بازدید 2036

مسدود شدن راه ارتباطی ۱۰۰ روستا در استان اردبیل

رییس مرکز مدیریت راه های استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۱۰۰ روستای مسدود شده از بارش های اخیر داریم که تا فردا بازگشایی خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۱۷۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵ 25 January 2024

به گزارش «تابناک»، امید نسیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با تلاش ۴۰۰ راهدار در دو روز اخیر علاوه بر بازگشایی راه های اصلی و فرعی راه ۸۰۰ روستا نیز برفروبی شده است.

وی با اشاره به کولاک و یخبندان در روزهای اخیر و مسدود شدن چندین باره راه روستاهای کوهستانی و صعب العبور خاطرنشان کرد: اکیپ هایی از همکاران راهدار ما در این مسیرها حاضر هستند تا به محض مسدود شدن راه اقدام به بازگشایی آن کنند.

رییس مرکز مدیریت راه های اردبیل افزود: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان به غیر از پونل در شهرستان خلخال بسته نیست و تردد در آنها با تجهیزات زمستانی صاحبان خودروها در جریان است.

نسیمی به فعالیت سامانه ۱۴۱ به صورت شبانه روزی و پاسخگوئی از طریق تماس صوتی اشاره کرد و گفت: روزانه چهار هزار تماس با این سامانه برقرار می شود تا ما هموطنان را در مناطق مختلف در جریان آخرین وضعیت راه های مواصلاتی استان به ویژه محورهای مواصلاتی کوهستانی قرار دهیم.

وی تصریح کرد: از طریق این سامانه تماس صوتی هموطنان پاسخ داده می شود و در صورت نیاز به امدادرسانی امدادگران و راهداران استان سعی می کنند تا در کوتاهترین زمان به یاری حادثه دیدگان بشتابند.

رییس مرکز مدیریت راه های اردبیل اضافه کرد: با توجه به پیش بینی کولاک شدید و یخبندان در دو روز آینده امیدواریم هموطنان در گذر از محورهای مواصلاتی استان به ویژه گردنه صائین، حیران، اسالم و ... جانب احتیاط را رعایت کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم