بازدید 2795

قاچاقچیان سوخت و دام نقره داغ شدند

کد خبر: ۱۲۱۹۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۶ 04 February 2024

سه  قاچاقچی   سوخت  و دام  در دو پرونده  جداگانه  جریمه میلیاردی شدند.

به گزارش خراسان، مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان  از دریافت  جریمه بیش از ۱۱ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در شهرستان سیرجان خبر دادو بیان کرد : پرونده حمل ۲۹  هزار لیتر نفت گاز خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش بیش از ۱۴میلیارد  ریال در شعبه بدوی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان سیرجان رسیدگی شد.

ارسلان میری ادامه داد:شعبه پس از بررسی پرونده و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز شناخت و علاوه بر ضبط فراورده، متخلف را به پرداخت ۱۶ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.وی افزود: با قطعی شدن حکم و پیگیری شعبه اجرای احکام بیش از  ۱۱ میلیارد ریال جریمه دریافت شد.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای  پلیس آگاهی شهرستان سیرجان این محموله قاچاق را از یک دستگاه کامیون کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان از جریمه میلیاردی  قاچاقچی دام در شهرستان سیرجان خبر داد و گفت  پرونده حمل ۱۲۳ راس دام سبک به ارزش ۶ میلیارد ریال در شعبه بدوی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان سیرجان رسیدگی شد  و شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط دام، متهم ردیف اول را معادل ارزش دام های قاچاق به پرداخت ۶ میلیارد ریالی جزای نقدی محکوم کرد .

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان افزود: شعبه همچنین متهم ردیف دوم را به پرداخت  بیش از  ۶ میلیارد  جزای نقدی محکوم کرد.میری گفت: با قطعی شدن حکم ‌و پیگیری شعبه اجرای احکام، 12 میلیارد و 736 میلیون ریال جریمه  دریافت شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست