بازدید 65602

جایزه شکست اسنایدر آمریکایی به کشتی‌گیر تهرانی

کد خبر: ۱۲۱۶۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱ 16 January 2024

هیات کشتی تهران بعد از قهرمانی امیرعلی آذرپیرا در تورنمنت زاگرب که با شکست کایل اسنایدر آمریکایی در فینال اتفاق افتاد، با اهدای جایزه نقدی از این کشتی‌گیر تقدیر کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم منتخب کشتی آزاد ایران در مسابقات اوپن کرواسی دو نماینده از کشتی تهران داشت که یکی قهرمان وزن 97 کیلوگرم شد و دیگری یونس امامی در 74 کیلوگرم با قبول شکست مقابل حسین ابوذری، به کار خود در گروه بازنده‌ها ادامه نداد.

رئیس هیئت کشتی تهران که در بازگشت تیم از زاگرب در فرودگاه حاضر شده بود، روز گذشته (دوشنبه) نیز جایزه نقدی 40 میلیون تومانی هیئت کشتی را به امیرعلی آذرپیرا اهدا کرد.

آذرپیرا با این قهرمانی که با شکست کایل اسنایدر آمریکایی در فینال تورنمنت رنکینگ‌دار کرواسی اتفاق افتاد، نماینده 97 کیلوگرم ایران در مسابقات گزینشی آسیایی خواهد بود و اگر سهمیه المپیک را در این وزن بگیرد، عضو تیم ملی در بازی‌های المپیک خواهد بود.

آذرپیرا که مدال طلای امیدهای جهان را در کارنامه دارد، سال 2023 در وزن 92 کیلوگرم ملی‌پوش ایران در پیکارهای جهانی بلگراد شد که به دلیل کاهش کیلوهای زیادی از وزن بدنش، در صربستان ناکام بود اما کار خود را در چرخه امسال، مثل چرخه سال گذشته در 97 کیلوگرم آغاز کرد و تا اینجای کار نفر برتر این وزن بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست