این بازیکن آرژانتینی- سوری سابقه بازی در تیم‌های تیرو فدرال و استودیانتس دریوکاریو در لیگ برتر آرژانتین را در کارنامه دارد.

این بازیکن که بعد از جام ملت‌های آسیا به آرژانتین سفر کرده بود، در روزهای آینده به تهران می‌آید و با حضور در تمرینات کارش را با قرمزپوشان خوزستان شروع خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست