بازدید 6415

برف و باران در راه تهران

از دوشنبه شب و روز سه‌شنبه انتظار بارش باران و در ارتفاعات برف و باران می‌رود.
کد خبر: ۱۲۱۶۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸ 19 January 2024

 به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، اداره کل هواشناسی استان تهران، از دوشنبه شب و طی روز سه‌شنبه (دوم و سوم بهمن) با نفوذ سامانه بارشی (به ویژه در بخش‌های شمالی و غربی استان) افزایش ابر در بعضی ساعات همراه با بارش باران و در ارتفاعات بارش برف و باران را مورد انتظار دانسته است.

 براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگو‌های همدیدی، طی پنج روز آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعات افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. طی این مدت با توجه به پایداری نسبی و عدم وزش باد قابل ملاحظه در بعضی مناطق پرتردد شهری غبار محلی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

همچنین از دوشنبه شب و طی روز سه‌شنبه (دوم و سوم بهمن) با نفوذ سامانه بارشی (به ویژه در بخش‌های شمالی و غربی استان) افزایش ابر در بعضی ساعات همراه با بارش باران و در ارتفاعات بارش برف و باران مورد انتظار است.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا (۳۰ دی) کمی ابری تا نیمه ابری و در بعضی ساعت‌ها غبار محلی با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتی‌گراد و در روز یکشنبه (اول بهمن) صاف تا کمی ابری دربعضی ساعت‌ها غبار محلی و در بعداز ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، توچال با کمینه دمای۱۰- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست