بازدید 3951

اعلام‌جرم دادستانی ری علیه کارخانه سیمان تهران

دادستان شهرستان ری از اعلام‌جرم علیه کارخانه سیمان تهران به دلیل عدم رعایت مصوبات کارگروه مقابله با آلودگی هوا و تمرد از دستورات اداره محیط‌زیست شهرستان ری خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۸۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸ 28 January 2024

به گزارش تابناک، محمدمهدی رحیمی در گفت‌وگو با  تسنیم، با اشاره به عدم رعایت مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا توسط برخی صنایع ری اظهار داشت: باتوجه‌به آلودگی شدید هوا در شهرستان ری و لزوم رعایت مصوبات کارگروه مقابله با آلودگی هوا، پیشنهاد تشکیل کارگروه مقابله با آلودگی هوا در شهرستان ری را در شورای تأمین مطرح و پیگیری خواهیم کرد.

وی افزود: به دلیل عدم تعطیلی کارخانه و معادن سیمان تهران در روزهای به‌شدت آلوده، اداره محیط‌زیست شهرستان ری به‌واسطه تمرد این کارخانه از اجرای مصوبات کارگروه استانی مقابله با آلودگی هوا در دادسرای شهرستان ری پرونده قضایی تشکیل شد.

دادستان شهرستان ری در ادامه گفت: پس از انجام هماهنگی‌های لازم بازرسان اداره محیط‌زیست جهت تعطیلی مخازن سوخت با دستور قضایی و هماهنگی نیروی انتظامی اقدام کردند.

 

رحیمی در پایان با تأکید بر اعلام جرم علیه کارخانه سیمان تهران از سوی دادستانی خاطرنشان کرد: بر اساس قانون هوای پاک برای متخلفین این حوزه جزای نقدی و در صورت تکرار حبس تعیین می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی