بازدید 3814
۱

اظهارنظر پوتین درباره تسلیحات روسیه و ناتو

رئیس‌جمهور روسیه ولادیمیر پوتین طی سخنرانی برای نشست «همه چیز برای پیروزی» در حومه مسکو، تسلیحات این کشور را بهتر از سلاح‌های ناتو دانست.
کد خبر: ۱۲۱۹۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸ 03 February 2024

 

به گزارش تابناک به نقل از فارس، ولادیمیر پوتین از نقش صنعت دفاعی روسیه در جنگ اوکراین و همچنین ایجاد «میلیون‌ها فرصت شغلی» برای اقتصاد روسیه تمجید کرد.

به گفته رئیس‌جمهور روسیه تسلیحات مدرن این کشور از سلاح‌های مورد استفاده کشورهای ناتو که به اوکراین کمک‌های نظامی گسترده‌ای انجام داده‌اند، موثرتر هستند.

وی با این موضوع که برخی از تجهیزات نظامی روسیه در دوره شوروی طراحی و تولید شده‌اند، تایید کرد که سطح اغلب این تسلیحات از برخی جهات از سلاح‌های ناتو پایین‌تر است اما این موضوع درباره تسلیحات مدرن روسیه صدق نمی‌کند.

ماه گذشته، سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه گفت که تولید سخت افزار و تجهیزات نظامی به میزان قابل توجهی افزایش یافته و تولید گلوله‌های توپ چندین برابر زیاد شده است.

شویگو روز جمعه (دیروز) تلفات ارتش اوکراین در ژانویه را ۲۳۰۰۰ نفر تخمین زد. وی در ماه دسامبر(آخرین ماه سال گذشته میلادی) گفته بود که تلفات اوکراینی از زمان آغاز جنگ به ۳۸۳۰۰۰ نفر رسیده است.

پوتین در این نشست اعلام کرد که ارتش برای موفقیت، باید بتواند به سرعت به تحولات میدان نبرد واکنش نشان دهد و توپخانه و تجهیزات شناسایی دشمن را سرکوب کند و «هرکس این کار را سریعتر انجام دهد، برنده خواهد شد».

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
وزیرجنگ پوتین گفت که کشته های اوکراین از آغازجنگ 383 هزاربوده ولی نگفت که کشته های روسیه چقدربوده که معمولا مهاجم بیش ازمدافع تلفات میدهد.البته سربازان بدبخت روسی هم خانواده دارند وداغدارشان میشوند. خدا شر پوتین ابلیس کبیر را هرچه یسریعتر از سر جهانیان کم کند که یک موجوداهریمنی چنین صدها هزارنفررابه خاک وخون کشیده برای هدفی که خودش هم نمیداندچیست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست