بازدید 2746

دعوت از مردم برای مشارکت در «پویش دعوت»

رئیس مرکز ملی فضای مجازی ضمن دعوت از مردم برای مشارکت در پویش دعوت، مشارکت بالا در انتخابات را عامل مهمی در نمایش قدرت ملی دانست.
کد خبر: ۱۲۱۹۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱ 03 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مرکز ملی فضای مجازی، دکتر سید محمدامین آقامیری دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی پیش از ظهر امروز در نخستین گردهمایی فعالان قرارگاه های فضای مجازی سراسر کشور (دعوت) گفت: موضوع انتخابات و حضور مردم پای صندوق های رأی امروز یک مساله مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد چرا که دشمن در تلاش است که مردم را از حضور در پای صندوق های رای ناامید کند.

وی با بیان این که دشمنان انقلاب اسلامی در حال برنامه ریزی در حوزه شناختی هستند تا مردم را از حضور پای صندوق های رای منصرف کنند، تاکید کرد: اگر بتوانیم موضوع شناختی را به درستی در کشور تبیین کنیم، شاهد بالاترین تاثیر آن در میزان مشارکت خواهیم بود.

وی با اشاره به سه محور اصلی در این حوزه اعلام کرد: محور اول، بحث سرنوشت مردم در انتخابات است که باید به درستی جایگاه مجلس در قانون گذاری و ایجاد چارچوب های اجرایی برای کشور ترسیم شود تا مردم درک جامعی از نقش خود بر آینده کشورشان داشته باشند.

دکتر آقامیری افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، رفع مشکلات مردم، محور دومی است که در مشارکت مردم در انتخابات تاثیرگذار است.

دبیر شورای عالی فضای مجازی با اشاره به محور سوم به عنوان اصلی ترین محور موثر در مشارکت مردمی در انتخابات پیش رو، گفت: مساله امنیت محور مهمی است که در صورت تحقق یک انتخابات پرشور با سطح مشارکت بالا برای کشور، قدرت جدیدی به ارمغان آورده و نور امیدی در دل ملت های منطقه ایجاد می کند.

وی با بیان این که باید بر این سه محور برای برگزاری انتخاباتی شکوهمند تمرکز کنیم، افزود: دشمن برای هر سه محور برنامه ویژه داشته و در حال تزریق ناامیدی در تاثیر گذاری بر آینده کشور و تاکید بر مشکلات مردم از طریق شبکه های اجتماعی و شبکه های ماهواره ای برای کاهش استقبال از انتخابات است.

دکتر آقامیری تصریح کرد: به همان میزان که مشارکت بالا برای کشور در نمایش جلوه قدرت در منطقه مهم است، برای دشمن نیز مشارکت پایین مردمی در ایجاد یأس در سطح منطقه اثرگذار خواهد بود.

وی افزود: با توجه به بعد تبیینی این سه محور و تاثیر ذهنیت، خاطرات و تجربه های فردی در آن، باید بر دعوت های انفرادی و جریان سازی در این حوزه تمرکز کنیم تا ان شا الله انتخاباتی پرشور داشته باشیم.

رئیس مرکز ملی فضای مجازی با اشاره به تاثیر تعامل مستقیم بر باز کردن گره های ذهنی مردم و ایجاد حرکت جهشی در میزان مشارکت در انتخابات گفت: از همه دعوت می کنم در این پویش مشارکت داشته و نقطه نظراتی که می تواند به شورای عالی و مرکز ملی فضای مجازی کشور در تحقق و اجرای این هدف کمک کند، در اختیار ما قرار دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی