بازدید 1924
فهرست ۵۰۰ شرکت برتر ایران در سال ۱۴۰۲ اعلام شد

کسب رتبه اول شاخص فروش در گروه وسایط نقلیه و قطعات خودرو توسط ایران خودرو

شرکت ایران‌خودرو موفق شد در میان ۵۰۰ شرکت برتر ایران، رتبه اول در شاخص فروش در گروه وسایط نقلیه و قطعه خودرو را از آن خود کند.
کد خبر: ۱۲۱۷۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷ 22 January 2024

براساس نتایج ارزیابی گروه کارشناسی رتبه بندی IMI-۱۰۰ در رتبه بندی سال ۱۴۰۲، ایران خودرو در میان ۵۰۰ شرکت برتر، رتبه هفتم از نظر شاخص فروش و رتبه اول از نظر شاخص فروش در گروه وسایط نقلیه و قطعات خودرو با کسب کرد.

این شرکت همچنین موفق به کسب رتبه اول در شاخص اشتغالزایی در میان تمامی شرکت‌های برتر کشور شد.

در مراسمی که صبح امروز (دوشنبه) با حضور وزرای صمت، اقتصاد و مقامات اقتصادی و صنعتی و صاحب‌نظران اقتصادی و صنعتی کشور در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، از شرکت ایران خودرو برای کسب این رتبه با اهدای لوح قدردانی شد.

مرکز رتبه بندی شرکت‌های برتر در سازمان مدیریت صنعتی، شناسایی و معرفی شرکت‌های برتر ایران را که نقش مهمی در رشد تولید، اشتغال‌زایی، صادرات و به طور کلی توسعه اقتصادی کشور دارند را برعهده دارد و بر همین اساس در بیست و ششمین دوره ارزیابی و معرفی شرکت‌های برتر نیز اقدام به ارزیابی و رتبه بندی ۵۰۰ شرکت برتر ایران کرده که در این میان شرکت ایران خودرو به عنوان بزرگ‌ترین خودروساز کشور و پیشران این صنعت که نقش مهمی در توسعه اقتصادی و تولید دارد، براساس روند رشد در چهار سال اخیر، موفق به کسب رتبه برتر در شاخص فروش و همچنین کسب رتبه اول در شاخص اشتغالزایی شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی