بازدید 2163

وضعیت فعالیت مدارس برخی مناطق کشور برای امروز

به علت بارش برف و برودت هوا فعالیت آموزشی برخی مدارس در برخی نقاط کشور به صورت غیر حضوری انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۲۱۷۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۸ 24 January 2024

مدارس نوبت صبح چهارشنبه برخی مناطق آذربایجان غربی غیرحضوری شد

اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: روز چهارشنبه با توجه به بارش برف و برودت هوا، فعالیت مدارس نوبت صبح در برخی شهرستانها از جمله ماکو، شوط، پلدشت و چالدران غیر حضوری است.

به گزارش ایرنا براساس اطلاعیه منتشر شده در این زمینه که چهارشنبه شب در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: تمامی مقاطع تحصیلی روستایی و همه مدارس مقطع تحصیلی ابتدایی شهری در سطح شهرستان ماکو، روز چهارشنبه چهار بهمن ماه در نوبت صبح، تعطیل و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

این اطلاعیه می افزاید: فعالیت مدارس تمامی مقاطع تحصیلی روستایی و همه مدارس مقطع تحصیلی ابتدایی شهری در سطح شهرستان چالدران، فردا در نوبت صبح، تعطیل و آموزش در بستر شاد خواهد بود و فعالیت تمامی مدارس مقطع متوسطه شهری در نوبت صبح، با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

براساس همین اطلاعیه مدارس مقطع تحصیلی ابتدایی شهری در سطح شهرستان شوط نیز در نوبت صبح، تعطیل و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

فعالیت مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهری و روستایی در سطح شهرستان پلدشت هم در نوبت صبح، تعطیل و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

گفتنی است، مدارس شهرستان ماکو روز سه‌شنبه نیز به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل بود.

طبق پیش بینی های هواشناسی بارش برف و باران تا هفته آینده در مناطق مختلف این استان ادامه دارد.

مدارس اردبیل زوز چهارشنبه به علت برف و باران تعطیل اعلام شد

بارش برف و برودت هوا فعالیت مدارس در برخی از شهرهای استان اردبیل را برای دومین روز متوالی تعطیل کرد.

به گزارش ایرنا، آموزش و پرورش استان اردبیل طی اطلاعیه ای در خصوص فعالیت های آموزشی مدارس در روز چهارشنبه اعلام کرد: به علت بارش برف و برودت هوا در اردبیل، نمین، سرعین، نیر، هیر، گرمی، انگوت، مشگین شهر، لاهرود، ارشق، خلخال، کوثر، خورش رستم و شاهرود فعالیت های آموزشی کلیه دوره های تحصیلی در نوبت صبح و عصر به صورت غیرحضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

همچنین در شهرستان های بیله سوار و جعفر آباد دوره های پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی و متوسطه اول روستایی در نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری خواهد بود.

روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی هم در اطلاعیه ای اعلام کرد: به دلیل برودت هوا و مشکلات تردد، امتحانات کلیه مقاطع تحصیلی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در اردبیل، نمین و مشگین‌شهر در روز چهارشنبه ۴ بهمن ماه لغو و امتحانات لغو شده این روز در روز سه‌شنبه ۱۷ بهمن ماه در همان ساعت قبلی برگزار خواهد شد.

معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل هم در اطلاعیه ای از لغو امتحانات کلیه مقاطع تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در روز چهارشنبه ۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ خبر داد.

طبق این اطلاعیه زمان جدید این امتحانات متعاقبا اعلام خواهد شد.

کلاس های آموزشی و کارآموزی دانشجویان در کلیه دانشکده های دانشگاه تعطیل است.

لازم به ذکر است کارورزی دانشجویان همچنان طبق برنامه دایر خواهد بود.

گفتنی است، روز گذشته هم فعالیت مدارس در برخی از شهرستانهای استان به علت افت شدید دما و برودت هوا به صورت غیرحضوری برگزار شد.

مدارس برخی مناطق آذربایجان شرقی روز چهارشنبه غیرحضوری است

بر اساس اعلام آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر مدارس برخی مناطق استان روز چهارشنبه چهارم بهمن به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

در منطقه کلیبر مدارس شهری و روستایی این منطقه در تمامی مقاطع، غیرحضوری می‌باشد.

در منطقه خداآفرین کلیه مقاطع تحصیلی شهری خداآفرین غیر حضوری است.

در منطقه اهر فعالیت مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهری و روستایی در نوبت صبح و بعدازظهر غیرحضوری می‌باشد.

در منطقه هوراند مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی در هر دو نوبت، غیرحضوری است.

فعالیت مدارس منطقه هریس، ورزقان، خواجه، ترکمانچای در تمامی مقاطع تحصیلی در هر دو نوبت صبح و بعد از ظهر غیرحضوری می‌باشد.

بر اساس اطلاعیه آموزش و پرورش استان مدارس استثنایی در مناطق اعلام شده در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت‌های صبح و بعد از ظهر غیر حضوری است.

بر همین اساس فعالیت مراکز جامع آموزشی و توانبخشی برای انجام سنجش بدو ورود به پیش دبستان و دبستان، در مناطق اعلامی تعطیل می‌باشد و زمان جدید مراجعه به اولیا اطلاع رسانی خواهد شد.

در این اطلاعیه تاکید شده است: در روزهایی که به دلیل آلودگی و برودت هوا آموزش‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود، مدارس برقرار هستند و مدیر و عوامل اجرایی حسب ضرورت و تشخیص مدیر مدرسه موظفند با حضور در محل کار فرایند ارائه آموزش مجازی به دانش آموزان را ارزیابی و پایش کنند.

مدارس بخش عمارلو و خورگام استان گیلان غیر حضوری شد

اداره آموزش و پرورش عمارلو طی اطلاعیه ای از تعطیلی مدارس بخش عمارلو و خورگام امروز چهارشنبه به علت بارش برف و یخبندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره آموزش و پرورش عمارلو طی اطلاعیه‌ای از تعطیلی مدارس بخش عمارلو و خورگام به علت بارش برف و احتمال یخبندان امروز چهارشنبه ۴ بهمن ماه خبر داد.

آموزش و پرورش عمارلو اعلام کرد: آموزش‌ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می‌گیرد.‌

فعالیت آموزشی مدارس کوهرنگ با تاخیر آغاز می‌شود

مسوول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری گفت: با توجه به بارش برف و لغزندگی معابر فعالیت آموزشی مدارس شهرستان کوهرنگ روز چهارشنبه چهارم بهمن از ساعت ۹ آغاز می‌شود.

به گزارش ایرنا، ارشاد شاهقلی سه‌شنبه شب با اعلام این خبر افزود: با توجه به بارش برف و لغزندگی معابر، فعالیت آموزشی مدارس شهرستان‌های کوهرنگ فردا با تاخیر و در سایر مدارس طبق روال انجام می‌شود.

براساس پیش‌بینی نقشه‌های هواشناسی مبنی بر ورود یک سامانه بارشی از روز سه‌شنبه هشدار سطح نارنجی برای این سامانه صادر شده است.

این سامانه همراه با بارش برف و باران، رعد و برق، وزش باد شدید، کولاک برف در گردنه‌ها و مناطق برف‌گیر است و احتمال سقوط بهمن وجود دارد.

بر اساس پیش‌بینی‌های اداره کل هواشناسی این سامانه تا اواخر وقت چهارشنبه در استان فعال است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی