بازدید 2642

آثار زخم روی گردن، سارق را لو داد

کد خبر: ۱۲۱۶۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵ 18 January 2024

سارق گوشی قاپ که هنگام سرقت گریم می‌کرد نمی‌دانست جای زخم عمیق روی گردنش او را لو خواهد داد.

به گزارش ایران، چند روز قبل زن جوانی در تماس با پلیس از سرقت گوشی تلفن همراهش خبر داد و گفت: در حال عبور از خیابان بودم که موتورسواری گوشی تلفنم را قاپید. مرد جوان موهای بلند و بوری داشت در یک لحظه متوجه جای زخم عجیبی روی گردنش شدم. زخم به شکل ضربدر بود و توجهم را جلب کرد.

با شکایت زن جوان تحقیقات پلیسی آغاز شد و کارآگاهان در ادامه تحقیقات با شکایت‌های مشابه دیگری روبه‌رو شدند که در تمام آنها سارق مردی با موهای بلند و رنگی بود و جای زخم عمیقی روی گردنش دیده می‌شد.

کارآگاهان با بررسی تصاویر دوربین‌های خیابانی تصویری از متهم به دست آوردند. در حالی که ردیابی‌ها برای شناسایی و دستگیری متهم ادامه داشت یکی از مالباخته‌ها به سراغ افسر پرونده‌اش رفت و سرنخی از سارق در اختیار پلیس قرار داد.

زن جوان گفت: قاب گوشی تلفن همراهم را که دزدیده شد دخترم درست کرده بود و شکل خاصی داشت. یک روز که صفحات اینستاگرام را نگاه می‌کردم ناگهان عکس سه مرد را در کنار هم دیدم که چهره یکی از آنها به نظرم آشنا آمد. وقتی خوب دقت کردم همان زخمی که روی گردن سارق بود روی گردن مرد جوان دیدم. بدین ترتیب زن جوان با نشان دادن عکس مورد نظر سرنخ دستگیری متهم را به پلیس داد.

متهم پس از دستگیری در تحقیقات گفت: عاشق بازیگری بودم و مدتی هم تئاتر کار می‌کردم، اما شب‌نشینی‌های شبانه، باعث شد که به سمت مواد مخدر بروم. به خاطر هزینه مواد مخدر کم‌کم گرفتار سرقت شدم. از آنجا که به بازیگری علاقه داشتم هربار برای سرقت‌ها خودم را به شکلی گریم می‌کردم تا شناخته نشوم. در خیابان‌ها پرسه می‌زدم و با دیدن سوژه‌ای مناسب، گوشی‌اش را سرقت کرده و به مالخر می‌فروختم. او هم گوشی‌ها را از کشور خارج می‌کرد. بنابراین ردی از ما به جا نمی‌ماند.

یک شب که زیاد مواد کشیده بودم و حال خوبی نداشتم سوار بر موتورسیکلت تصادف کردم. گردنم دچار بریدگی عمیقی شد و زخم آن همچنان روی گردنم ماند از آن به بعد سعی می‌کردم کلاه گیس بلند بگذارم تا جای زخم مشخص نشود اما همین زخم مرا لو داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست