بازدید 2339

عکس لو رفته از گوشی جدید گوگل

در مهرماه ۱۴۰۲ رندر‌هایی از گوشی پیکسل ۸a گوگل فاش شد. این گوشی قیمت پایین‌تری از سری پرچمدار پیکسل ۸ خواهد داشت و به نسخه ضعیف‌تری از پردازنده تنسور G۳ مجهز خواهد شد. حالا عکسی از جعبه این گوشی لو رفته است که رندر‌های قبلی و نام آن را تأیید می‌کند.
کد خبر: ۱۲۱۷۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳ 24 January 2024

به گزارش تابناک، دیجیاتو نوشت: گوگل احتمالاً این گوشی را در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ معرفی خواهد کرد. مدل قبلی این گوشی، یعنی پیکسل ۷a با قیمت ۴۹۹ دلار عرضه شد و هنوز مشخص نیست که گوگل همین قیمت را در مدل جدید حفظ کند.

یک منبع آگاه در ایکس عکسی از جعبه گوشی ۸a منتشر کرده است که رندر‌های لورفته قبلی را تأیید می‌کند. طراحی این گوشی بسیار شبیه به دیگر اعضای خانواده پیکسل ۸ است و فریم و گوشه‌های گردی دارد. علاوه بر رنگ‌هایی که در رندر‌ها دیده بودیم، در این تصویر پیکسل ۸a به رنگ مشکی دیده می‌شود. ماژول دوربین نیز دارای برآمدگی بسیار کم و جنس پنل پشتی آن از پلاستیک است. روی این ماژول دوربین دوگانه اصلی را می‌بینیم که در سمت راست آن فلش LED قرار دارد.

 انحنای گوشه‌های پیکسل ۸a نسبت به گوشی قبلی، یعنی پیکسل ۷a، بسیار زیاد است. گوشی قبلی حالتی مستطیلی‌شکل با گوشه‌های تیزتر داشت. براساس اطلاعات قبلی، پیکسل ۸a احتمالاً دارای صفحه‌نمایش ۶.۱ اینچی خواهد بود. احتمال دارد ابعاد آن نیز کمی بلندتر و باریک‌تر از پیکسل ۷a باشد.

 عکس لو رفته از گوشی جدید گوگل
گوگل احتمالاً پیکسل ۸a را به نسخه ضعیف‌تر پردازنده تنسور G۳ مجهز می‌کند. نسخه اصلی این تراشه در پیکسل ۸ و ۸ پرو قرار دارد. همچنین این گوشی ۸ گیگابایت رم خواهد داشت و سیستم‌عامل آن اندروید ۱۴ خواهد بود.

براساس سنت قبلی گوگل، باید انتظار داشت که پیکسل ۸a در کنفرانس I/O که احتمالاً در ماه مه (اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) برگزار می‌گردد، رونمایی شود. باید دید که آیا گوگل قیمت ۴۹۹ دلاری نسل قبلی را حفظ خواهد کرد یا خیر.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست