بازدید 1888

پنجمین روز عملیات نجات برای مفقودین بهمن در اشنویه

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: در پنجمین روز از عملیات نجات کوهنوردان مفقودی در اشنویه ۵۰ درصد عملیات نجات انجام شد  اما هنوز نتوانستیم اثری از آنها داشته باشیم.
کد خبر: ۱۲۱۶۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰ 17 January 2024

به گزارش «تابناک»، یحیی خلیلی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: اقدامات جهت جستجوی سه کوهنورد مفقودی در ارتفاعات رندوله اشنویه همچنان ادامه دارد و در روز پنجم عملیات ۵۰ درصد جستجو تکمیل شده اما هنوز پیدا نشده‌اند.

وی افزود: تیم‌های تخصصی امداد و ‌نجات هلال احمر، تیم‌های واکنش سریع هلال احمر و تیم‌های داوطلب کوهنوردی در حال تجسس در منطقه‌ای هستند که توسط سنسورهای فلزیاب شناسایی شده‌اند.

خلیلی با اشاره به وضعیت جوی‌ منطقه گفت: متاسفانه شرایط جوی منطقه به دلیل برودت هوا مناسب نیست اما با تمام این وجود عملیات تجسس تعطیل نشده و در حال گشتن هستیم.

وی گفت: تا زمان پیدا کردن مفقودین در حال حاضر تصمیم به ادامه این عملیات داریم.

به گزارش ایرنا، روز جمعه پنج کوهنورد در ارتفاعات کوه «رندوله» اشنویه در بهمن گرفتار و مفقود شدند که تیم‌های جستجو توانستند ۲ نفر از آنها را پیدا کنند و اقدامات امدادی برای یافتن سه کوهنورد دیگر در حال انجام است.

منطقه کوهستانی «رندوله» و «بابوله» در پنج کیلومتری غرب شهر اشنویه و نزدیکی مرز ایران با اقلیم کردستان عراق واقع شده است.

اشنویه در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست