بازدید 3354

جست و جو در اینترنت برای قتل شوهر

کد خبر: ۱۲۱۹۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹ 31 January 2024

زن جوان که با ریختن سیانور در قهوه شوهرش او را به قتل رسانده بود مدعی شد این دستور قتل را در اینترنت پیدا کرده است.

به گزارش ایران، ۱۱ آبان امسال گزارش مرگ مرد ۴۳ ساله‌ای به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. در تحقیقات اولیه مأموران به تحقیق از همسر وی پرداختند که زن جوان گفت: من برای خرید از خانه خارج شدم و زمانی که برگشتم با بدن نیمه‌جان همسرم مواجه شدم. با اورژانس تماس گرفته و پس از انتقال همسرم به بیمارستان، او فوت کرد. همسرم بیماری قلبی داشت و پزشک مصرف قهوه و کافئین را برای او ممنوع کرده بود اما فکر کنم در نبود من قهوه نوشیده است.

احتمال جنایت

اظهارات ضد و نقیض زن جوان و مرگ مشکوک شوهرش، باعث شد که بازپرس جنایی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی و مشخص شدن علت مرگ را صادر کند.

با گذشت سه ماه از مرگ محمود، پزشکی قانونی اعلام کرد: مرد جوان بر اثر خوردن سیانور جانش را از دست داده است.

از سوی دیگر پلیس پی برد که وی با همسرش اختلافات زیادی داشته‌ بنابراین فرضیه قتل خانوادگی قوت گرفت و زن جوان را بازداشت کردند.

او این بار در تحقیقات اصرار داشت که همسرش خودکشی کرده است اما در مواجهه با مدارک پلیسی به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: ۱۳سال قبل با شوهرم که از اقوام‌مان بود ازدواج کردم، ازدواجم به اجبار خانواده بود وگرنه من او را دوست نداشتم. با وجود دو فرزند همچنان با شوهرم مشکل داشتم و او هیچ توجهی به من نمی‌کرد. او 11 سال از من بزرگتر بود و ما خیلی با هم اختلاف سلیقه داشتیم.

زن جوان ادامه داد: همسرم حاضر به جدایی نبود از طرفی خانواده‌ام نیز خیلی با این جدایی موافق نبودند.

درنهایت وسوسه شدم همسرم را به قتل برسانم بنابراین به جست‌وجو در اینترنت پرداختم و متوجه شدم خوراندن سیانور بهترین راه است. بعد از خرید سیانور آن را داخل قهوه ریختم و به او دادم؛ خودم هم از خانه خارج شدم. بعد از دقایقی که برگشتم متوجه مرگ او شدم بعد با صحنه‌سازی سعی کردم مرگ همسرم را سکته قلبی نشان دهم اما رازم خیلی زود برملا شد.

با اعتراف زن جوان به جنایت، به دستور بازپرس جنایی وی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار داده شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی