بازدید 1920

آماده‌باش نیروهای خدمات شهری در پایتخت

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به این مطلب که تاکنون آبگرفتگی در معابر نداشته‌ایم از آماده باش نیروهای خدمات شهری در سطح مناطق پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۷۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۷ 24 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر علیرضا جعفری، مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران درباره بارندگی‌های دو روز اخیر تهران اظهار کرد: در پی هشدار سازمان هواشناسی برای بارش نزولات آسمانی از روز گذشته به نیروهای خدمات شهری مناطق ۲۲ گانه آماده باش اعلام کرده ایم.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در ادامه با اشاره به بارش امروز اظهار کرد: خوشبختانه از صبح شاهد بارش باران بودیم و در حال حاضر نیز شاهد بارش باران در تهران هستیم، اما تا این لحظه مشکلی وجود ندارد و موردی مبنی بر آبگرفتگی در معابر گزارش نشده است.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به آماده باش نیروهای خدمات شهری در سطح مناطق تهران اعلام، ادامه داد: نیروهای خدمات شهری در سطح مناطق حضور دارند. به طوری که تیم‌های متعددی به بررسی معابر می‌پردازند تا در صورت بروز هرگونه مشکل نسبت به برطرف شدن آن اقدام شود.

وی خاطرنشان کرد: به منظور برف روبی در نقاط برف‌خیز هم نیروهای خدمات شهری مناطق ۲۲ گانه در حال آماده باش هستند و کیسه‌های شن و نمک نیز در جایگاه‌ها در سطح معابر قرار داده شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست