بازدید 2860

ماجرای کاهش سود نفت ستاره صحت دارد؟

روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین در خصوص خبری مبنی بر سودآوری نفت ستاره خلیج فارس اطلاعیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۱۲۱۸۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱ 27 January 2024

به گزارش تابناک، شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین در خصوص خبری مبنی بر سودآوری نفت ستاره خلیج فارس اطلاعیه ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

درپی انتشار دستورالعمل قیمت گذاری خوراک و فرآورده های نفتی به شماره 903-2/20 مورخ 1402/10/31 و اعلام تاثیر حدوداً 20.4 همتی این دستورالعمل در کاهش درآمدهای عملیاتی توسط شرکت نفت ستاره و به تبع آن کاهش سود تمامی سهامداران شرکت های پالایش از جمله هلدینگ تاپیکو و ارائه برخی گمانه‌زنی‌ها در خصوص اعداد احتمالی سود، به اطلاع می‌رساند این موضوع تاکنون بصورت رسمی به شرکت مذکور ابلاغ نشده و اطلاعیه منتشره از سوی هلدینگ تاپیکودر سامانه کدال، صرفاً در راستای رعایت شفاف‌سازی حداکثری در خصوص اخبار موجود پیرامون هلدینگ و شرکت های سرمایه پذیر و حفظ حقوق صاحبان سهام است.

لذا با عنایت به پیگیری‌های مجدّانه از سوی این هلدینگ در خصوص جلوگیری از بروز لطمات برای سهامداران مختلف حقیقی و حقوقی از جمله بیمه‌شدگان محترم سازمان تامین اجتماعی، خواهشمند است خبرگزاری‌ها و کانال‌های خبری و تحلیلی بورسی فعال در شبکه‌های اجتماعی نسبت به پیگیری موضوع از مجاری رسمی خبری و اطمینان از ابلاغ رسمی این دستورالعمل مبادرت ورزیده و بجای گمانه‌زنی، در راستای حمایت از بازار سرمایه و ناشران آن، موضوع احقاق حق سهامداران آن شرکت را از سازمان های حاکمیتی در دستور کار قرار دهند.

بدیهی است این هلدینگ نیز در مسیر احقاق حقوق سهامداران خود، از هیچ گونه تلاشی برای اتخاذ تصمیم مناسب در مراجع مختلف فروگذار نخواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست